Kategori: Meddelanden
Datum:

Ang. Förseningar

Waaah! Vi har inte uppdaterat på jätte länge!!
 
Förlåt!! :(
 
Men jag (Nellie) har haft en massa firande med familjen, eller tja, firande, det är med som ett tvingat firande där jag tvingas vara med släkten, och sen har det varit massa julmarknader som mina föräldrar tvingat mig att gå på, tillsammans med massa kyrkliga jul konserter, och allt var det är.
 
Sen dessutom så börjar det det bli dags för jullov och sånt så det är väldigt många bedömnings-uppsatser och prov som är viktigt för betygen.
 
Uggh jag hatar skola..
 
Såååå förlåt! 
 
Jag har skrivit bara lite av nästa kapitel, så det går ganska långsamt. Ville bara lägga ut detta inlägget så ni vet att vi lever! :)
 
 

Kommentarer
Namn: Bella

Hej tjejer! Nu är jag hemma från resan :) ska jag berätta hur det var? :)

Svar: Hej! Hoppas resan var jätte rolig! :) Och vi vill gärna höra om hur den var :)
Hilda Nellie

Datum: 11 December 2014 Tid: 22:45
Namn: Bella

Men det var väldigt bra. Solade, badade, snorklade, var på vattengympa en dag, han som hade den, han var snygg, han hade en snygg kropp och hela han var snygg, han hade bara badshorts på sig :) och umgicks med familjen :) och en sa att jag var vacker 2 gånger :) köpte en tunika som man kan har på sig när man ska till stranden :) men det var väldigt bra :) kram :)

Svar: Aah, snygga killar i badshorts är det jag lever för :D Låter som en toppen resa! :) Kram! :)
Hilda Nellie

Datum: 14 December 2014 Tid: 10:47

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback