Kategori: You Are My Everything
Datum:

Kapitel 45 - They Did It

"Sweetie, jag vill kunna skämma bort dig med pengar" han gav tröjan till tjejen bakom disken. "Men inte jag" berättade jag. "Nu har vi i alla fall lovat varandra" Sa han och tog upp så mycket tröjan kostade och gav det till tjejen "Och det kan man inte göra om" Han tog emot påsen som tjejen gav honom "Trevlig dag" önskade tjejen. "Tack detsamma" log Niall och tog min hand igen och vi gick ut från affären.

 Bild 1: Harry
Bild 2: Bussen
Bild 3: Niall
Bild 4: Louis
Niall och jag låg i soffan vid fotbollsbordet. Alla verkade vara inne i sina rum. "Vi ska till Frankrike, Paris
vid nästa stopp..." började Niall. "...Paris, kärlekens stad som den kallas" Jag log och kände hur jag
rodnade lätt. Niall kröp fram mot mig, och la sig på mig som vanligt och började kyssa mig.
Jag besvarade kyssen och utan att jag visste varför så hade jag dragit lätt i hans tröja, som om jag ville markera att jag ville att den skulle åka av. Han började dra likadant i min tröja, och började till och med dra den lite uppåt, så att min mage blev synlig en aning. "Oh my god" Både Niall och jag tittade snabbt mot rösten. Louis stod där och log. "Vad håller ni på med?" Niall drog snabbt ner min tröja "Inget" Louis höjde ena ögonbrynet. "Inget? Det såg ut soom att ni var påväg att göra en sak man normalt gör i sängen"  Louis vickade på ögonbrynen. "Sova?" Louis skakade på huvudet. "Nej" sa Niall när han förstått vad han menade "Det var vi inte" "Jo, det var ni, ni var påväg att göra det" Niall skakade på huvudet "Om vi nu skulle göra det skulle vi  ju inte göra det på bussen och..." Han avbröt sig själv "...eller jo, vi hade ju kunnat göra det på bussen..." Jag rodnade stort och fick titta åt sidan för att dölja det. "...men inte på en offentlig soffa" "Jag står för min åsikt, ni var påväg att göra det" tjatade Louis. "HÖÖRNII!! GISSA VAD NIALL OCH NELLA TÄNKTE GÖRA!!!" Skrek han och rusade igenom den såkallade korridoren. Jag tittade på Niall och han ryckte på axlarna. "Rodnar du?" sa Niall "Du är jätte röd på kinderna" Han smekte min ena kind. "Ja, jag vet" sa jag "Varför rodnar du?" frågade Niall med sina läppar lätt tryckta mot mina.  "Det du sa" Han log en aning större "Fick jag dig att rodna så stort?" Jag nickade och han log större och började kyssa mig. "Niall, tänk om Louis säger till alla att vi ´tänkte göra det´ och alla tror på det?" "Tänkte vi göra det ens?" sa Niall. Jag rodnade en aning och ryckte på axlarna "Naaw, du rodnar" log han och gav mig en mjuk puss på munnen. "Men jag tror inte någon kommer tro på Louis"
 "ÄR DET SANT? GÖR DOM DET NU!?" Hörde vi Harry skrika "JA, DOM GJORDE DET OCH JAG AVBRÖT DOM!" Hörde vi sedan Louis. Jag suckade och tittade på Niall. Han log mot mig. "Jag hade väl fel..." jag skrattade till. "Kan du kliva av mig?" sa jag. Han rullade av mig och jag ställde mig upp "Jag går in i vårt rum" meddelade jag honom innan jag gick i korridoren. "Nella, vad gjorde ni!?" sa Harry som stod nästan utanför vårt rum "Alltså,  vi gjorde det inte" "Joo!" tjöt Louis. "Nej, inte alls" sa jag "Nej, vi gjorde det inte" intygade Niall och jag lämnade över diskutionen till honom och gick in. Jag satte mig på sängkanten och efter ett tag kom Niall in. "Sweetie, du rodnar fortfarande" sa Niall med ett leende. "Det är ditt fel" log jag mot honom "MITT FEL?" ekade Niall och gick närmre mig "Ja, det var du som sa det" "Vad sa jag då?" undrade Niall och satte sig bredvid mig. "Men du vet..." jag viftade med handen, som om det skulle hjälpa honom att komma ihåg. "Att vi inte gjorde det?" "Står Louis och Harry kvar här utanför?" Jag försökte prata bort ämnet, men Niall släppte inte ämnet. "Att vi kunde gjort det?" Jag kände åter igen en rodnad och vände ansiktet neråt. "Nella, du rodnar såfort vi pratar om det" Jag nickade "Så kan vi prata om något annat?" "Men du är så söt när du rodnar" log Niall och jag rodnade såklart igen. "Det är inget till skillnad från dig, Niall, du är ju jätte söt då,synd  att du inte gör det så ofta" sa jag. "Nella, ledsen men nu har du faktiskt fel, titta dig i en spegel när du rodnar så får du se" mumlade Niall och började därefter kyssa mig långsamt. Jag besvarade den långsamma kyssen. Vi avbröts av en hög knackning som kom från dörren. "NELLA OCH NIALL, VAD GÖR NI!?" Utropade Louis "Pratar" svarade Niall med en hes röst, och var tvungen att harkla sig en aning. "DET TROR JAG INTE PÅ!" Niall suckade och öppnade dörren. "Tror du mig nu då?" frågade Niall. Louis ögon sökte efter något. "Aja, det är mat" sa han "Vi kommer" sa Niall och stängde dörren i  ansiktet på honom. Jag skrattade "Vad taskig du är" Niall log mot mig medan han gick och satte sig bredvid mig. "Det är han som är taskig och avbryter när jag kysser dig" mumlade han och började därefter kyssa mig. Jag kysste tillbaka i någon sekund innan jag ställde mig upp "Jag går och äter" sa jag och började gå ut, men Niall tillät mig inte igenom att trycka mig försiktigt mot väggen medan han kysste mig. Jag avbröt kyssenn "Niall, mat" upprepade jag. Niall nickade och jag öppnade dörren och gick ut.  Niall tryckte mig åter igen mot väggen och började kyssa mig. Hans armar var placerade runt min midja. "Mat" "En kyss innan" bad Niall och gjorde sitt valp ansikte som jag inte kunde stå emot. Jag log "En kyss" Niall log och började kyssa mig igen, och jag la snabbt armarna runt hans hals. "NELLA, NIALL, SLUTA KYSSAS OCH KOM!" Vi brydde oss inte om den som skrek det för tillfället, vi bara fortsatte kyssas "NELLA OCH NIALL!" Ropade något, och både fortsatte kyssas. "HÖRNI!" Vi både slutade kyssas och började gå dit. "Äntligen" suckade Louis medan vi satte oss bredvid varandra. 
 
 
 
 
Efter maten satt alla och snackade. "Dom gjorde det!" Inygade Louis. "Niall tog av Nellas tröja och Nella började ta av Nialls!" "Jag kan erkänna att jag tog av Nellas tröja lite, och hon drog lite i min" Alla började bussvissla oh ´Ohhh...´:a. Jag rodnade och tittade ner i mitt knä, och Niall la sin hand på insidan av mitt lår. "Varför tittar Nella ner?" undrade Harry "Hon ville dölja det här" sa Niall och riktade upp mitt ansikte mot dom "Hon rodnar!" utbrast Louis såfort han såg det. Jag tittade genast ner "Naaww..." sa Harry. "Niall, vart har du handen på Nella?`"sa Louis och följde Nialls hand som ledde ner i mitt knä. Niall drog snabbt bort handen, som som sagt var på insidan av mitt lår. "Ingenstans" sa han snabbt. Louis höjde ena ögonbrynet och titade menande på Niall. 

"Okej..." sa Louis långsamt. "Har ni hört Gangnam Style?" Sa Danielle med blicken nere i
sin mobil. "Pff, ja såklart" sa Zayn. "Kan någon dansen?" Nästan alla, förutom Eleanor,
Danielle, Niall och jag ställde sig upp och försökte få till dansen. Jag tittade på Niall och
han log mot mig. Hans hand letade sig tillbaka till insidan av mitt lår. Jag skrattade till
"Varför har du handen där?" "Jag vet inte, bekvämt antar jag? Är det okej?" Jag nickade
och log en aning mot honom. "Behövde du ens fråga?" Niall log mot migg och tänkte precis
kyssa mig, men jag lutade mig bakåt eftersom Eleanor stirrade. Han tittade ner på mina
läppar och svalde hårt, som för att anstränga sig för att inte kyssa mig. "Nu har Niall
handen där igen, titta!" sa Louis som hade slutat att dansa. Niall verkade inte bry sig om
vad Louis sa, eftersom han hade kvar både handen på låret och blicken på min mun.
"Nella, ska vi gå in till oss?" sa Niall. Jag visste at det var för at han ville kyssa mig,
eftersom han tyvärr inte fick göra det när dom andra såg. "Gärna" sa jag tillbaka. "Ola, la!
Vad ska ni göra på ert rum?" Utbrast Louis, men vi ignorerade hans fråga och Niall tog
min hand och började gå mot vårt rum. Såfort vi kommit innanför dörren stängde Niall snabbt dörren och började kyssa mig. Jag besvarade kyssen och råkade välta ner mig själv i sängen, med Niall över mig "Ojsan" sa jag med ett skratt. Niall log medan jag satte mig med ryggen mot väggen. Niall satte sig med varsitt ben på verje sida framför mig och slinggrade armarna runt min midja och kysste mig sedan igen. Jag besvarade ivrigt kyssen och strök honom över håret. Han liksom pressade sig mot mig, hårt, fast inte så hårt att det gjorde ont. När kyssen tog slut bet jag löst tag i hans läpp. Ett långt och väldigt högt stön lämnade hans mun. Jag log "Nella, du får sluta göra så" log han. "Varför?" undrade jag "För att..." Han hann inte mer förren jag hade gjort det igen och han stönade, men högre den här gången. Jag skrattade och pussade honom på munnen "Nella du får sluta" sa han med ett leende. "Men det är så sött" log jag. "Jaså? För jag tycker det låter konstigt" "Du menar sött" intygade jag "Nej, jag menad..." Jag gjorde det igen, fast långsammare den här gången och han stönade högt,  och  nu menar jag så högt så  att hela bussen måste hört det, och han gjorde det så längge jag gjorde det, vilket var i typ 10 sekunder. Jag skrattade. "Nella!" skällde han. "Förlåt, sötnos" log jag. "Det är två saker du inte får göra utan mitt tillstånd, ett, röra min mage, två, göra sådär så jag börjar stöna!" "Men du kysser ju mig utan att jag sagt okej" "Du med" skrattade han. Jag log mot honom "Okej, både kanske är regelbrytare då..." Han log mot mig. "Verkar så..."


 Oj oj... Little to much love in the air? Uppdateringen på bloggisen har varit dålig, men vad ska man göra? It is summer, for gud´s sake! What tycker ni?? 

//Hilda

Kommentera för mer!!


Kommentarer
Namn: Anonym

OMG jag älskar det meeer

Svar: Haha, tack så mktt!! //Hilda
Hilda Nellie

Datum: 01 Augusti 2013 Tid: 22:35
Namn: mikaela

Mer skulle.ni kunna lägga ut en bild på statistiken för jag går i. På Bloggen 10-20 gänget om Dan

Svar: Tack! Och ja, självklart! Bilden kommer antagligen vid nästa kapitel :) //Hilda
Hilda Nellie

Datum: 03 Augusti 2013 Tid: 02:00
Blogg: http://edlit.blogg.se
Namn: Linnea

Jättebra mer please!!

Svar: Taack!! //Hilda
Hilda Nellie

Datum: 03 Augusti 2013 Tid: 22:03

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback