Kategori: You Are My Everything
Datum:

Kapitel 36 - I Love You

"SVARA PÅ FRÅGAN OM HON ÄR SNYGG UNDER KL..." Skrek Harry, alla killarna kastade sig frammåt för att lägga handen för mmunnen, eftersom alla tjejer tittade konstiga på oss. "Snygg under vad?" sa Danielle när Harry tystnat. Alla verkade ignorera Danielles fråga "Jag kommer skrika det högt om du inte svarar, Niall" envisades Harry "Men ja, det är hon" nästn skrek jag ut till irriterande Harry. Han räknade nog inte med att få en kudde i huvudet av mig, för när han fick det ramlade han ner på golvet med en duns. Alla började skratta, Harry med.
 

 
 Bild 1: I love you
Bild 2: Kupén
 
 
 

Klockan var kanske sex och jag satt själv i någon sorts utav kupé. Jag tittade ut igenom fönstret medan bilen åkte och bara tänkte. Det regnade ute och regnet smattrade på rutan. Jag hörde hur dörren öppnades till kupén, och stängdes därefter. Någon satte sig mitt emot mig. Jag vände på huvudet och fick syn på Eleanor som tittade på mig med kalla ögon. "Jag trodde jag hade varnat dig" sa hon med någon slags utav hotfull blick. "Du kan inte få iväg mig från Niall, Eleanor" sa jag oberörd och fortsatte titta ut igenom fönstret. "Inte?" hon lät på någon sätt glad och hennes tonfall fick mig att titta på henne. "Jag ska se till så att ni glider isär, Niall är min. Bara min, fattar du det? Jag kommer hota dig med kniv, Nella" Att hon tilltalade mig med namn betydde att hon var helt seriös. "Jag kommer inte bry mig" sa jag, helt oberörd och min blick gled över ut igenom fönstret. "Ja, exakt, du bryr dig inte. Du tycker att Niall är, ful, äcklig, konstig..." Jag avbröt henne. Jag hörde hur någon var påväg mot kupén dör vi satt, men fortsatte ändå prata. "Niall!? Ful? Äcklig? Konstig!? Dä..." jag tänkte fortsätta med `Där har du helt fel, han är fantastisk, vacker och absolut inte äcklig! Vad fick du det ifrån, Eleanor?´ Men en lätt knackning på dörren distraherade mig. Dörren gled upp och Niall stod där och tittade på Eleanor, sen mig.  "Hej, Niallis, vi bara diskuterar lite här, förresten, snygg tröja" Hon la handen på Nialls bröst och drog handen neråt. Jag la märket till extra mycket att hon även drog handen ner till hans mage. Han stod där, oberörd. Hon började sedan gå "Eleanor!" ropade han. "Vad är det?" svarade hon och gick tillbaka "Rör mig inte på magen, det är mitt känsliga ställe och om någon rör mig där käns det obehagligt, och så..." Eleanor nickade "Okej, jag förstår" hon började sedan gå igen och Niall gick in och satte sig där Eleanor hade suttit. "När Eleanor rör säger du till, när jag rör så ligger du och stirrar på någon som bara verkar finnas i din egen värld? Hur kommer det sig?" sa jag med ett skratt. Niall log och la sina händer på mina." Det är för att jag är kär i dig, Nella" Jag kunde inte låta bli att le jätte stort. Otroligt att en person kunde få en att känna såhär bara igenom några ord.
Han böjde sig fram och gav mig en riktigt stort kyss på munnen. När kyssen tog slut så gick vi ut från kupén och det jag fick se utanför var Eleanor som stod och stirrade på mig med mord i blicken. Jag försökte ge henne en likadan blick, men bara en äkta bitch kunde få den blicken. "Ska vi gå till vårt rum och mysa lite innan maten?" undrade Niall. Flera blickar vändes mot oss. "Niall, mysa kan missuppfattas" viskade jag och han höll för munnen "Asså, jag menar..." han verkade inte hitta ord, så vi bara gick snabbt igenom rummet till vårt rum.

Nör vi kom in i rummet slängde jag mig direkt i sängen. "Vad jag blev trött" sa jag. Niall nickade och la sig enrbredvid mig. "Vi ska ha konsert imorgon, tänker du stanna i bussen, eller följa med?" "Följa med dig "sa jag och vände huvudet mot honom. Utan någon slags utav bekräftelse att han uppfattat vad jag nyss sa tryckte han sina mjuka läppar rmot mina. Jag besvarade kyssten, då kom jag på tanken. Magen... Jag stoppade in handen under Nialls tröja och la handen på hand mage. Han slutade kyssa mig och stirrade tomt framför sig, som han brukar göra. Jag log stort och drog upp tröjan en aning till, och fick syn på hans
6-pack. Jag började kyssa honom, men det blev lite svårt eftersom han inte kysste tillbaka. "Niall...?" Mumlade jag mot hans läppar occh drog en hand igenom hans hår. Inget svar. Jag drog med handen längs hans mage och tog sedan bort handen och drog ner tröjan helt. Han stirrade fortfarande tomt framför sig. "Niall, vakna?" sa jag osäkert och puttade till honom Han började röra ögonen igen och vände huvudet mot mig det såg ut som att det tog en stund för honom att fatta att han var medveten om allt. "Nella!" han försökte se sur ut, men det gick inte så bra eftersom han började le. "Du får inte göra så, jag förbjuder dig!" Hans hesa röst var tillbaka "Gör det ont?" Jag letade mig upp till hans läppar "Nej" svarade han "Då får jag göra det" "Då kittlar jag dig" "Då gör jag såhär!" Jag drog i hans läpp och ett högt stön lämnade hans mun. Jag skrattade till och gav sen ifrån mig ett "Sschh!"

"Vadå? Jag kan inte hjälpa att jag gör det högt" skrattade han. "Men det måste finnas nåt som får sig att stöna. Jag får undersöka det..." Jag skrattade till "Du får undersöka det senare, nu är det mat " Jag ställde mig upp, men Niall välte ner mig i sängen igen och började kyssa mig "Niall, det är mat" upprepade jag "Just nu bryr jag mig inte om det" sa han och fortsatte sedan kyssa mig, fast nu nere på halsen. "Men jag gör" Han slutade kyssa mig. "Okej, vi går till maten" jag log mot honom innan vi gick ut från rummet och in i stora rummet där maten finns.

 *


Vi låg i sängen och bara pratade. Middagen hade varit jättegod, kött med potatissgratäng och bearneasås. Vårt ämne att prata om var inget specieellt, vi pratade om det första som kom upp.
"Imorgon på konserten får du stå med en tröja med mitt ansikte på, och en flagga som det står Niall på och en bild på mig, sen ska jag göra så att det står målat Niall med stora bokstäver i ditt ansikte och den irländska flaggan" Jag skrattade till "Det räcker gott och väl att ha en tröja med ditt ansikte på" skrattade jag "Jag kan fixa en sån" han pussade mig i pannan. Jag log mot honom "Det är väl orättvist mot dom andra killarna, om jag kommer med bara ditt ansikte" "Men du är ju inte ihop med dom andra killarna, eller?" Han fick det att låta som en fråga och jag skrattade till "Nej" jag gav honom en lång kyss på munnen. "Men vi är ju vänner" "Okej, jag fixar det. Fast då får resten av killarna sitta på insidan av tröjan och jag på utsidan" Jag skrattade och vände mig om så att jag låg med ryggen mot honom. "Jag vill se ditt vackra ansikte" sa han "Vänd dig om" Jag gjorde som jag blev tillsagd och han kysste mig en lång stund. "Ska vi göra i ordning osss för att gå och lägga oss?" Viskade niall. Jag har ingern aning och varför han viskade, men jag hängde på "Okej" viskade jag tillbaka. Jag ställde mig upp i sängen och gick med långa steg mot garderoben. Jag letade i garderoben efter mitt linne, som jag brukar ha på natten. "Niall, vart la du linnet som det står ´Always Sleep In Pink´ på?" "Jag packade inte mednågon sån sa Niall med rynkad panna "Niall!" suckade jag "Det var mitt nattlinne, vad ska jag sova i nu då?!" Niall log ett busigt leende och gick fram till mig "Du kan ju alltid sova näck" Jag skakade stort på huvudet och skrattade "Nej, aldrig någonsin" Niall räckte upp händerna i luften som om jag hotade honom med en pistol. "Det var bara ett förslag" "Men jag får väl sova med bara underkläder" jag gav ifrån mig en suck, och hörde sedan Niall "Yesss!" viskade han. "Va?" sa jag och tittade på honom "Inget" sa han snabbt och tittade oskyldigt på mig. "Men det kommer kännas obekvämt att sova i bara underkläder" suckade jag "Men jag sover alltid i bara underkläder, kanske någon t-shirt då och då?" jag suckade "Kan jag inte låna någon t-shirt av dig?" Han la huvudet på sne "Okej" Jag log mot honom "Tack, du är bäst" Jag gick till hans garderob och hittade direkt en fin vit t-shirt. "Perfekt" log jag och höl upp tröjan "Få se hur du ser ut i den då" sa Niall och gick närmre mig Han tog tröjan "Armarna uppåt sträck" befallade han. Jag log och kastade armarna uppåt. Han drog av mig tröjan jag hade på mig och satte på mig hans tröja. Jag tittade mig i spegeln. Den bara hängde som ett stort lakan på sidan. Jag skrattade till "Jag skulle föredra någon aning tajtare men okej" skrattade jag. Niall log och drog armarna runt min midja, och jag tog armarna runt hans hals. Han började sedan kyssa mig och jag besvarade kyssen. Hela jag pirrade och fjärilarna i min mage var som vilda. "Nella..." sa han tyst när kyssen tagigt slut. "Mmm?" mumlade jag. "...Jag älskar dig" Jag log stort. Han hade aldrig sagt det förut, han hade sagt saker som ´Jag är kär i dig´och vad han tyckte om mig och allt, men aldrig någonsin ´jag älskar dig´ "Jag älskar dig med" Niall log lyckligt innan han trycte sina läppar mot mina igen i en fantastigt kyss.

 
 Sött eller vad? Dom sa "Jag älskar dig" för första gången. Därav namnet på kapitlet I Love You vilket betyder alltså jag älskar dig på engelska :)
//Nellie
Kommentera för mer!
 

Kommentarer
Namn: Jessica

Jätte bra :)

Svar: Tack så mycket :-) //Nellie
Hilda Nellie

Datum: 07 Juli 2013 Tid: 19:28
Namn: Mikan

jätte bra mer

Svar: Tack så jätte mycke :-)//Nellie
Hilda Nellie

Datum: 07 Juli 2013 Tid: 22:21
Blogg: http://edlit.blogg.se
Namn: Maja

Meeeeeeer:) asbra

Svar: Tack så super mycket! :-) //Nellie
Hilda Nellie

Datum: 07 Juli 2013 Tid: 22:37
Namn: Johanna

Ny läsare!! :D Så sjukt bra!!!:)Meeer! ;)

Svar: Tack så mycket!! :) //Nellie
Hilda Nellie

Datum: 09 Juli 2013 Tid: 11:40
Namn: Josefine

Den var underbar <3 niall är min favo i 1D:) du är bäst <3

Svar: Åh, tack så sjukt mycket! :) Min med :P
Hilda Nellie

Datum: 11 November 2013 Tid: 13:05
Blogg: http://theideezblogg.se

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback