Kategori: You Are My Everything
Datum:

Kapitel 38 - Tears Free Falling

Jag kände någons andetag mot mina läppar. Det var för mörktför att riktigt se vem det var, men jag kunde känna hur personen tog en hand på min höft. Jag travade efter lampan som jag visste höngde på väggen, och fick tillslut tag om lysknappen och tände lampan.

Det var Harry.


 
Bild 1: Eleanor

Bild 2: Harry

"Harry, gud vad du skräms" suckade jag och tänkte gå, men han tröck mig tillbaka till den position jag var innan jag började röra på mig. "Kyss mig" sa Harry bestämt "Va?" sa jag, även fast jag hörde klart och tydligt vad han sa "Kyss mig nu" Jag gjorde inget, bara tittade chokat på honom. Exakt vad menade han med det? Det måste vara ett skämt. Harry, vad håller han på med? "Vad är det du pratar o..." Harry avbröt mig igenom att hyscha långsamt och la ett finger på mina läppar för att göra tyst-tecknet. Hans hand som satt på min höft flyttades till min midja och han tryckte sig närmre mig "Håll käft" sa han. "Harry, vad är det för fel på dig?"
"Babe, jag sa åt sig att hålla käft, eller gjorde jag det?" hans läppar var nu väldigt nära mina läppar. För nära. "Harry, sluta" sa jag bestämt "Håll tyst" sa Harry lungt. "du kan väcka dom andra" "HARRY VAD FAN HÅLLER DU PÅ MED!?!?" Skrek jag rakt ut "Håll käft" sa han med en högre ton. Hans händer flyttades ner till min rumpa "Rör mig inte" fräste jag, men han gjorde motsatsen. Han började hångla med mig, trots mina varningar. Hann tryckte sig väldigt nära mig, vilket äcklade mig. Han började sedan slicka på mina läppar. Det äcklade mig ännu mer. "Harry, vad tror du att du håller på med!?" sa jag, och puttade undan honom. Han tittade djupt in i mina ögon "Babe, bara kyss mig tillbaka, så kommer allt gå bra" sa han. Allt gå bra? "Vad snackar du om? Låt mig vara!" Hans  hönder flyttades till min rygg och han tryckte mig så nära honom att jag kunde känna av hela hans kropp, vilket äcklade mig. "HARRY, SLU..." Han la handen för min mun "Nu håller du käft" viskadde han aargt och började där på grovhångla med ig igen. "Harry, snälla sluta!" bad jag  "Älskling, det är snart över, bara blunda och kyss tillbaka" "Nej! låt mig  vara!" Hary skakade på huvudet och tog några steg inåt. "Harry, jag varnar dig!" sa jag. Han bara fortsatte gå mot mig "Harry, en till varning, backa" Han började kyssa mig igen, ochh jag gjorde det jag varnade för. Jag slog upp min fot melllan hans ben. Han skrev till, men gansska tyst och landade på knän på marken "Förlåt! Men jag varnade dig" sa jag tyst. Jag sprang snabbt igenom korridoren, men stoppades av  två händer på min midja, smo drog mig in i hans famn. "Det där ska du få betala för, Nella" viskade Harry. "Vadå, ska du slå mig tillbaka?" sa jag, sur för  att han kysst mig. "Nej, jag slår inte tjejer, men du ska få betala med det här" Han tryckte mig hårt mot väggeen och började kyssa mig igen.  Jag knackade på närmaste dörr i hopp om att Harry skulle sluta om någon öppnade dörren och såg. Dörren gled upp och Harry stack snabbt därifrån. "Nella?" hörde jag en trött Liam. "Uh...Hej... jag tänkte bara fråga.... om jag skulle kunna få toalett papper, det är slut hos mig och Niall" försökte jag mig på "Den där då?" Liam pekade på toalett rullen i min hand..

 

   

 

Utan att säga ett ord drog jag min hand långsamt bakom ryggen. "Vilken?" sa jag sedan. "Du är konstig du" suckade Liam. "Danielle, ge mig en toalettrulle" sa Liam trött.
Han hann inte reagera förren han hade fått en toalettrulle slängd i ansiktet. "Här" sa han och gav mig den "Tack" sa jag och log lite. Han log ett matt leende, innan han stängde dörren. Jag började bege mig tillbaka till mitt och Nialls sovrum. Vad höll Harry på med?

 
När jag kom in i rummet så halv sov Nialll med ansiktet nere i kudden. Jag log mot honom, även fast han inte kunde se det. Jag gick snabbt in och lämnadee toalettrullarna på toaletten, innan jag kröp ner bredvid honom "Godnatt" visskade jag och kysste honom på kinden, innan jag släckte lampan.


Jag väcktes nästa morgon av det normalaa, som jag älskade. Nialls kyss. "Godmorgon" log han när jag började le mot honom "Morgon" svarade ja, och insåg då att han låg över mig. Då började minnen komma tillbaka. Harry hade kysst mig igår. Han kan inte menat allvar, han var nog full eller liknande. Men jag hade ändå en klump i magen. Min pojkväns bästa vän hade kysst mig. Eller ja, en av hans bästa vänner. "Vad är det, sweetie? vad tänker du på" sa Niall, fullt upp med att ge mig små pussar i ansktet. "Nej, jag bara..." Jag orkade inte avsluta meningen jag hade börjat "Vart är vi nu?" "Kvar i Danmark" sa Niall och rullade av mig så jag kunde sätta mig upp. "Köpenhamn" Jag nickade. "Jag är hungrig" mumlade jag "Ja, dom serverar frukost nu" svarade Niall. Jag nickade och ställde mig upp. Jag hittade några gråa mjukisbyxor i garderoben och tog på mig dom. "Nella, dom där är mina" sa Niall med ett skratt. "Kan jag låna dom?" sa jag och strök bort et hårslinga från mitt öga. Niall tog några steg in och la sina armar runt min midja. Han pussade mig fjäderlättt på munnen "Självklart" sa han sedan. "Tack". Jag virade mig bort från hans grepp och öppnade dörren och vände mig sedan till honom. "Jag går och äter" Han nickade "Jag kommer såfort jag har klätt på mig" Jag nickade och gick ut igenom dörren. När jag kom ut fick jag syn på alla en bit bort som satt vid matbordet. Jag skyndade mig dit och satte mig ner "Hej, vad sen du är" sa Louis "Vart är Niall?" sa Eleanor. "Niall är snart klar, jag gick i förväg" sa jag och började lägga upp maten som stod framme på bordet på min tallrik "Är det Nialls mjukisar du har på dig?" sa Zayn "Ja" sa jag enkelt och började äta. Det var som att alla stannade upp och tittade på mig. "Vad?" sa jag med ett halft leeende. "Inget..."mumlade alla på en gång och vände sina blickar bort från mig. Jag kunde inte undgå att titta upp på Harry, han tittade på mig och log. Jag log tillbaka i kanske en halv sekund innan jag tittade ner i maten igen. Harry kan verkligen inte menat kyssen. Han måste varit omedveten om det hela. Jag hörde hur en dörr smälldes igen och vände mig om. Niall kom gående och stannade framför mig. Han pussade mig på munnen snabbt innan han satte sig ner. Jag tittade upp på Eleanor, som gav mig en mördar blick. Jag tittade snabbt ner igen.Varför är hon egentligen arg på mig? Det är inte så att jag ber honom att pussa mig framför henne.

 

 

 
 
EFTER LUNCHEN


Nella och Harry gjorde något, ärligt talat har jag ingen aning om vad. Harry jagade henne medan Nella skrek och sprang runt hela bussen. Harry bara skrattade, medan Nella verkade ta det på fullaste allvar. Alla andra satt och tittade roat på dom. Jag satt i soffan vid fotbollsbordet med Eleanor. Hon hade suttit sig bredvid mig. "Är du inte..." började Eleanor "...avundsjuk på att det är Harry som jagar henne och inte du?" Jag skakade på huvudet och tittade upp på Nella och Harry, Nella hade ställt sig på ena sidan matbordet och Harry på andra sidan, och Nella försökte fly. "nehe..." sa hon och tittade upp på dom innan hon började prata igen "Niall, jag är ledsen för missförståndet mellan Olly och Nella. Jag visste inte att ni var tillsammans, jag hittade bilden på nätet och... ja trodde på det, exakt som du" "Det gör inget, vi är ju tillsammans nu" sa jag "Jag och Nella alltså" sa jag hastigt när hon tittade upp på mig. "Just det, det var det jag skulle säga" Hon drog en suck, en sån där suck som när man tycker något är jobbigt. "Vad?" sa jag "Hon är otrogen, på riktigt" Det tror jag verkligen inte på "Eleanor, om du har hittat någon bild så är den säker ph..." "Nej... Jag såg Harry och Nella igår... kysstes" Orden påverkade mig fortfarande inte på något sätt. Jag tror inte på henne. "Jag tänkte att du inte skulle tro mig..." sa hon, som om hon läst mina tankar, och drog upp sin mobil ut fickan "...så jag filmade när dom gjorde det..." "Ny mobil?" avbröt jag henne och pekade på hennes mobil. När hon visade bilden på Olly och Nella hade hon en iPhone 4S. "Ja, Louis köpte den till mig, det är en iPhone 5, gulligt, va?" sa hon "Ja" sa jag. Louis hade knappt råd med en iPhone till sig själv, efter hyran på huset och allt, varför köpte han det till henne? "Men i alla fall, titta" Hon öppnade en film. Det var för mörkt för att se något. "Tryck på play"uppmanade Eleanor "Aha" sa jag med ett skratt. Eleanor skrattade med ett tag, men tystnade när filmen börrjade spelas. Det blev lite ljusare i filmen efter ett tag, och man kunde sedan se att det var Harry som stod med någon tjej mot väggen... När ljuset tändes såg man att det var Nella. En knut bildades i min mage. Man hörde kyssljudd, vilket fick mig att bli tårögd. Dom kysstes? Nella mumlade något, som om hon försökte säga något till Harry, fast han kysste henne mer. Så som jag hade gjort med Nella när hon skulle avboka ´dejten´ med Olly. "Harry.." hörde man sedan Nella börja prata i filmen, men då tog filmen slut. Jag satt kvar en stund och bara tittade ner i mobilen. Vad var det jag hade sätt? Eleanor tog mobilen från mig "Jag ville bara visa det..."sa hon tyst innan hon gick därifrån. Jag tittade fortfarande ner på min hand, där jag haft mobilen. Det var nästan overkligt. Jag tittade upp på Nella, som nu låg nere på golvet medan Harry satt på henne och kittlade henne. Jag reste mig direkt upp från stolen och gick in på mitt och Nellas rum. När jag kom in i rummet slängde jag mig i soffan och lät tårarna falla fritt.


 

Stackars Niall. Det blir antagligen ganska många små break up, men jag kom på en storr break up som kommer komma någon gång längre fram, kanske tio, elva kapitel fram?

Varför tror ni Harry gjorde det?

//Nellie

Kommentera för mer!!


Kommentarer
Namn: Anonym

Meeeeer

Svar: Taaack!! :) //Nellie
Hilda Nellie

Datum: 11 Juli 2013 Tid: 15:42
Namn: Johanna

Uch va hemskt det som Harry gjorde va! Fy!!! :( Det var ett bra kapitel iallafall :) Meeer :D

Svar: Jaa :( Tack så mycket! //Nellie
Hilda Nellie

Datum: 12 Juli 2013 Tid: 12:08

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback