Kategori: Meddelanden
Datum:

Uppehåll

Hej!
 
Tänkte bara informera om att natten till fredag den 28/11 kommer blogg.se ta ner siten för att "göra ett större underhåll av vårat datorsystem. Arbetet påbörjas 00.00 och beräknas klart senast 07.00. Under denna tid kan bloggar och publiceringsvertyg vara helt eller delvis oåtkomliga."
 
Så ja, bloggen kommer inte vara tillgänglig under den tiden, men tror inte någon går in på natten, men vi tänkte bara berätta så inte någon gör det och tänker "Eh...va?"
 
Kapitel 15 kommer upp så snart som möjligt! Det är snart klart! :)
 
PS: OMG HAR NI SETT NIGHT CHANGES!?
 
FÖRST VAR JAG PÅ EN DEJT MED DOM OCH JAG BARA...:
 
 
MEN SEN SÅ KOM MITT DUMMA EX (ELLER VEM DET NU VAR) OCH KASTADE SPAGHETTI I ZAYNS FINAA HÅR :(
 
OCH NIALL BÖRJADE BRINNA. :(
 
OCH HARRY GJORDE ILLA SIG :(
 
OCH LOUIS BLEV TAGEN A POLISEN
 
OCH LIAM KRÄKTES I HATTEN
 
OCH JAG BARA..:
 
 
SORLIGT ATT DET VAR DOM BÄSTA DEJTERNA JAG NÅGONSIN VART PÅ..ELLER JA..TITTAT PÅ...
 
Okej det här blev mer ett prat inlägg än ett seiöst meddelande, men jaja...
 
Hej då! :)
 
 

Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback