Kategori: One Shots
Datum:

One Shots - Huvudrollen?

Hejsan! 
 
Det är såhär nu, att vi tänkte börja med one shots! Dvs, ungefär som kapitel, fast längre och bara en utav dom, oftast, men ibland två. 
 
I alla fall hade vi tänkt skriva en one shot till varje kille, fem stycken totalt. Sedan tänkte vi lägga ut dom i bokstavsordning, dvs först Harry, Liam, Louis, Niall och sen Zayn :)
 
Fast nu kommer vi till delen vi ville fråga om...
Vi tänkte göra så att ge fem av er huvudrollen i alla fem one shots, alltså tjejen som ska vara tillsammans med någon av dom ;)
Niall, kan man säga att den redan är upptagen, eftersom Felicia frågade det, och tack för att du påminde oss! Vi tänkte börja skriva one shots när vi höll på med You Are My Everything, men så glömska som vi är glömde vi bort det!
 
 
Däremot kommer one shoten vara skriven i jag-form, dvs jag sprang ner för trappan, jag drack ett glas vatten, jag breakdansade.
För tro oss, vi har försökt skriva i du-form, och tro oss igen, det blev inte bra. Vi blandade ihop jag och du. 
 
 
Men nu kommer vi alltså tillbaka till saken...
Du kan alltså välja mellan att vara ihop med Harry, Liam, Louis eller Zayn! 
Kommentera vem du vill vara ihop med och glöm inte att skriva i namn rutan! 
Blir ju lite konstigt om Harry ropar på sin tjej, "Anonym" :P.
 
 
Obs! Ta det inte personligt om vi väljer någon annan eller något sånt, vi bara tar någon :) 
Obs igen! Vi har planerat Liam-one shoten, och den är för folk redo för drama, om du alltså bara vill ha kärlek, välj inte Liam, där blir det lite kärleks drama ;)
 
Forbidden Love (novellen som skrivs nu) kommer att fortsätta, skillnaden är bara att det kommer finnas en one shot uppe på bloggen ibland :)
 
 
PS, KAPITEL 24 UNDER HÄR! :)
Nu blev detta inlägg lite längre än vad det skulle vara, men ha det jätte bra! :)
//Hilda och Nellie 

Kommentarer
Namn: Anonym

Hej skulle vilja vara med ,det skulle vara jätte roligt om jag fick vara huvudrollen i den one shot som kommer att handla om Louis <3:)

Datum: 17 December 2013 Tid: 18:11
Namn: Millan

Haha blev något fel så mitt namn kom inte med men det var jag som ville vara med i one shot om Louis:D

Datum: 17 December 2013 Tid: 18:14
Namn: Mrs Nellie Directioner

Ja, mitt namn är ju Nellie:) jag älskar musik och att dansa. Jag älskar verkligen alla killar i One Direction, men jag skulle vilja att min One Shot var om Liam/ Zayn. Harry Potter står mig väldigt varmt om hjärtat:)

Jag har rödbrunt hår och fräknar. Är bland de längsta i min klass, alltså väldigt lång. Har en bästa vän som är tjej, men

Datum: 17 December 2013 Tid: 18:39
Blogg: http://heynoveller.blogg.se
Namn: Johanna

Jag skulle kunna tänka mig att vara tsm med Louis ;) funkar det för er?:D xx

Datum: 17 December 2013 Tid: 18:50
Namn: Maja

Jag vill gärna ha huvudrollen i någon av one shotsen och jag vill gärna ha med alla så välj en som är ledig ;)

Datum: 17 December 2013 Tid: 21:02
Namn: Sami

Hej jag skulle helst vilja ha huvudrollen i One-
shooten om Liam om det går bra? Annars funkar det med harry också:)

Btw ,älskar er blogg!

Datum: 17 December 2013 Tid: 22:58
Namn: Julia

Hejsan! Jag skulle hemsk gärna vilja att ni gjorde en one shot med mig o Zayn! Jag typ älskar honom. Såååå snälla <33

Datum: 18 December 2013 Tid: 12:55
Namn: Neira

Heej :) Jag vill ha Zayn. Men då vill jag inte bara ha kärlek utan att något ska hända men romantik går också bra såklart hoppas ni väljer mig :)

Datum: 18 December 2013 Tid: 13:56
Namn: Roshan

Skulle jätte Järna vara med i one shot skulle kärnan vara i hop med niall eller Harry <3

Datum: 18 December 2013 Tid: 14:20
Namn: Henrietta

Hej jag skulle vilja ha huvudrollen i one shoten om Zayn eller Louis.
Har lockigt blont hår isblåa ögon ganska naturligt röda läppar normal lång älskar att sjunga dansa och rida

Datum: 18 December 2013 Tid: 16:28

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback