Kategori: You Are My Everything
Datum:

Kapitel 46 - Street Gangsters

"Nella!" skällde han. "Förlåt, sötnos" log jag. "Det är två saker du inte får göra utan mitt tillstånd, ett, röra min mage, två, göra sådär så jag börjar stöna!" "Men du kysser ju mig utan att jag sagt okej" "Du med" skrattade han. Jag log mot honom "Okej, både kanske är regelbrytare då..." Han log mot mig. "Verkar så..."

 Bild 1: Niall
Bild 2: Nella
Bild 3: Parken
Jag vaknade av  ingenting, inte Nialls kyss. Jag vände mig om mot Niall och fick se den söta blondinen med halvöppen mun och han andades tungt. Jag log mot honom, och började sedan kyssa honom. Jag tänkte väcka honom så som han brukar väcka mig. Jag trodde först att han inte skulle vakna på ett bra tag, och blev faktisskt väldigt rädd när två händer på min rygg tryckte mig närmre honom. Jag förstod att det var Niall då han började kyssa tillbaka. Jag avbröt kyssen och tittade in i hans ögon. "Godmorgon, sötnos" sa jag med ett leende "Godmorgon, solstråle" log han. "Så brukar du väcka mig" sa jag och syftade på kyssen. "Mm, jag hade ingen aning om att det var så mysigt att bli väckt så" Jag log mot honom "Visst är det" Jag kysste honom en lång stund igen innan jag ställde mig upp och började rota i min garderob "Niall, kan jag få låna kläder av dig?" undrade jag. Niall skrattade "Varför vill du alltid göra det?" "Dina kläder är så mysiga och sköna" sa jag och log mot honom "Såklart du får låna dom, du är ju ändå så söt i dom" Jag pussade honom på munnen innan jag rev ut gråa mjukisbyxor och en grå huvtröja, utan dragkedja "Ska du inte ha någon tröja till?" "Jag kan ta en tröja från min garderob" berättade jag medan jag plockade ut ett grått linne. Jag la kläderna i fotöljen "Jag duschar" sa jag och Niall kom snabbt upp på fötter "Jag duschar med dig?" "nej tack" skrattade jag "Snälla sweetiee?" sa Niall. Jag skakade på huvudet "Snäällaaaa" upprepade Niall "Niall, det är för liten dusch, möjligtvis när vi kommit hem någon gång" sa jag. Han log "Så vi ska göra det hemma?" Jag ryckte på axlarna "Kanske, nu vill jag duscha" sa jag och gick in på toaletten och låste dörren. "Lås inte!" utropade Niall "Jag öppnar om du lovar att inte  gå in" "Okej" sa Niall direkt. Jag låste upp, men lät den vara stängd innan jag började duscha. 
 
*
 
Jag gick ut från badrummet när jag hade duschat klart och möttes av kall luft. Ångan från duschen i badrummet hade gjort så att det blivit varmt. Niall log mot mig och jag log tillbaks en aning "Ska vi gå och äta frukost då?" sa jag, eftersom både verkade vara färdiga. "Mina mjukisbyxor ser bra ut på dig" log han. "Jag ställde en fråga" skrattade jag "Ja, eh.. ja, det gör vi" Han tog min hand och vi började gå ut igenom dörren. När vi kom fram till matbordet satt alla och små skrattade. Alla verkade tystna när vi satte oss "Hade ni roligt igår då?" sa Louis och alla började skratta igen, förutom Eleanor som tittade surt på mig. "Va?" sa Niall och började ta, vilket jag också gjorde. "På ert rum igår, hade ni kul?" Alla skrattade mer. "Ja, det  var väl mysigt" sa Niall och tittade på mig. Alla skrattade till kort och jag tittade konstigt på dom. "Ja, man kunde höra hur mysigt ni hade" sa Louis. "Hörde man när vi kysstes eller va?" sa Niall  och titade upp på Louis. "Ja, och mer" Niall rynkade pannan "Ni gjorde det!" Niall suckade "Nu börjas det igen, vi har inte gjort det" "Niall, kära... lilla, Niall! Hela bussen hörde vad ni hade för er" Jag rynkade pannan jag  med. "Kysstes?" sa jag."Och mer!" upprepade Louis och tittade på mig. "Nej" sa jag och skakade på huvudet och började äta. "Först sa Niall ´vi går till vårt rum Nella´ sen så hör man massa stön" Alla andra började skratta "Jaha, nej, jag bara kysste honom" sa jag enkelt och tittade ner, han stönade ju för att jag gjorde det där. "Och när du kysser honom stönar han?" sa Louis och alla skrattade mer. "Nej, men han gör det om jag gör en annan sak" "Gör du du vet vad?"sa Louis. Jag suckade "Nej!" "Vad då rå?" Jag vände mig åt Niall för att visa, men kom på mig med att Eleanor kommer döda mig. " Jag kan inte visa vad som får honom att stöna" "Nej, för att ni kan inte ta av er kläderna mitt framför oss!" "Håll käften!" utropade Niall och kastade knäckebröd på honom som bröts i två delar. "Det var ju det ni gjorde" sa Harry "Neeh!" sa jag. "Jo!" sa alla andra. "Vad kan det annars vara?" "hon kysste mig!" utropade Niall "Neej, ni gjorde det!" envissades Louis "Nej!" sa jag. "Visa vad det var då!" Jag gav ifrån mig en suck, och vände mig om till Niall och började kyssa honom. Såfort jag börjat kyssa honom la han armarna runt min midja som en ren vana. Jag drog i hans läpp och han stönade högt. Jag avbröt därmed kyssen, men Niall försökte börja kyssa mig igen, men  jag vände mig bort "Jag tror fortfarande att ni gjorde det!" utropade Louis "Tro vad du vill"mumlade jag med ansiktet nere i maten "Gör han så varje gång du gör så?" undrade Harry "Ja, visst är det gulligt?" log jag "Konstigt" rättade Harry "Skumt" sa Zayn "Skumt" ekade Liam. "Nej, det är sött" mumlade jag. "Jag tycket också det är sött" sa Daniellle.  "Niall vill ge Nella en till kyss" skrattade Louis. Jag vände mig mot Niall och han bara stirrade på mig med händerna kvar på min midja. Han närmade sig för att kyssa mig, men jag tittade ner i maten igen. Louis skrattade igen "Nella gav Niall nobben" "Gjorde jag inte" sa jag. Jag kände en hand på min kind som riktade mitt huvud mot Niall och Niall började därefter kyssa mig. Jag kunde verkligen inget annat än att kyssa tillbaka. Killarna började busvissla och det räckte gott och väl för mig att sluta då. 
  *
Bussen krängde till och alla samlades snabbt vid utgången, som vanligt då. "Vi är i Paris nu" påpekade Niall, och jag log. Han tog min hand och tillsammans gick vi ut igenom dörren och klev ner på marken. "Det ser annotlunda ut här" tyckte jag. "Håller med" sa han. "Ska vi gå en promenad och upptäcka lite?" Jag  nickade  stort. Vi gick tillsammans vid en liten stig som ledde in i skogen. Några killar stod lite avsides bland några träd och rökte. När vi gick förbi pekade en av killarna på oss och resten av killarna nickade. Jag kände obehag och tog ett hårdare tag om Nialls hand. Han tittade på mig och log, och jag log tillbaka.
"Vart tycker du vi ska gå? Fortsätta på den här vägen eller vika av till parken?" 
"Spelar ingen roll, men helst den här vägen, den är mysig" Niall log "Okej, då blir det den här vägen" Jag log mot honom och pussade honom på kinden. Jag kände hur någon smiskade till min rumpa. Jag vet att Niall aldrig skulle göra det, så jag vände mig om och hoppades få syn på personen som gjorde det. En kille från det där gänget log mot mig. Jag tittade äcklat på honom innan jag vände mig mot Niall "Niall, kan vi gå fortare" viskade jag i hans öra. "Ja visst, sweetie" viskade han tillbaks, och vi joggade sedan längre bort. Jag stannade sedan och Niall stannade också. "Det var några killar där som taffsade på mig" berättade jag för Niall "Va!?" utbrast han och tittade bakåt "Niall, det är okej, det var nog bara olyckshändelse"sa jag, även fast killen liksom hade visat att det var han igenom att le. Han suckade "Om dom gör det igen så..." mumlade Niall för sig själv. "Så ska vi gå till något speciellt eller bara gå och se vart vi kommer?" "Ser vart vi kommer, eller hittar du här?" undrade Niall . "Nej, har aldrig varit här förut" berättade jag. "Jag har varit i Paris, men inte här" Jag kännde plötsligt hur någon nöp tag i min rumpa och jag skrek till. "Vad är det?" sa Niall "inget..." mumlade jag och tittade bak. Det var samma gäng som stod där och alla log. Jag tittade surt på dom innan jag vände mig om igen. "Är det första gången du är på tour?" Jag skrattade till "Ja, jag är ju inte med i något band direkt" skrattade jag. "Nej" log Niall och tittade på mig. Jag släppte Nialls hand och la ner den i Nialls gråa huvtröja som jag hade på mig. "Den här tröjan doftar Niall" log jag. "Och exakt hur luktar jag då" "Säg doftar, inte luktar. Luktar är när något luktar illa och dofta är när det doftar gott" "Det var det jag menade" skrattade Niall "Du doftar gott, inte illa, Niall" sa jag. "Som timotej, eller typ blommor, tänk dig en blomäng, så doftar du" Niall skrattade "Hur ska jag kunna tänka en doft?" Jag ryckte på axlarna. Jag blev plötsligt indragen i någons famn, och såfort jag kände lukten av rök och cigaretter förstod jag att det  var en av killarna. Killen som hade dragit bak mig till sig stod nu framför mig och tittade in i mina ögon, medan dom andra stod runt mig. "Tjejer som du ska inte gå runt med vilka killar som helst, dom ska vara med mig" sa killen och tittade in  i mina ögon. En kille smiskade till mig på rumpan igen. Jag fick inte fram ett ord, utan bara stirrade skräckslaget på killen. En kille nöp  till mig i rumpan igen och jag slog bort hans hand. "Wow, den tjejen kan slåss" sa killen skrattandes och tog sig för armen där jag hade slått honom. En kille la plötsligt handen på min mage och närmade sig uppåt, men jag slog bort den med. "Sluta!" sa jag. Alla killar verkade börja skratta och bara fortsatte ta på mig på ställen dom inte borde.
 

"Som timotej, eller typ blommor, tänk dig en blomäng, så doftar du" sa Nella. "Hur ska jag kunna tänka en doft?" skrattade jag fram. Hon förblev tyst, ett långt tag. Jag tittade bredvid mig, men hon stod inte där. Jag tittade mig oroligt omkring i hopp om att få se henne, men det enda jag såg var en klump längre bort och verkade gå in mot mitten. "Nella?" ropade jag ut. "Nia..." Nella började på mitt namn, men ljudet blev sedadn kvävt. Som om någon la handen för munnen. Jag förstod nästan direkt sekunden därpå att det var min Nella som dom hade i mitten.  Jag sprang mot klumpen och kikade försiktigt in, för att jag inte skulle missta Nella för någon annan. Men det var Nella, som stod där. Var det nu jag skulle ta ett långt snack med killarna, eller slå till dom? Jag puttade bort alla soom var i min väg för Nella och tog hennes hand och drog ut henne "Niall, dom..." Hennes röst blev kvävd av några hulkningar och hon lutade sin panna mot mitt bröst. Jag strök henne lugnande på ryggen medan jag tittade upp på killarna "Vad fan håller ni på med!?" Killarna utbytte massa blickar  och tittade sedan på mig. "Hon är het" sa en kille och dom andra skrattade. Det här är inget man skämtar bort med något jävligt dåligt skämt "Så bara för att hon är het, så tar ni henne!?" Nella kramade om mig och jag la armarna runt i henne i  en försvarande gest "Hennes brorsa kaxar emot, huh?" skrattade en utav killarna. Min bröstkorg lyftes upp och ner i tunga andetag, jag hoppades att min ilska skulle försvinna igenom mina andetag, men det hjälpte inte, tvärtom. "Jag är hennes pojkvän" fräste jag. "Well, kan pojkvännen slåss? Lösa bråk som en riktig man" Jag hörde Nellas gråt, vilket påminde mig om vad dom gjort mot henne. Det är äckligt, sjukt.  Jag tog ett utmanande steg mot dom "Vi bröt inte precis någon regel" Ilskan rev inom mig, inte brutit någon regel? "Det står i lagen idiot" Utan att jag riktigt visste hur det hade gått till hade jag slagit till killen i magen, hårt. Killen gav ifrån sig ett "Huh" och backade och tog handen för magen. "Så du vill slåss, huh?" skrattade killen som tagit slaget. Han stapplade fram några steg innan han tog sats med knytnäven och jag fattade inte riktigt vad som hände, men ögat började verka, och det blev svartvitt på det ögat.  Jag blundade hårt och blinkade prövande några gånger innan jag började gå mot dom för att slå till dom på riktigt. Men en hand på mitt bröst stoppade mig. "Niall, kom" Nella drog sedan långsamt bort handen efter att hon sagt orden. Jag tittade in i hennes vackra ögon, innan jag tittade argt upp på killarna. Långsamt tog jag ner knytnäven, som hade varit hundra procent klar för att slå till dom. Jag tog tag i Nellas hand, innan jag gav dom en sista arg blick innan Nella började dra i min hand för att gestikulera att vi skulle gå. Jag följde med henne medan vi gick bortåt "Tänker du låta flickvännen bestämma över dig?" Ja, det tänker jag. Jag vill lyssna på min flickvän, jag tycker synd om tjejerna som tvingas vara med dom jävlarna. "Va en man, kom igen" fnös en röst bakom mig. Jag ville inte lyssna på dom, varför skulle jag någonsin? Samtidigt bubblade känslan över att slå någon av dom i min mage, att få slå dom som gjort så min älskling har börjat gråta. "Look at her ass" Jag vände mig kvickt om och placerade en smäll i  killenns tinning. Killen skrek till, och dom andra rusade fram till honom "Kom" mumlade jag till Nella medan jag blinkade med ena ögat, som gjorde ont. Så ont att jag lika gärna kunde hoppat ner från ett stup. 


Vad tycker ni om kapitelet? mikaela frågade efter statestiken pch här är den! Ledsen för dålig kvalité på bilden!
 
 Tycker ni att Niall gjorde rätt som slog killarna?
//Nellie
Kommentera!!

Kommentarer
Namn: Mikaela

såg inte hur många som är inne och läser men jag tror på 30! :)
och är det blogg.se statestiken? för så ser inte det ut!!

Svar: Du chansade rätt, 30! :) Men vi fixade så att bakgrunden blev vit, men om det inte var det du menade så vet jag inte //Nellie
Hilda Nellie

Datum: 07 Augusti 2013 Tid: 18:37
Blogg: http://edlit.blogg.se
Namn: Johanna

Va gulligt att Niall tog Nella till försvar!❤Nästa del kommer när?!?!❤❤❤

Xxx Johanna ❤

Svar: Tack! Nästa del kommer så fort som möjligt :) //Nellie
Hilda Nellie

Datum: 07 Augusti 2013 Tid: 18:48
Namn: Nora

Jag älskar det du skriver längtar tills nästa!

Svar: Tack så jätte mycket! //Nellie
Hilda Nellie

Datum: 07 Augusti 2013 Tid: 19:16
Blogg: http://worldofnora.devote.se
Namn: frida

Jättebra men kan Eleanor va med nästa gång? och att Niall och Nella avslöjar att dom är ihop till fansen?

Svar: Tack! Eleanor kommer vid nästa kapitel, frågan är om hon kommer att vara kaxig och så, det avgör Hilda, men jag vet inte. Dom avslöjar antagligen att dom är ihop snart //Nellie
Hilda Nellie

Datum: 07 Augusti 2013 Tid: 21:34
Namn: Maja

Jättebra kapitel :)

Svar: Tack så hemskt mycket! :-) //Nellie
Hilda Nellie

Datum: 08 Augusti 2013 Tid: 08:49

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback