Kategori: You Are My Everything
Datum:

Kapitel 33 - He Don´t Want Me To Go With Him

Kyssen avslutades och jag log stort. "Värst vad du var flirtig idag då" Niall skrattade till och jag vände huvudet ännu en gång åt choklaad asken. "Vill du ha" frågade jag Niall. "Jaa"sa han snabbt och tog en choklad bit.
 
 
 
 
 

Jag och Niall låg i soffan, så som vi brukar ligga. Vi hade en film rullande framför oss, men jag tror att ingen egentligen tittade. Niall höll på med min ena hand, jag vet inte varför, men det var på något sett lungnande. Då och då kom han närmre min mun för att få någon kyss och jag hade gett honom det alla gånger han gjort så. För övrigt satt vi helt tysta och bara njöt av varandras närhet. Jag låg och tänkte på mig och Niall. Det kändes lite konstigt att ingen visste att vi var ihop. Liam och Danielle visste ju, men ingen annan. Då tror ju folk att han är ledig, att han inte är tillsammans med någon. "Niall..." började jag "Ja?" "...har vi något snacks?" Jag  kände hur han ryckte på axlarna "Jag vet inte"  "Jag kollar..." jag tänkte ställa mig upp, när Niall drog tillbaka mig ner i soffan. "Nej, snälla lämna mig inte här helt ensam" jag  skratade till "jag ska bara gå och hämta något ätbart" skrattade jag. "Nej, stanna hos mig" mumlade han mot mitt hår. Första gången Niall väljer någon framför mat... "Bara på ett villkor..." jag vände mig mot Niall och märkte dåå att mitt ansikte kom väldigt nära varandras när jag gjorde det.
Våra näsor nuddade ttill och med varandra "vad?" mumlade Niall och böjde sig mot mig mer för att kunna kyssa mig. "Att nästa  gång du är på stan ska du sjunga ´jag är en liten potatis´ Niall log "Varför just potatis och inte morot?" Niall var nära på att kyssa  mig, men jag lutade mig bakåt. "För att det låter så roligt och sött när du säger potatis" "Potatis" ekade Niall med ett leende. Jag log  och vände på huvudet och hörde Nialls utdragna suck eftersom hann aldrig hann kyssa mig "Kyss mig annars kittlar jag dig"Jag Vände på huvudet "Det där kallar jag personliga hot!" skrattade jag "Personliga ho..." Plingplong. Både mig och Nialls uppmärksamhet fördes mot dörren. "Du får öppna" sa jag direkt. "Nej, du" "Du,jag orkaar inte ställa mig" "Inte jag  eller" sa Niall "Var en man" "Var en kvinna!" utropade Niall med ett skratt och det plingade på igen. Jag suckade högt när jag ställde  mig upp och tittade bak på Niall, som log, när jag gick mot dörren.

 

Jag öppnade och fick syn på Olly. "Hej" log han och tittade ner på  min klädsel, som var pösiga mjukisbyxor och en kort magtröja. "Hej Olly" När Niall hörde namnet Olly blev det fart på honom. Man  hörde ett ´duns´av Niall som ramlade ur soffan när han tänkte ställa sig upp och lite senare dök han upp bakom mig. "Jag tänkte ta det via sms men..." han hade iskalla ögon på Niall, som nu slingrade händerna runt min midja, som tyvärr syntes, eftersom  magtröjan var väldigt kort. Det var alltså hud mot hud, som fick fjärliarna i min mage att reagera starkt. "...det känns mer personligt  såhär..." han tittade in i mina ögon "...ska vi göra något hos mig kanske typ i övermorgon?" Jag öppnade munnen för att svara, men  Niall öppnade munnen innan "Hon går inte på några dejter" sa Niall snabbt. Jag skrattade till ´dejt?` Jag ser det som allt annat än  dejt. Jag tog bort Nialls händer, eftersom fjärilarna blev vildare. "Ja, okej" Han log mot mig "Bra, och förresten tack för fika stunden,  glömde säga det" Han log mkot mig och blinkade med ena ögat innan han vände sig om och började gå. Jag stängde dörren och  vände mig sedan till Niall.  Jag kunde se att han var svartsjuk i hans ögon. Jag gick helt enkelt fram till honom, drog mina händer runt  hans nacke och kysste honom.

Large

 

Han tog tag om mina ben och liksom lyfte uppmig. Jag slingrade mina ben runt hans midja och fortsatte kyssa honom. Han började försiktigt gå någonstans, jag har ingen aning om vart, men jag littar på Niall så jag tror inte kan kommer slänga ut mig igenom ett  fönster eller något. Han la mig försiktigt ner i soffan, ochh slutade inte att kyssa mig, förren han hade suttit sig ner rakt framför mig."Du är världens bästa kyssare" sa han. Jag rodnade och tittade på TVn . Det handlade om några poliser som var ute och stoppade bilar. Det här gillade jag att se på.
*

När avsnittet av poliserna var slut, så vände jag mig mot Niall, som låg och tittade på mig intresserat, men armbågen på armstödet och handen som var knyten och balanserade upp huvudet. Han låg och bara stirrade in i mina ögon, utan att röra sig.  Det såg till och med ut som han inte andades, men jag kunde höra hans andetag. "Undrar hur våra barn kommer se ut"Jag trodde han i form av skojade, men när han såg helt allvarlig ut i ansiktet, började jag rodna så mycket så hela mittt ansikte var rött, jag  tittade ut igenom fönstret, för att Niall inte skulle se mitt röda ansikte. Jag kände hur Niall kröp fram och la två fingrar på min kind,  och styrde mitt ansikte mot hans, som han brukar göra och tittade in i mina ögon. "Jag tror att dom kommer vara en mix av din  skönhet, och min fantastiska bra smak för mode" Jag log stort. Niall har inte jättebra koll på mode. "Jag hoppas attt dom kommer få dina ögon. Dom är så vackra så man kan drunkna i dom" Orden jag nyss sa kändes det som att det inte kom från mig. Jag  tänkte liksom högt. En röd rosa färg spred sig lätt över Nialls kinder och han pussade mig lätt på munnen. "Det får vi se då" Vänta, har han nyss sagt att vi skulle få barn i framtiden? Jag kunde inte låta bli att skratta lite åt vår patetiska planering över att skaffa barn i  framtiden när vi bara har varit ihop i inte ens tre månader. "Kan vi prata om något jag inte rodnar av?" Han log och kysste mig på  kinden, fortfarande två fingrar på min kind, och stod på alla fyra, minus en hand, över mig. "Vi kan ju diskutera om varför du har magtröja och inte ingen tröja alls" Jag himlade med ögonen "Den här tröjan är bekväm, jag gillar den" sa jag och drog lite i den.  "Fast jag blev lite obekväm om hur Olly kollade dig" Sa Niall och tittade på den. Om han inte tittade på...? "Niall, mina ögon är här  uppe" jag styrde upp hans ansikte och han rodnade lite grann. "Men vad menar på med at Olly tittade på mig?" "Ja, men han tittade  ju på dig med kärlek i ögonen och..." Nialls ögon hade åkt ner i riktning mot min mage igen och jag var tvungen att styra upp huvudet  igen, vilket fick honom att skratta till "...han liksom kysste dig med blicken" nu tittade Niall in i mina ögon "Kysste mig med blicken?  Det låter ju patetiskt. Och nej, det gjorde han inte" Niialls huvud var riktat mot mig, men ögonen var placerade längre ner. "Niall,  om du inte slutar titta sätter jag på mig en annan tröja" Han tittadde upp i mina ögon. "Förresten, vem var du med på fiket?" sa Niall som att han inte hörde vad jag saa "Olly" svarade jag osäkert. Niall släppte inte blicken från mina ögon "Fick du en kyss, då?"  Svartsjukan i hans ögon var tydligt, "Nej självklart inte" Nialls ansiktsuttryck var till och med surt. "Varför gick du på dejt med honom,  då?" Jag suckade "Det var ingen dejt, Niall. Snälla" Han suckade lite "Är jag så irriterande?" "Ja, när du frågar saker som du redan  vet aldrig kommer bli eller inte är sant" Niall kysste mig "Jag är i alla fall glad att du står ut med min svartsjuka" jag nickade "Vad  som helst bara för att få tillbringa en minut med dig" Han log stort mot mig "Vet du vad jag älskar med dig?" Jag skakade på huvudet  "Vad?" "Att du ser mig som Niall Horan från Irland och inte Niall Horan från One Direction" han kysste mig ännu en gång. Han hade  rätt, jag älskar honom för den han är. Inte för vad han gör. "Men Niall, en kort fråga, varför har vi varit på så många dejter nu helt plötsligt? Vi brukar ju bara ta det lungt i soffan, som vi gör nu" Niall suckade och satte sig "Jag..." han verkade tappa bort sig. "...vi måste..." Jag höjde på ena ögonbrynet  "...jag måste åka iväg, på tour, i en hel månad" Jag trodde först att han skojade, men när jag såg hans seriösa ansiktsuttryck visade att det var sant. "Va?" "Vi ska åka imorgon klockan tre" "Va?!" utropade jag igen. Han tittade på mig. "Varför har du inte sagt något?" "Jag har varit...rädd. Jag vet inte, men killarna berättade det för mig för tre månader sen, till och med innan oss, och sedan berättade dom det igen igår, och jag visste ju inte att det var nu. Och jag antar att... jag inte vågade" "Så du har vetat det här i hela vårt föörhållande utan att berätta det för mig?" Han suckade "Du får mig att låta som en jättedålig person" "Det är d..." jag hindrade mig själv i sista sekund för att inte skrika ut en lögn. Niall tittade upp på mig "Skulle du precis säga ´det är du´?" Jag svarade inte, utan försökte komma tillbaka till samtalsämnet "Om jag inte hade frågat dig det nu, hade du aldrig berättat det!" "Jo, såklart! Jag tänkte berätta det" Jag hade stor lust att utropa ´Jaså, för  det verkar inte så!´men ville inte sätta i gång ett bråk. "Är det hela One Direction - teamet som ska med eller?" frågade jag "Ja, alla, killarna, Paul, Josh, plus Danielle, Perrie och Eleanor" Va? Danielle, Perrie och Eleanor? "Varför ska Dani, Perrie och Eleanor med?" "Liam ville inte åka utan Danielle, Zayn ville inte åka utan Perrie och Louis ville inte åka utan El"

Vadå, så han vill åka utan mig? Jag tittade ner i golvet. "Nella, vi kan fixa en månad, skype varje kväll, jag ringer varje ledig tid, vi kan höras via t..." Jag avbröt honom tvärt och ställde mig upp. "Jag måste gå en promenad" jag tog snabba steg till hallen och satte mig i den lilla soffan vi har och satte mig på skorna. Niall ställde sig upp, och gick mot mig "Nella, lämna mig inte i mitten av en diskution, vi kan j..." Jag avbröt honom med en kyss på munnen, som han genast besvarade och drog händernna runt min midja. Jag ville visa att jag inte var arg på honom. Jag avslutade kyssen för att säga en sak, men Niall visade att han inte ville sluta kyssas när han försökte kyssas mig igen när jag sllutade kyssa honom. "Jag har med mobil, kommer hem snart" Med dom orden slingrade jag mig ur hans repp och gick ut, och stängde dörren efter mig.


Varför tror ni Niall inte sa något? Vart tror ni Nella ska? 

//Hilda

Kommmentera för mer!!

 


Kommentarer
Namn: Maja

Meeeeeeeeeer

Svar: Tack :)//Nellie
Hilda Nellie

Datum: 01 Juli 2013 Tid: 21:18
Namn: Mikan

Vågar inte chans på vart hon ska men.bra och skriv fort så att det.bara tar 2 dagar :)

Svar: Tack! //Nellie
Hilda Nellie

Datum: 01 Juli 2013 Tid: 23:37
Blogg: http://edlit.blogg.se
Namn: Chloe

Åh så sjukt bra !!! längtar efter nästa del ! :)

Svar: Tack så jätte mycket! //Nellie
Hilda Nellie

Datum: 02 Juli 2013 Tid: 12:33
Namn: Frida

Tror att Niall vill vara med Eleanor och Nella går till danielle elr perrie

Svar: Okej, bra gissning :) //Nellie
Hilda Nellie

Datum: 02 Juli 2013 Tid: 15:07

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback