Kategori: You Are My Everything
Datum:

Kapitel 42 - Time To Put An End

 "Jag älskar dig" sa jag. Han fick ett bredare smile på läpparna. "Jag älskar dig mer, sweetie" sa han och böjde sig ner mot mig och kysste mig. Det var verkligen fjärlar i min mage. Jag älskar honom så mycket så att det nästan gjorde ont. Jag har aldrig någonsin kännt såhär förut, och kommer aldrig känna såhär för någon förutom Niall, det vet jag. Kyssen avslutades och vi både log mot varandra.


 
 
 
 Jag och Niall hade gått tillbaka till bussen, vi hade då fått syn på alla, som var ute och spelade fotboll. Alla var med till en början, förutom Eleanor då som säger att det är en 

killsport. Men killarna blev för tävlings inriktade och började köra sin egen match. Så alla tjejer stod och tittade på bara helt enkelt. Jag stod och försökte få upp värmen
igenom att stampa med fötterna i marken. Det hade varit varmt fram till kanske tre men sedan hade det blivit mulet. Min blick var för tillfället riktad mot dom gråa  molnen längre bort. "Fryser du?" Nialls plötsliga röst fick mig att hoppa till. "Du har gåshud" sa Niall som en förklaring varför han frågat. Jag trodde först han stod framför
mig, men förstod sedan att han stod bakom mig när han tog sin hand på min arm "Ja, lite grann" svarade jag. "Här..." Niall började ta av sig sin hoodie, som jag suttit på när  vi åt lunch. Jag skulle precis öppna munnen och berätta att det var okej, även fast jag inte skulle vilja göra något annat än att gosa in mig i hans hoodie som såklart doftar Niall. Han satte på mig den på min axlar och drog sedan upp dragkedjan. Han drog upp luvan, la sedan armmarna på min midja och jag vände mig om. Jag räknade inte  med att Niall skulle stått så pass nära så att våra näsor snuddade när jag vände mig om. Jag tittade in i hans ögon och han började närma sig för att kyssa mig. När hans läppar var så nära mina så att dom nuddade fick jag en spark på benet. Eleanor förstod jag direkt. "Niall, jag gillar inte att kyssas när alla ser" mumlade jag "Okej" mumlade han tillbaka. "Får jag krama dig då?" Jag nickade och han omfamnade mig i en stor härlig kram "Vad varm du är" sa jag tyst till honomo. "Det är du som är kall" Jag hörde hur killarna började sucka "NIALL!" Han vände sitt huvud mot dom men hade kvar omfamningen ruunt mig "vad?" "DET DÄR GILLS INTE! VI FÖRLORADE JU EN SPELARE" tjöt Louis "Varför slutade du spela?" sa Harry "Hon fryser ju" sa Niall "Men kom, du ska skjuta straffskott" sa Zayn. "Okej" svarade Niall, innan han pussade mig i pannan och gick mot killarna. Jag följde han med blicken, men blev avbruten av en fot som sparkade mig i knäväcket så mina ben vek sig. "Oj, förlåt, såg dig inte" sa
Eleanor bitchigt. Jag suckade och tittade tillbaka på Niall. Jag fick en till spark och tittade på Eleanor "Men stå inte direkt framför mig då, idiot" fräste hon. Jag suckade igen och tittade mig omkring efter någon annan stans att stå. Lite längre bort var det sol, och ingen Eleanor. Jag började gå dit "Vänta, Nella, vart ska du? Jag följer med!" hörde jag Niall utropa och lite senare hörde jag killarna sucka när han började springa av planen mot mig. "Jag ska bara ställa mig i solen" sa jag till honom. "Aha..." mumlade han "Vill du ha sällskap?" Jag ryckte på axlarna, med tanke på att jag ville att Niall skulle vara här, men jag visste ändå att killarna ville ha honom på plan. "Ska du inte spela fotboll?" Niall skakade på huvudet "Dom är alldeles för tävlingsinriktade. Ska vi gå in?" Jag nickade och vi började sakta gå in.

 

 

När vi kommit in i vårt rum slängde sig Niall direkt ner i sängen. Jag skrattade till medan jag stängde dörren.Han vände sig om så att han låg på rygg och tittade på mig, som om han väntade på något "Vad väntar du på?" log jag. "Att du ska komma hit" sa Niall. Jag log större och började krypa mot honom och la mig sedan på honom, som han brukar göra på mig. Han började direkt kyssa mig och jag besvarade kyssen. "Såhär brukar du göra" mumlade jag mot hans läppar. "Vad?" "Ligga på mig såhär" berättade jag. "Väger jag lika lite som du också? Eller blir det för tungt för dig då?" Jag skakade på huvudet "För att vara så lång och så är du inte tung alls" sa jag "För att vara så snygg så är du inte så tung alls" Jag kände hur jag rodnade, men valde att inte titta bort för att jag antar att han inte ser "Du tittar inte bort när du rodnar nu" sa Niall med ett leende. Jag tittade snabbt ner, eftersom han såg "Nella, du är söt när du rodnar du ska inte gömma ansiktet" Jag rodnade mera och Niall styrde upp mitt huvud och granskade mitt ansikte. "När ska ni signera?" sa jag för att prata bort ämnet. "Imorgon klockan tolv" Berättade Niall. "Får jag följa med?" "Såklart, du kan stå med Paul om du vill, det kommer Eleanor, Danielle och Perrie göra" "Mm, jag gör det också" sa jag. Niall rullade över mig, s att det var jag som låg underst isstället för han. Han började kyssa mig och jag besvarade kyssen. 

*

Alla var vid biljardbordet. Niall satt bredvid mig och diskuterade något med Louis. Jag kunde intee koncentrera mig för Eleanor gav mig bitch blickar hela tiden. Niall höll i min hand. och jag tror det var det Eleanor reagerade på. "Hörni, klockan är snart sju, ska vi inte äta?" frågade Liam "Hungrig?" sa Zayn och Liam nickade smått. "Vi kör på McDonalds" sa Harry. Alla gav ifrån sig läten som lät som ett okej. "Bra, då går vi!" sa Harry nöjt och ställde sig upp. Alla började sega sig upp från sofferna medan Harry piggt och snabbt redan hade hunnit till dörren. Jag ställde mig upp och gick bort dit snabbt. Jag ville undvika Eleanor så gott som möjligt. "JAG OCH NELLA ÄR REDAN KLARA ATT GÅ" Utropade Harry som om han ville stressa på dom andra. Niall dök snabbt upp bakom mig och tog min hand. Jag drog bort den när Eleanor gav mig en mördarblick. Niall rynkade pannan mot mig, troligen för att jag tog bort handen. När Harry hade öppnat dörren gick jag snabbt ut och väntade sedan på Niall. "Får jag inte hålla din hand?" sa han. Jag tittade snabbt på Eleanor, och sen på Niall. "Jo" Niall tog min hand och tittade osäkert på mig. "Är du, ledsen över något?" Jag skakade på huvudet "Nej" svarade jag kort. Han tittade bekymmrat på mig medan jag följde efter alla, som alltså började gå mot McDonalds. Vi gick för det mesta i tystnad, jag och Niall medan alla andra flamsade. Jag tänkte för det mesta på Eleanor, kan hon verkligen inte hitta någon annan? Jag är fast för Niall och kommer inte släppa honom. Jag fick plötsligt en spark i knäväcket och min ben vek sig. "Nella, vad är det, hur mår du?" sa Niall och tittade på mig. "Inget, jag mår bra" sa jag medan jag vände på huvudet och fick syn på Eleanor som log mot mig. Sånt där Kent-leende som Kent hade när han slog mig. "Vänta lite, du kan fortsätta gå, jag kommer snart" sa jag och började gå mot Eleanor.

   

"Eleanor, varför sparkade du mig?" "För att gå går runt med MIN pojkvän" Jag suckade och skakade på huvudet "Niall, är min, och du har ingen rätt att slå mig för det. Du anar inte vad jag har gått igenom, hur många slag jag har tagit emot och jag tänker inte gå in i det igen!" Det var problemet med Kent. Jag var för svag för att säga emot. "Vad fan ska det betyda?" sa Eleanor. "Du behöver inte bry dig om det, men sluta upp med att slå mig, och sluta att försöka ta Niall ifrån mig, du kommer aldrig klara att få mig ifrån honom. Om du får honom ifrån mig, då gissar jag att du har tur. Men mig kommer du aldrig att få bort från honom. Du anar inte vilket skit liv jag levde innan Niall kom, du kan väl helt enkelt kalla mig vad du vill, men slå mig, det gör du inte om, okej?" sa jag, och utan ett svar på mitt okej gick jag därifrån med bestämda steg mot Niall. Han hade gått med alla andra en bit bort. "Är du sur på henne?" frågade Niall. Jag stannade upp "Hörde du vad jag sa?" Niall skakade på huvudet "Nej, men jag såg att du var sur, och jag hörde mitt namn, vad sa du?" "Ehumn..." Jag letade efter ord "...en sak" Niall tittade på mig och tog min hand "En sak?" Jag nickade. "okej..." mumlade han och tittade bort på dom andra.


 Sa Nella rätt sak att säga till Eleanor, eller tror ni hon bara blir argare? Ledsen för ett kort kapitel Och ledsen för sen uppdatering!

//Nellie

Kommentera för mer!!


Kommentarer
Namn: Johanna

Jag tycker att Nella gjorde rätt sak! Hoppas att Elanor typ går o dör eller något!;) Jag kommer inte att kunna läsa på 2veckor för jag ska till Scottland! Så nu slipper ni mejj ;)!!!♥❤

Svar: Haha, tack! Du får ha det jätte trevligt i Scottland!! //Nellie
Hilda Nellie

Datum: 21 Juli 2013 Tid: 16:21
Namn: Maja

Jag älskar novellen,så meer;)

Svar: Tack så mycket! //Nellie
Hilda Nellie

Datum: 21 Juli 2013 Tid: 22:03
Namn: Chloe

Jag tycker att Nella gjorde rätt sak! jag älskar Eleanor i verkligheten men hoppas att hon slutar förstöra för Niall och Nella! de verkar passa så bra tillsammans! längtar redan efter nästa deel! :)

Svar: Tack så jätte mycket //Nellie
Hilda Nellie

Datum: 22 Juli 2013 Tid: 15:53
Namn: frida

Jättebra!!! Hoppas det typ blir slagsmål mellan Nella och Eleanor..haha

Svar: Haha, tack! :-) //Nellie
Hilda Nellie

Datum: 22 Juli 2013 Tid: 15:58

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback