Kategori: You Are My Everything
Datum:

Kapitel 35 - Just Asking

 "Ska vi packa upp?" "Snart..." mumlade Niall och började kyssa min hals. Han kysste längre och längre upp, och när han kom till käken gick jag ur hans grepp och vände mig om mot honom. "Jag packar upp" han gav mig en puss i pannan "Jag också" 
Vi började packa upp allt och inom kanske en halvtimme mer eller mindre var vi klara.

 

Bild 1: Nialls hår när Nella höll på med det

Bild 2: Fotbollsbordet

Vi kom ut i det stora rummet, alla satt vid ett stort bord och åt. Bussen hade börjat åka för kanske en kvart sen. "Vart har ni varit?" Sa Louis med munnen full med mat. "I vårt rum" svarade Niall och drog ut en stol, men satte sig inte på det, utan tittade bara på mig. Jag kände mig så himla efterbliven och dum när jag förstod att han höll ut stolen till mig. Jag satte mig och gav ifrån mig ett litet "tack" som skulle varit högre än det blev. "Ingen orsak" sa han bara och satte sig ner på stolen bredvid mig. "Vad gjorde ni i rummet då?" "Packade upp" svarade Niall. Jag tittade på maten. Spagetti och köttfärssås, mums!
Jag tog för mig medan jag lyssnade på Niall och Louis konversation. "Packade upp vad?" Det märktes att Louis sa det bara för att vara irriterande. "Våra saker" "Exakt vilka saker" Niall rullade sina ögon och Louis skrattade till. Jag vet inte varför, men helt plötsligt blev jag lite blyg. Jag antar att det var för att jag är rädd att Eleanor skulle säga något till mig. "Nella..." jag tittade upp på Harry. "...kan du skicka ketchupen?" Jag gav honom ketchupen "Tack" sa han. "Några som vet vart vi ska först?" sa Niall. Alla tittade upp på honom. "Vi fick ju ett schema?" Niall tittade upp och jag kunde inte låta bli att skratta till åt hans kladdiga ansikte. "Jag fick inget"
"Nella och Niall gick ju in i rummet då" Liam reste sig upp och gick bort någonstans. Efter ett tag kom han tillbaka med ett papper och gav den till Niall innan han satte sig ner igen. "Nu ska vi alltså till..." han letade med ögonen och pekfingret på pappret. "...Danmark" "Vi ska ha en konsert och signering i Köpenhamn" sa Zayn. "Aa..." sa Niall och tittade mer på pappret.
Jag drog upp Nialls servett och började torka av runt hans mun. Han tittade in i mina ögon, jag mötte hans blick innan jag fortsatte ta bort ketchup kladdet. "Du har ätit i kanske två minuter och är redan smutsig" skrattade jag. Det var riktat mot Niall, men ändå började alla skratta. "Är det inte lite pinsamt att Nella tar hand om dig som att du vore en bebis?" skrattade Louis och resten av killarna stämmde in. "Nej, inte alls. Vi tar hand om varandra, det är så vi funkar" log Niall och tittade in i mina ögon.

Danielle och Perrie ´Naaaawww´ade medan killarna fnös.

Efter maten så var det lite freetime, alla killar spelade bordsfotboll medan jag och tjejerna satt ner och pratade. Dom pratade om någon som jag inte riktigt hörde, min bllick var helt fokuserad på Niall. Han tittade upp på mig och log, innan han blinkade med ena ögat mot mig. Jag kunde inget annat än att le större och blinka tillbaka. Niall formade ett hjärta med hans händer ´Love you´mimade han.Jag formade ett hjärta med mina händer och pekade sedan på honom. Han log större. "Niall, din tur" Niall verkade inte höra dom. "Niall!?" dom följde hans blick och den landade på mig. Killarna började knuffa till Niall medan hälften av dom busvissslade och hälften ´Oooohhhh´ade. Niall rodnade lätt, och likaså jag. "O la la" sa Perrie, jag vände mig om och Perrie vickade på ögonbrynen. Jag gav ifrån mig ett skratt . "Ni har blivit väldigt seriösa i ert förhållande tycker jag" sa Danielle "Kanske dags att köpa förlovningsring?" Jag rynkade pannan åt Perrie kommentar. "Håll käften, snälla?" sa Eleanor och blickarna vändes mot henne. "Det är illa nog att jag måste vara med er på den här redan, nu måste jag även höra massa pladder om att Nella ska gifta sig med min kille!" utropade Eleanor och gick surt iväg till killarna. ´Det här håller inte...´ tänkte jag "Jag måste gå på toaletten, kommer snart" sa jag bara och tassade iväg. Jag valde att inte gå på toaletten hos mig och Niall, utan gick istället på den närmaste toaletten jag hittade.
Jag låste snabbt dörren och såg mig själv i spegeln. Eleanor är bara för mycket, hon är sjuk i huvudet. Det knackade på på toalett dörren. "Nella...?" hörde jag en mjuk och vänlig stämma som tillhörde Niall. "Ja?" "Kan du öppna?" Jag gick dit, och låste upp och träffades senare av några mjuka läppar som trycktes mot mina. Jag kysste tillbakka, men abslutade den några sekunder för att låsa dörren, men började sedan igen. "Varför gick du iväg?" mumlade Niall mot mina läppar. "Jag vet inte "mumlade jag tillbaks fast jag egentligen visste svaret. Niall tryckte upp mig mot väggen, men inte hårt, utan mer för att kunna kyssa mig med lite mer kraft. "Du såg lite ledsen ut" Jag la händerna i hans hår. "Nej" han avslutade kyssen och tittade in i mina gon "Säkert?" Nu var det ombytta roller, Niall som gjorde mig galen för att han pratade och avbröt kyssen när jag ville kyssa hoom. "Ja" sa jag och tryckte mina läppar mot hans igen. Han besvarade ivrigt kussen och tryckte sig mot mig igen. Jag bytte placering mede händerna så att dom istället låg runt Nialls hals. Hans händer åkte upp i mitt hår och tryckte mitt huvud lätt närmre sitt. Nu var det min tur att avbryta kyssen "Vi kanske borrde gå tillbaka" Han kysste mig på kinden "Jag vill inte gå tillbaks" Hans röst hade blivit hes. "Men vi måste" Han drog en suck. "Okej" Jag gick och låste upp, innan jag gick ut med Niall efter mig. Alla blickar vändes mot oss och jag kände mig en aning obekväm av det. "Vart och vad har ni gjort?" sa Zayn långsamt. Jag och Niall tittade på vararandra och det första jag såg av honom var haans frisyr. Den stod åt alla håll, det måste ha varit jag när jag höll på med hans hår "Förlåt sweetie, jag har sabbat din frisyr" sa Niall och tog ett steg inåt. Han börjadde hålla på medmitt hår, troligtvis för att få till ´frisyren´igen. "Jag har förstört din frisyr med" sa jag med ett leende och började lägga hans frisyr till rätta. Ingen tittade på oss längre, så jag tog tillfället i akt och placerade en stor kyss på hans läppar.

 

Jag gick till killarna igen och Nella gick tillbaka till tjejerna. "Ey, vad gjorde ni på toaletten?" sa Zayn. "Inget" svarade jag bara med ett halft flin på läpparna. "Man kan se när du ljuger, Niall" sa Liam. "Vad gjorde ni?" "Inget, vi bara pratade lite..." mumlade jag och satte mig ner i soffan bredvid fotbollsbordet. "Jaja..." sa Liam. "Är hon trevlig?" sa Liam och jag nickade. "Är hon bra på att ha sex?" sa Harry.. Jag tog det första jag fick tag i, vilket var en soffkudde, och kastade den rakt på Harry så att han, som satt på kanten till fotbollsbordet, ramlade ner med ryggen på bordet. Killarna skrattade till och Harry satte sig upp igen. "Du svarade inte på frågan" sa han och kastade tillbaka kudden på mig. "Den frågan kommer du aldrig få svaret på" Jag visste faktiskt inte eller svaret, eftersom vi aldrig gjort det. "Jo, på något sätt" Jag skakade på huvudet "Jag kommer aldrig svara" Harry vickade på ögonbrynen "Då får jag göra det med henne och sen får jag veta svaret". "Du ger fan i henne" Jag kastade en kudde på honom, vi brukar skoja såhär. "Woow, känsligt ämne" skrattade Louis "En mildare fråga, är hon bra på att kyssas?" fortsatte Harry. "varför tror du jag vill kyssa henne hela tiden?" sa jag men ögonen på henne, när hon var inne i ett samtal med Perrie och Danielle. "Var det ett ja eller nej?" "Ett ja, ett tydligt och klart ja" sa jag, så självklart var det. Harry sträckte up armarna i luften "Bara frågade..." "Är hon snygg då?" sa Harry "Ja, titta på henne, har du inte att det" "Jo, men jag menar..." Harry log, troligen för att han visste att det skulle göra mig sur "...under kläderna" "Är det allt du tänkerpå, eller?" sa jag till Harry. Han nickade och jag skrattade till av hans konstiga slags utav erkännande. "SVARA PÅ FRÅGAN OM HON ÄR SNYGG UNDER KL..." Skrek Harry, alla killarna kastade sig frammåt för att lägga handen för munnen, eftersom alla tjejer tittade konstiga på oss. "Snygg under vad?" sa Danielle när Harry tystnat. Alla verkade ignorera Danielles fråga "Jag kommer skrika det högt om du inte svarar, Niall" envisades Harry "Men ja, det är hon" nästn skrek jag ut till irriterande Harry. Han räknade nog inte med att få en kudde i huvudet av mig, för när han fick det ramlade han ner på golvet med en duns. Alla började skratta, Harry med.


Harry börjar bli lite flummig... hahah :)

//Hilda

Kommentera för mer! :)


Kommentarer
Namn: Mikan

Satt och skratta när klubbarna började flyg( alla kollade på mig konstigt för att jag var i stan) bravo mer

Svar: Haha. Tack! //Nellie
Hilda Nellie

Datum: 05 Juli 2013 Tid: 23:59
Blogg: http://edlit.blogg.se
Namn: Chloe

Hahahah så sjukt bra! hoppas att inte eleanor förstör för Niall och Nella nudå.. längtar redan efter nästa del! :)

Svar: Tack så jätte super duper mkt! :) //Hilda
Hilda Nellie

Datum: 06 Juli 2013 Tid: 17:22
Namn: Maja

Haha satt och skrattade!! Och meeeeeeeer

Svar: Haha, tack så jätte mycket!! :) //Hilda
Hilda Nellie

Datum: 06 Juli 2013 Tid: 23:47

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback