Kategori: Forbidden Love
Datum:

Kapitel 23 - Hathilda

"Vill du ha?" Jag tittade mot Harry, och han sträckte fram sitt äpple mot mig. Jag skrattade till "Nej, tack" "Varför inte? Jag vet att du vill" Jag skakade på huvudet "Jag är ett gott äpple, du vet att du vill ha mig, ett litet bett" Han låtsades som om det var äpplet som sa det, då han sa det med en ljus röst, och försökte buktala. Jag skrattade "Du är galen" "Ät!" "Nej, jag vill inte ha ditt förgiftade äpple" Om det var Louis skulle han ha svarat något i stil med Ät snövit, ÄÄÄTT!!! Men istället blev det ett skratt från Harry, och han satte äpplet mot min mun "Bit" Jag suckade, men bet lite av äpplet "Nöjd?" Han nickade stolt, och tog ett bett från exakt sama plats jag ätit på, vilkekt fick mig att ge honom en konstig blick "Mycket nöjt"
 

Två, på natten, knackade det på dörren. Givetvis var jag vaken occh stirrade frågandes på dörren. När det knackade en andra gång kom jag ihåg att jag måste öppna. Jag släpade mig ur sängen, och gick och öppnade. Jag blev bemött av massa kuddar, så jag såg inte vem som stod bakom. Jag fick en puss på kinden, och sedan stapplade personen som hade kuddar och tecken i en hög i händerna in, och jag stängde långsamt dörren. Jag tittade bakåt och såg då baksidan av Louis, som höll på att bädda i min säng. Jag skrattade lite, och låste dörren medan jag gick mot honom "Smet ut från ditt rum, va?" Han nickade "Du ska sova här?" Han nickade, och vände sig om mot mig när han bäddad klart. "Var tvungen" Jag log mot honom, och pussade han försiktigt på kinden. "Då sover vi då" Han nickade kort, och jag la mig nner i sängen och han la sig ner bredvid mig "Jag hade inte planerat att sova, jag hade planerat att prata" Jag log lite "Då gör vi det"


Vi blev avbrutna, som nästan alltid, när en knacknign kom, fast inte från ytterdörren, utan från dörren melllan mig och Harry "Mathilda?" Jag harklade mig lite "Ja?" "Kan jag komma in?" Jag ställde mig upp, och gjorde en gest in mot badrummet för Louis. Han suckade, men gick in på toaletten. Jag ställde dörren lite på glänt, så det inte skulle se misstänksamt ut. "Eh, ja, nu kan du komma in" Jag gick snabbt och satte mig på sängen, och Harry gick sedan in i mit rum "Hej" Jag log lite "Hej" "Det är ju lite läskigt väder ute, du vet..." Jag tittade ut och fann en mörk himmel, som det är på natten "Ehm..jaha?" "Så jag tänkte om du ville ha sällskap" Han la sig ner i sängen, på delen som Louis nyss legat på. Jag la märket till att han inte hade någon tröja på dig, bara några slags utav shorts. Jag har bara killvänner, jag vet varför dom gör så. Dom vill imponera på tjejerna med muskler. Slår vad om att han tog av sig tröjan för att han skulle gå in hit "Mina ögon är här" Med en hand under min haka förde han upp mitt ansikte. Det var då jag upptäckte det pinsamma aatt jag stirrat på hans mage unnder hela tiden jag tänkt det "Jag vet jag tänkte bara på..." "ja, visst, vi kan säga så. Vi både vet att den riktigt anledningen ärr för att du tycker jag är het" Jag kollade på honom med avsmak "Jaja, okej, bara gå nu" "Säkert att du inte vill sova bredvid mig då?" Jag nickade stort. Han ryckte på axlarna och ställde sig upp "Skyll dig själv" "Eh, Harry?" undrade jag när han var på väg att gå in i sitt rum. Han log mot mig "Du har ändrat dig?" "Nej, jag ville bara säga kom inte in hit mer" Han himlade med ögonen "jaja..."

   

   

Jag vaknade på morgonen, och sträckte utvilat på mig i den stora, och tomma sängen. När jag verkligen förstodatt den var tom för att Louis inte låg bredvid mig så tittade jag mig bekymrat i sängen. En lapp låg på kudden, och med en trött gäsp sträckte jag mig fram för
att ta upp den och sedan läsa den.

   

Shooo när du läser det här kommer jag antagligen jag att äta kom ner fort, annars äter jag upp din mat (ta detta som en varning) - massa pussar från din boobear

    

Jag log för mig själv medan jag la ner lappen på kudden igen, och vände mig trött om i sängen för att sedan stänga ögonen och dra ut lite extra på sömnen, då jag såg hur en gestalt satt på en stol, och mina ögon åkte snabbt upp och satte mig förskräcktupp i sängen "Tog en tid för dig att märka mig" påpekade Harry medan han drack litepå en kopp med te han hade i handen.Jag stirrade på honom, och han bara
tittade på mig med ett intressant ansiktsuttryck "Hur...hur länge har du varit här?" undrade jag och gav honom en obekväm blick "Jag vet inte, hur mycket är klockan?" Jag suckade, och svarade inte ens på hans lilla fråga "Ut!" Han skakade på huvudet, medan han drack lite till "Jag har faktiskt fått order att vara här, av din pappa,jag ska vara din livvakt idag, kan man säga" Jag gav honom en oförstående blick och skakade på huvudet "Du skojar?" Han skakade på huvudet "Nej, inte alls" Jag suckade "Vad fan..." mumlade jag för mig själv och drog handen igenom mitt trassliga morgon hår. "Du kanske förresten skulle vilja checka på instagram, la upp en bild av oss" Jag höjde både ögonbrynen "Du gjorde vad!?" "Oroa dig inte, babe, vi bådetvå hade ju alla kläder på" Han skrattade lite åt sitt eget lilla skämt medan jag gav honom en blick medan jag letade efter mobilen. När jag hittade den gick jag direkt in på instagram, och det jag såg var något jag inte ville se. Jag sov, och Harry låg bredvid mig och låtsades sova, och sen en annan bild då han pussade mig i hårbotten "Vad fan, Harry..." flämtade jag till, när jag insåg att han varit så nära mig när jag inte ens var medveten om att jag var vid liv. Det är ju sjukt, jag menar han kunde ju likagärna ha lyftigt lite på tröjan och titta in, fast det oroade mig inte så jätte mycket, eftersom jag absolut skulle vaknat om någon höll på med att försöka lyfta på underkläder eller sånt. Det som oroade mig var att den hade 13 846 likes, och runt 100 till ramlade in var tredje minut. Jag scrollade frustrerat ner och läste några av kommentarerna

   

Aaaawww, så söta! Vad heter hon? HARRYYY HAR FÅTT EN TJEEEJ!!

   

Harry haffar brudar, huh?? ;) vad heter hon?

   

såå söta de är! harry du får bjuda in fansen till bröloppet! ;)

   

Det som äcklade mig var att Harry hade svarat på den sista kommentaren; Ja, absolut ;)
Jag suckade och tittade upp på Harry, som bara log mot mig medan han fortsatte dricka på sitt te. "Alla tycker vi är söta ihop, jag menar, vi borde verkligen bli ihop, Mathilda. Jag har redan kommigt på ett sånt där fint par-namn, Marry Styggings" Jag skrattade högt, rakt ut, Marry Styggings, gud vilket namn. Harry log och gav mig en oskyldig blick "Vad!? Vad annars!?" Han ställde ifrån sig koppen och gick och satte sig på sängkanten "Kanske Hathilda Higles?" Harry log "Då blir insenjalerna HH, vad sägs om Marry Higles?" Jag skrattade "Låter i alla fall bättre än Styggings" Harry skrattade "Eller vårt barn, döper det till Hathilda eller Marry?" Harry log och la armarna runt mina axlarna "Beror väl på om det blir en pojke eller flicka, tänk dig på vårt bröllopp, massa banderoller där det står Hathilda Styggings" Jag skulle normalt skratta, men nu kom jag på att jag faktiskt hade sagt vårt barn och diskuterat brölloppet "Harry, jag menade det som ett skämt, vi kommer inte gifta oss" berättade jag med ett skratt och tog bort hans arm från mig och ställde mig upp "Tror du ja, vänta och se" hörde jag Harry mumla bakom mig medan jag stängde dörren och började bege mig bort mot frukostsalen.


Tror ni kommer hända? ;)

//Nellie

Kommentera för mer!!


Kommentarer
Namn: henrietta

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dumma dumma harry

Svar: Hahaha, japp :D ;)
Hilda Nellie

Datum: 12 December 2013 Tid: 19:17
Namn: Mrs Nellie Directioner

Haha bra del I loved the end!<3:)

Svar: Haha, taaaaaack sjukt mkt! :D <3
Hilda Nellie

Datum: 12 December 2013 Tid: 21:24
Blogg: http://heynoveller.blogg.se
Namn: Roshan

Gud Harry du kan verkligen dröma men kapitlet var bra

Svar: Haaha, taaack såå mkt! :D
Hilda Nellie

Datum: 13 December 2013 Tid: 21:37
Namn: Elin

Älskade det här kapitlet och hoppas Hazza får stryk av söta Lou :) Hahhha

Svar: Hahha, taaack sååå mycket! :) :D
Hilda Nellie

Datum: 15 December 2013 Tid: 11:18
Namn: Anonym

super bra del!!
jag bara undrar jag älskar denna novell som är nu men jag vill gärna läsa den som var innan man jag hittar inte kapitlerna 1 till 53 utan från 54 men jag vill helst läsa från början och inte i mitten.

Svar: Taaaaaaaack såå mkt! Ja, vi vet faktiskt inte vad som hänt, tror vi råkat ta bort knappen som leder till de andra...tills vi fixat det får man göra så krångligt att gå in på den här länken http://hildaonellie.blogg.se/category/you-are-my-everything-avslutad-2.htmlOch om man vill ytterligare några kapitel till bort så är det http://hildaonellie.blogg.se/category/you-are-my-everything-avslutad-3.html som gäller:)
Hilda Nellie

Datum: 16 December 2013 Tid: 17:18

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback