Kategori: You Are My Everything
Datum:

Kapitel 48 - Beach

"När hände det här?" undrade Danielle och tittade fängslande upp på oss. "För... fyra timmar sen ungefär" sa jag "Men det var gulligt att ni stod upp för varandra" sa Perrie "Ja, jättegulligt" ekade Danielle med ett leende. Jag tittade på Eleanor, som gav mig en blick som jag visste vad den betydde ´Gå bitch, ingen vill ha dig här ´ Jag kunde läsa av hennes minar nu förtiden. Jag hade liksom vant mig vid dom, hemskt egentligen. 
 
 Bild 1: Niall, Louis och Harry
Bild 2: Harry
Bild 3: Stranden
  
"Stönar han när du kysser honom?" undrade Louis. Jag, Niall, Louis och Harry satt vid fotbollsbordet. Jag och Niall satt i soffan medan Harry och Louis satt på bordet. "Nej, varje gång jag drar i hans läpp" Louis skrattade till "Konstigt" Jag skakade på huvudet. "Det är sött" tyckte jag och Nial la sin hans på mitt ben och log mot mig. "Visa när du gör det" sa Louis. Jag vände mig mot Niall med en blick som sa ´Får jag?´  Niall nickade ivrigt och jag kysste honom normalt, innan jag drog i hans underläpp. Hans vanliga mörka, höga och långa stön kom ut ur hans mun. Jag log, medan Louis skrattade, Harry hade ett uttryckslöst ansikte. "Det låter skumt" Jag skakade på huvudet "Tycker inte jag" berättade jag medan jag la mitt huvud på Nialls axel. "Niall, varför stönar du då?" undrade Louis. Harry satt nästan bara tyst och tittade på mig. "Jag har ingen aning!" sa Niall "Kan inte alla vi fyra göra något?" förslog Louis. "Som vad?" sa Harry, som äntligen öppnat munnen. "Vi kan..." Louis knäppde med fingret, som om han kommit på världens bästa idée. "...bada i havet!" Harry tittade på Niall "Vad tycker du, Niall?" frågade han. "Det är väl okej" sa Niall och tittade på mig. "Du då, baby?" Jag tittade på Harry "Okej"  Niall drog bort sin hand, som var placerad på mitt ben och tog istället tag i min hand. "Ska vi gå nudå?" sa Louis och alla nickade instämmande. "Fast vi kanske borde packa handdukar och sånt  först?" sa Niall "Bra idée, då kan jag passa på att fråga om Eleanor vill med" Jag nickade när jag inombords skrek ´NEEEJ!!!´. Jag gick in i mitt och Nialls rum och började riva bland alla badgrejer. Jag tog ut en påse och började packa i den. "Vilka badbyxor ska du ha med dig, Niall?" frågade jag "Dom svarta med vit rand på sidan" svarade han och pussade mig på nacken. "Dom är snygga" mumlade jag,  jag skulle säga till Niall, men det blev mer som en mumling till mig själv. "Vilken bikini ska  du ha?" Jag ryckte på axlarna "Får jag bestämma?" Jag nickade "Visst" Han rotade runt ett tag i badpåsen och hittade tillslut en gul. "Okej" sa jag, ganska tyst och packade ner den. Någon knackade på dörren. "Babe?" hörde jag Harry röst "Ja?" svarade jag, som tod förgivet att han medade mig. "Kom ut" Jag tittade på Niall och han tittade nästan lite surt bort mot dörren. "Packa klart, kommer snart" sa jag och rufsade till Niall i håret innan jag gick ut till Harry. "Smakråd" sa Harry direkt när jag kommit ut. "Dom här?" sa han och höll upp ett grått par badbyxor "Eller dom här?" sa han och höll upp mlitärfärgade, fast med blått istället för grönt. "Dom" sa jag och pekade på dom militärfärgade "Harry, jag har en fråga" Han tittade på mig "Varför kallar du mig baby och babe?" undrade jag. "För att du  är en" sa han och pussade mig på kinden innan han gick någonstans. Jag rynkade pannan och strök på min kind, som att jag försökte få bort Harrys såkallade baciller. Jag gick sedan in igen "Vad ville han?" mumlade Niall medan han packade. "Smakråd" sa jag och satte mig ner bredvid honom. Han pussade mig på kinden "Lovar du, att du aldrig kommer bli tillsammans med Harry?" Jag nickade och pussade honom tillbaka på kinden. "Jag lovar". 
 
*
 
På stranden var det inte folk alls. Kan bero på att det är slutet av maj. Jag stod där med bikini och tvekade mellan att stå kvar på stranden eller gå  i. Harry solade tillsammans med Louis och Eleanor medan Niall stod bakom mig. "Vi går i tillsammans" uppmanade han och jag nickade. Han tog min hand och vi började gå i sakta. Jag gjorde ifrån mig ett pip, vilket betydde att jag tyckte det var kallt. Vi fortsatte gå i och jag gjorde ifrån migg skumma läten som lät lite mer som en säl än jag. När det nådde min knän tvärstannade jag. Niall fortsatte gå ut en bit, innan han dök ner under  vattenytan. Jag letade nästintill oroligt efter honom när han inte kommit upp på ett tag "Niall?" sa jag försiktigt. Jag blev väldigt lättad när jag såg Niall komma gåendes mot mig. Han log ett lurigt leende medan han tittade in i mina ögon. Det rann vatten från hela honom medan han gick. Han sträckte ut armarna som om han skulle krama mig, och jag fattade snart att han skulle det. Jag skrek till och backade ifrån honom, eftersom han var helt blöt. Niall skrattade och stannade "Jag lovar att inte krama dig eller skvätta eller något, kom hit" sa han och höll ut sin hand mot mig. Jag gick osäkert och försiktigt fram till honom och tog tag i hans hand, som var kall av vattnet. Louis kom helt plötsligt springande ner för stranden och i vattnet och sprang så att det skvette på mig. "Louis!!" utbrast jag. "Ja?" sa han. Han gav mig ingen chans att berätta varför jag skrek hans namn, utan bara hoppade i vattnet och kom inte upp på ett bra tag. Eleanor kom långsamt gående efter Louis och tittade surt på mig. "Nella jag lovar att det är jätte varmt i vattnet bara du doppar dig" sa Niall. Jag tittade osäkert på honom med rynkad näsa. Jag drog sedan handen igenom mitt hår medan jag tittade ut på vattnet. Jag gick långsamt i och vattnet nådde till min midja. "Oh my god, oh my god, oh my god..." upprepade jag medan jag gick längre och längre i. Jag började sedan simma, men ställde mig upp snabbt och la armarna runt mig, som om det skulle  hjälpa mig att  bli varmare. "Visst är det varmt?" sa Niall och la armarna runt min midja. "Ganska" sa jag tyst och tittade upp på honom. Han började kyssa mig och jag besvarade kyssen. "Snälla, inte här!" utropade Louis och skvätte vatten på oss. "Harry, ska inte du bada!?" Skrek Louis och ala blickar vändes mot Harry som satt bekvämt i sin solstol. Han började ställa sig upp och gick försiktigt i, lika dant som jag gjort. "Vilken äcklig botten" mumlade jag med huvudet nere. "Massa sjögräs och alier" Niall log mot mig och pussade mig på kinden "Ska jag bära dig?" Jag log och nickade och han lyfte upp mig. "Ge henne till mig!" skrek Louis. "Om du tar hand om henne" sa Niall. "Jag ska bära henne, inte vara med henne i en månad" mumlade Louis medan han tog mig. Han tittade in i mina ögon och log "Tre..." log han. "Va?" sa jag "...två..." "Vad räknar du ner till!?" "...ett..." "Louis!"utbrast jag "...noll, håll andan!" Skrek han. Jag tog snabbt mycket luft och höll andan, och stängde ögonen och blev senare helt omfamnad av vattnet. Vi var helt under vattnet och Louis bärde mig fortfarande. Han hoppade upp och log mot mig när jag öppnade ögonen "Jag får aldrig göra så med Eleanor, hon litar inte på mig" Jag tittade på Louis med en aning konstig blick. Man måste väl ändå lita på sin pojkvän? "Harry, vill du ta henne?" Jag skrattade "Louis, jag är inget obejekt som man bollar fram och tillbaka" skrattade jag"Det vet jag väl. Om jag inte visste det skulle jag sagt ´vill du ta det´ istället för ´ vill du ta henne ´ "Jag kan ta henne" sa Harry "Fånga henne!" sa Louis snabbt "Nej!" skrek jag ut och blundade och när jag öppnade ögonen var jag plötsligt hos Harry "Oj, hej" skrattade jag "Oj, hej" härmades Harry med ett leende. Hans blick var tyvärr inte placerad på mina ögon, utan på mina läppar. Jag tittade bort mot Louis, som log "Kasta henne till mig" sa Louis "Okej" sa Harry "Nej!" skrek jag. "Baby, det kommer snart vara över, och det kommer vara roligt. Om du inte vill titta, så blunda babe" sa Harry och pussade mig i pannan. Jag titttade bort mot Niall som tittade på mig med rynkad panna och kisade ögon. "Ett skepp kommer lastat med Nella!" Utropade Harry och kastade mig till Louis så jag fick en flygresa igenom luften. Louis tog emot mig och gav ifrån sig en belåten suck. "Jag är bra på att fånga" Jag skrattade till utan att riktigt veta varför. "Jag är bra på att flyga" Louis skrattade "Va?" "När ni kastar mig" berättade jag som om det vore det självklaraste i världen. Louis skrattade igen. "Okej..." Jag tittade bort mot Niall som stod lite avsides. "Louis, kan du ge mig till Niall" Han nickade "Ta emot din tjej, Niall" Niall vaknade upp och tog emot mig när Louis kastade. Niall log mot mig "Jag trivs bäst i din famn" viskade jag i hans öra och han log större. "Jag trivs att ha dig i min famn" viskade Niall tillbaka och pussade mig lätt på munnen. "Kan jag ta henne?" sa Harry. Niall tittade på mig med en blick som sa ´ Är det okej?´ Jag nickade småt och han gav mig försiktigt och tvekandes till Harry. "Hej, babe" sa Harry och pussade mig i pannan. Jag tittade osäkert på Niall, som tittade en aning surt på Harry. "Vad lite du väger" sa han och började gå utåt. "Lägg dina armar runt min hals, baby" sa Harry och jag gjorde som han sa, och gav Niall en blick. "Det är mysigt att bära på dig" berättade Harry medans hans blick var nere på min kropp "Och en modellkropp har du" Orden kom från ingenstans och jag tittade upp i hans ögon, på ett konstigt sätt. "tack... antar jag" sa jag med ett nervöst skratt. "Det är kostigt, Eleanor är modell men du är fan snyggare än henne" Harry satte försiktigt, tack och lov, ner mig på botten. Jag tänkte börja gå längre in, eftersom vi  var kanske tio meter ifrån dom andra, men han avbröt mig igenom att lägga sina händer på mina höfter "Visst är det varmt i vattnet" sa Harry och gick ett steg närmre mig. "mmm" mumlade jag och tittade besvärat på Louis och Niall som stod och tittade, eller snarade stirrade på oss.  "Jag..." Harrys mörka röst fick mig att titta upp i hans ögon, som just nu bara lös. "...tycker om ditt hår" Jag fick en orolig känsla i magen och ville inget annat än att simma härifrån in i Nialls famn. "Vi kanske borde gå tillbaka till dom andra..." försökte jag "Jag gillar dina ögon" Jag tittade ner i vattnet istället för i hans ögon och försökte dra mig ur hans grepp "Jag gillar dina rosenröda läppar, som ser så mjuka ut. Jag har alltid undrat hur det är att kyssa dom..." Knuten i magen växte sig större. "Du har ju gjort det en gång" sa jag uppriktigt och mötte hans blick "Ja, men du kysste inte tillbaka" "Harry, varför kysste du mig? De var oerhört onödigt" Han verkade ignorera min fråga och fortsätta på sitt lilla tal "Jag gillar din kropp, som är så fin formad. Du ser bra ut i bikini, Nella. Du borde ha på dig det oftare" "Harry, låt mig gå" sa jag och började gå, men han drog sig närmre mig. Så nära att jag kunde känna hans andedräkt mot min mun. "Vad gör ni där ute?!" hörde jag Louis ropa. Jag slet mig ur Harrys grepp och gick mot Niall. Harry stoppade mig igenom att ta tag i min handled. "Nella, kan du någon gång ta av dig helt framför mig?" Jag öppnade min mun över orden som lämnade Harrys mun och gav honom sedan en hård örfil. Han släppte min handled och tog sedan sig för kinden där jag slått till honom.  Jag gick med bestämda steg  mot Niall och gick sedan rakt in i hans famn. Han kramade om mig och pussade mig i pannan "Vad sa Harry?" undrade han. Dom måste nog ha sätt att jag gav honom en örfil. "Inget..." mumlade jag "Vad sa han!?" undrade  han igen "Inget" upprepade jag. "Nella, jag vill veta vad han sa som var tillräckligt osmart att du gav honom en örfil" "Jag kan berätta sen, jag lovar. Just nu vill jag bara upp" mumlade jag mot Nialls hud. Han nickade "Okej, sweetie" Han tog min hand och vi började snabbt gå upp. Eleanor gick fram till Niall "Hon kysste Harry, Niall, så att du vet" Jag tittade argt på Eleano"Vad gjorde Harry?" undrade Louis som gick upp ur badet med Harry bredvid sig. Jag svarade inte, så han tittade på Harry "Vad gjorde du?" Han skakade på huvudet "Inget som du behöver bry dig om" sa Harry tyst "Men hon slog ju till dig, det måste varit något" "Inget sa jag  ju" fräste Harry innan han gick och satte sig i sin solstol igen. Han satt där i sin stol, och tittade på mig, som att han väntar att jag ska göra något. Jag vände mig om till Niall och gick så nära honom jag kunde. Han pussade mig i håret medan han kramade om mig och gav Harry en kall blick. "Du behöver inte bli så himla sur" muttrade Louis i riktning mot Harry och satte sig ner på sin handduk. "Jag går och byter om" viskade jag till Niall, mest för  att jag kände Harry, och om han hörde det skulle han bara gått efter mig och tjuvtittat eller liknande. "Okej" sa Niall. Jag tog mina kläder och letade efter ett bra ställe att byta om på. Jag hittade två granar som var väldigt bra, och bytte snabbt om där.
 
 Jag gick med min blöta bikini i handen dom två återstående stegen som behövdes för att nå fram till väskan. Jag böjde mig ner och la ner dom. "Nella, du är medveten om att man ser in igenom din tröja när du böjer dig ner sådär" Jag tittade upp på Harry, som hade sagt det. Om det var Niall som hade sagt det hade jag bara skrattat och så, men eftersom det var Harry... "Så jag tror du vill att jag ska se in, på din kropp" Harry log , och jag gav honom en sur blick och ställde mig upp. Jag såg Louis och Niall stå längre bort och började gå dit. Jag fick en smäll på rumpan och vände mig om till Harry, som hade gjort det och han log. "Ska jag slå dig igen eller?" sa jag argt. Harry skakade leendes på huvudet. "Nej, så sluta då" fräste jag innan jag gick till Niall. Jag ställde mig bredvid Niall och viskade till honom "Jag går till bussen" Niall vände sig mot mig "Jag följer med" Han virrade armarna runt min midja och jag skakade på huvudet och la armarna runt hans hals. "Jag behöver vara ensam en stund" berättade jag. "Men tänk om något händer?" sa han oroligt. "Tänk om dom där killarna kommer tillbaka? Du har ju ingen mobil" Jag skakade på huvudet. "Men lita på mig, Niall" "Jag litar på dig, jag litar bara inte på alla killar  i hela världen som skulle kunna gå över gränsen" "Niall, det är bara en liten bit, inget kommer hända" berättade  jag och kysste honom en lång stund. "Säker att jag inte ska följa med?" Jag nickade. Han kysste mig igen och när kyssen tog slut tog jag bort hans armar från min midja och började gå. "Oh, nej, Harry! Du stannar här!" Utropade Niall och jag vände mig om medan  jag gick. Harry hade ställt sig upp och tänkte gå efter mig. "Jag får väl gå vart fan jag vill" sa Harry "Du håller dig borta från henne, om du nu ska gå får du gå när det har gått en stund" Jag vände mig om igen och började små springa mot bussen. Jag förstår inte vad Harry vill egentligen. Han kysser mig, säger obekväma saker och tafsar och allt nu. Vad har hänt med honom? Jag gick in i bussen och rakt in på mitt och Nialls rum. Jag la mig ner i sängen och slöt ögonen.
Dörren öppnades och stängdes sekunden därpå igen. Jag tittade trött upp, och vaknade till när jag fick syn på Harry "Harry, du har  inte rätt att klampa in hit hur som helst" sa jag, en aning skrämt för att bussen var helt tom, och den enda som var här var jag och Harry. "Du svarade aldrig på frågan ute i vattnet" konstaterade Harry med ett leende. "Jag trodde örfilen räckte som svar" Sa jag surt. "Men det gjorde den inte" sa Harry och satte sig ner mitt emot mig "Jag vet att du vill ha mig, Nella. Jag vet att du vill hångla med mig lika mycket som jag vill hångla med dig" Jag skakade på huvudet "Nella..." han flyttadee sig närmre mig, så att hans mun var kanske bara två centimeter från min mun. "Jag vet det, Nella. Säg inte emot. Du vill ha det som vi hade när du och Niall bråkade, du vet att jag gillar tjejer som är svårfångade, som låtsas att dom inte är intresserade, så du blir en sån tjej" Jag skakade på huvudet och log åt hans stora fel. "Jag är kär i Niall, jag älskar honom. Jag skulle hellre bryta mitt ben än att kyssa dig, Harry" fräste jag. "Du är inte kär i Niall, du bara låtsas" "Jaha? Så du menar att fjärilarna i magen och pirret jag får när jag kysser honom, ser honom, rör honom eller hör honom, bara är fejk? Att jag inte är kär i honom på riktigt?" Han tittade surt på mig. "Det är mig du vill ha, Nella" sa han argt, som om han kunde övertala mig det. "Jag vill inte ha någon annan  än Niall, Harry" "Du kommer ändra dig, baby, en dag kommer du till mig och ber och bönar att du hångla med mig" Jag skrattade "Du är en idiot, Harry. Den dagen kommer bara finnas i dina drömmar, ut från mitt och Niall rum." Han bet ihop tänderna, som om han blev arg över sanningen. "Du vill ha mig, Nella! Du skulle göra vad som helst för att få hångla med mig, du vill sticka in din  tunga i min mun, gro..." "Harry, sluta, jag kräks. Du får gå ut härifrån nu, annars ringer jag... någon" Harry skrattade "Någon? Vem?" "Någon bara!" skrek jag "Ut" Harry började hångla med mig och han tog  tag i mina händer så att jag inte kunde göra  något motstånd. Jag sparkade då istället bort honom med min fot "Sluta!" Skrek jag. Niall kom då instormande "Harry, ut! Låt Nella vara, hon är min!" skrek han "Tvinga mig" sa Harry och tittade på Niall. Jag knuffade Harry så att han blev tvungen att ställa sig upp, Niall drog sedan ut honom igenom dörren och låste sedan dörren. Niall suckade occh la sig bredvid mig. "Harry är sjuk" mumlade  jag. "Jag hörde vad ni sa" berättade Niall "Så du bara stod och lyssnade?" frågade jag och la mig intll honom. Han la sin ena hand omkrring mig "Ja, men jag kom ju direkt in när du sa sluta, för då behövde du hjälp" Jag tittade upp på hoom "Det första jag hörde var ´ Jag är kär i Niall, jag älskar honom jag skulle hellre bryta mitt ben än att kyssa dig´" Han log mot mig "Är du verkligen så kär i mig som du beskrev?" Jag nickade "Varenda ord jag sa är sant" sa jag och började kyssa honom.
 
 Vad tycker ni om det Harry gjorde?
//Nellie
Kommentera för mer!!
 

Kommentarer
Namn: Johanna

Uch vilket pervo Harry är i denna novellen :'D Men d var ett bra kapitel som vanligt! Jag tycker att det är bra att ni uppdaterar så ofta som ni gör!❤
Xx Johanna ❤♥

Svar: Tack, betyder jätte mycket! :) //Nellie
Hilda Nellie

Datum: 15 Augusti 2013 Tid: 12:00
Namn: Mikan

Jätte bra som vanligt

Svar: Tack så mycket! //Nellie
Hilda Nellie

Datum: 15 Augusti 2013 Tid: 13:56
Blogg: http://Edlit.blogg.se
Namn: Maja

Åh superbra kapitel ;)

Svar: Tack så mycket!/Nellie
Hilda Nellie

Datum: 15 Augusti 2013 Tid: 16:39

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback