Kategori: You Are My Everything
Datum:

Kapitel 29 - Hesitate

Jag la mig sedan ifrån mobilen, och skule ställa mig upp, när Niall drog tillbaka mig i sängen. "Gå inte" mumlade han och drog mig änu närmre honom. "Niall, jag måste gå jag pusade honom på kinden. "Vart ska du då?" "Fiket" Niall öppade ögonen "Måste du?" Jag nickade. "Jag har redan bestämmt, Niall" Han suckad, men tog bort armen så att jag kunde gå.

 
 
Jag kom till fiket och skulle precis sätta mig vid ett tomt bort och vänta in Olly, när jag hörde en vissling och tittade upp. Olly satt redan vid ett bort och vinkade nu som en galning att jag skulle gå dit. Jag gick dit och satte mig. "Hej" log Olly. "Hej" sa jag och log tillbaks. "Snygg outfit" jag tittade ner på min såkallade outfit. Jeans med ett linne. "Tack" log jag. "Jag beställde åt dig, gillar du choklad munk?" Jag nickade stort "Älskar det" "Bra" konstaterade Olly med ett leende."Har det hänt något roligt på sistonde då?" "Ja, jag och Niall var ju på tivoli igår" "Aha, vad gjorde ni där?" Jag tittade på Olly med ett leende. "Vi simmade, vad tror du?" skrattade jag. Olly stämmde in i skrattet. "Jag menar varför" Jag ryckte på axlarna. "Som en kul grej antar jag" 
"Roligt" sa Olly och en pinsam tystnad la sig sedan över oss. 
"Men hur är det att bo me Niall?" Jag tittade upp på honom "Sover du på nätterna?" Jag tittade på honom med en konstig min. "Ja, det går bra" "Bra" ekade Olly. "Vart bor du då?" 
"Jag bor där borta" han nickade upp mot backen. "Bor du på backen?" jag har börjat ta efter av Nialls tråkiga kommentarer. Men Olly skrattade ändå "Nej, såklart inte. Jag bor på backen över den" Jag skrattade till."Du har ettt sött skratt" Ollys kommentar ramlade in från ingen stans "Tack" sa jag bara.
 
 
 
 

Jag låg i soffan och studsade studsbollen mot väggen. Hade Nella såhär tråkigt när ag var studion också?
Jag vände mig för att titta vad klockan var för kanske fmte gången bara den här minuten. Hon gick för en timme sen. Jag drog en suck och vände på mig så att ag låg på mage. När hon sa att hon skulle till fiket, hade jag tagit för givet at hon skulle ut med Danielle eller Perrie. Tänk om hon var på dejt mede Olly? Jag försökte skaka av mig tankarna, men det gick inte. Hon kommer säkert falla för Olly.

Han är mycket roligare än mig. Han är mycket bättre på att flirta också. Jag är bara så rädd att förlora henne. Hon är den enda tjejen i hela mitt liv som fått mig att känna äkta kärlek. Hon känner säkert inte likadant, hon är säkert bara med mig för att vara trevlig. Igentligen vill hon a Olly. Och Olly vil ha henne. Jag är bara som något slags utav hinder för dom.


Jag vände mig på rygg. Olly har nästan alltid tagit alla mina tjejer. Han flirtade med Sandra. Henne fick han gärna ta, hon var bara elak mot mig. Och sen Erin, som Olly vann, men sedan gjorde slut med. Men nu skulle jag vara helt säker på att Nella förblir min, Olly kan inte och får inte ta henne ifrån mig. Men tänk om hon vill vara med Olly då? ja, den dagen får väl hon gå över till Olly då. Men jag ska gör absolut allt jag kan för att den dagen aldrig ska hända.

 
Jag var påväg hem från fiket. Det hade varit trevligt, men jag längtade till Niall.
Jag svängde in på vår gata och upp på våran uppfart. Undrar vad Niall har gjort. Jag öppnade dörren. "Hallå" sa jag högt. Jag hörde inget svar, bara en person som reste sig upp från soffan i vardagsrummet. Sedan hörde jag fotsteg och såg sedan Niall stå framför mig. "Hej" sa jag och log stort, medan jag långsamt stängde dörren bakom mig. 

Livlöst kapitel, de bestådde nog mest av Perspektivs bilderna. Ledsen...
Men nästa kapitel hörni, Eleanor drama, det har Hilda utlovat! ;)
//Nellie
Kommentera för mer!!

Kommentarer
Namn: Mikan

Bra del längtar tills nästa del hoppas den kommer snart så att sommarlovet inte blir alltför tråkigt nu när min kära iPhone är borta föraltid:(

Svar: Tack. Vad tråkigt med din iPhone, är den borta? :( //Nellie
Hilda Nellie

Datum: 17 Juni 2013 Tid: 22:10
Blogg: http://edlit.blogg.se
Namn: Maja

Längtar till nästa med Eleanor drama:)

Svar: Jepp :-) //Nellie
Hilda Nellie

Datum: 18 Juni 2013 Tid: 21:38
Namn: Mikan

Min lillebror kikade.mig när jag höll i den.och då kastade jag iväg den så jag tappade den i marken.så att wqas och dem yttersta bokstäverna inte gick att skriva.in och så hade jag w i.mitt lösenord så fick. låna en HTC så det är därför det bkir lite punkter här. Och var ;)

Svar: Okej. :-) //Nellie
Hilda Nellie

Datum: 18 Juni 2013 Tid: 22:05
Blogg: http://edlit.blogg.se
Namn: Jessica

Jätte bra :)

Svar: Tack super mycket!! //Nellie
Hilda Nellie

Datum: 18 Juni 2013 Tid: 23:27

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback