Kategori: Another Love
Datum:

Wow....

Hej...
 
Så, som ni alla antaligen märkt, har det inte dykt upp ett kapitel på den här bloggen på väldigt länge. Jag kan inte göra annat än att säga ett stort FÖRLÅT!
 
Jag kan inte skylla helt på gymnasiet, men det har varit en stor del av anledningen till avsaknaden av kapitel. Inte bara för att gymnasiet är svårt, utan också för att jag o Hilda har börjat på olika gymnasium...
 
Vi har liksom...glidit ifrån varandra... Jag vet inte, vi pratar typ inte längre, och hon har en massa nya vänner och bara ugh.... Jag vet inte om hon tänker på bloggen ibland men jag gör det absolut.
 
Jag känner mig så sjukt skyldig men ändå kan jag inte förmå mig själv att skriva ett kapitel. Det var ett gammalt jag skrev när det förra kapitlet publicerades, och det är nu upplaggt där nere ifall någon vill läsa det...
 
Saken är att jag helt enkelt bara inte kommer ihåg våra planeringar och handling för den här novellen, och jag måste säga att jag kommer ta en paus. 
 
Jag är fortfarande 1D AF men jag kan bara inte skriva den här novellen just nu, kanske jag får en inspirationskick ut ifrån ingenstans och börjar skriva som galen, och då kommer jag ju såklart publicera det. Det kan vara imorgon, det kan vara om ett år...
 
Jag vill ändå inte att det här ska vara ett hej då till bloggen, så jag säger bara vi ses. 
 
Jag är ledsen över detta, ni förtjänar så mycket mer och ni är fantastiska läsare, men jag får helt enkelt ta en paus...
 
Vi ses //Nellie. 

Kommentarer
Namn: Bella

Förstår det du skrev. Ta den tiden ni behöver :)

Datum: 03 September 2015 Tid: 17:07

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback