Kategori: Forbidden Love
Datum:

Kapitel 13 - Let's Go, Babe

 
 
Jag rodnade stort, av allt det han sa och tittade ner, men han bara tvingade mig titta upp igen igenom att lyfta upp mitt huvud med hans hand under min haka. "Du döljer allt det med ditt smink, du stänger inne det. Det är inte bra, folk behöver få se ditt ansikte, utan något kladd i ansiktet" Jag log mot honom i spegeln, och vände mig sedan om med ansiktet mot honom och började kyssa honom, och han kysste tillbaks. Det var nästan overkligt att han var min.
 
 
 
 Vi gick runt på gatorna i New Jersey. Jag gillar verkligen shoppingen här, dom har så himla fina kläder. Louis gick bredvid mig, och hade fångat upp min hand, och vi gick bakom allihopa så ingen såg det. Killarna och pappa gick framför oss och diskuterade att Harry ville till en affär som absolut ingen annan verkade vilja gå till. "Mathilda går med mig!" utbrast Harry hoppfullt, och tittade på mig med bedjande ögon. Jag släppte Louis hand "Ehm...okej, visst" Harry nästan viskade "Yesss!" och drog ut väldigt mycket på s:et. "Ses sen, Lou" sa jag. Louis pussade mig på kinden, och slog sedan lätt till mig på rumpan. "Ses sen, babe" viskade han i mitt öra, och gav mig ett leende innan han gick efter dom andra. Jag log stort tillbaka "Kom nu, Matti" Harry tog tag runt min handled och nästan drog mig bortåt. "Vilken affär är det?" undrade jag nyfiket "Kan inte uttala namnet" skrattade han "Men dom har exakt min typ av kläder" Jag nickade lite "Jag gillar din klädstil väldigt mycket" berömde han "Tack" log jag, och hann nästan inte med när han svängde in till en butik. 
Så fort han kom innanför dörren sprang han mot ett par svarta jeans med några hål i dom. Jag skrattade när han vred på dom i hans händer "Ska du testa den?" Harry tittade på mig med ett konstigt ansiktsuttryck "Testa? Prova heter det. Testa är när man testar mat, jag ska inte äta byxorna, Mathilda" Jag skrattade "Inte?" Han himlade med ögonen med ett leende. "Aja du får följa med mig till provrummen, hör du? Provrummen, inte testrummen" Nu var det min tur att himla med ögonen medan Harry tog tag runt min handled och drog mig mot en hytt "Jag väntar nog utanför" Harry skrattade"Såklart" Han hade lite problem med att dra igen skynket med lyckades tillslut. Jag satte mig utanför och granskade en kille, som var väldigt lik Zack. Min mobil pep till, och jag var helt allvarligt talat på väg att hyscha åt den, men hindrade mig i sista sekund, och drog bara ner ljudet. 
 
Från: Pojkvän <3 
Saknar dig redan <3 Killarna drog in mig på någon affär är uttråkad nu <3
 
Till: Pojkvän <3
Saknar dig med bby <3 Roligt att höra att du bara smsar mig när du är uttråkad <3
 
Från: Pojkvän:
Haha <3 Men jag hade gjort det ändå <3
 
Jag tänkte precis svara, då jag hörde Harrys röst "Okej, vad tycker du, Mathilda?" Jag tittade upp, men såg bara skynket "Jag kan inte se?" skrattade jag "Men kom in" Jag suckade tyst och ställde mig upp, och pressade ner mobilen i fickan innan jag försiktigt gick fram och drog bort skynket lite. Jag såg Harry stå där med byxorna på, fast han hade ingen tröja, konstigt nog. "Ehm, vart är din tröja?" "Hänger där" svarade han och nickade mot krokarna "Men varför tog av den dom?" "Tänkte att du kanske ville se" Jag rynkade pannan "Eh...okej?" Harry log lite mot mig "Men vad tycker du?" Jag nickade gillandes "Snygga" "Åh, jag pratade inte om byxorna" Harry blinkade med ena ögatmedan jag obekvämt tittade bakom mig "Kom in" Harry drog in mig i hytten och drog sedan iför skynket "Eh, vad var det bra för?" skrattade jag. Harry log, men svarade inte, utan bara nästan tryckte mig mot väggen. Jag gav honom en konstig blick "Jag kanske ska gå ut" Harry skakade smått på huvudet medan hans blick åkte ner till mina läppar. Jag kände hur hans läppar snuddade vid mina, vilket fick mig att som en ren reflex dra upp handen och placera den på hans bröst och trycka honom ifrån mig "Vad gör du?" Han drog bort min hand och gick så nära mig så att våra läppar snuddade ännu en gång "Är du singel?" När han pratade så snuddade våra läppar hela tiden, det kittlades. "Nej" svarade jag snabbt "Vem är den lyckliga killen då?" "Louis" berättade jag utan att tänka mig för, jag var i nästan chocktillstånd efter det Harry gjort. "Va?!" utbrast han, och drog sig ifrån mig för att möta min blick. "Sa du Louis?! Louis Tomlinson?!" Jag nickade "Vad fan, han är 21, Mathilda!" Jag nickade "Jag vet" svarade jag lugnt "Fast du får lova att inte berätta det för pappa!" Hans blick avslöjade att han tänkte göra det "Jag gör vad som helst!" bad jag och tog hans hand med både mina händer. Harry tittade först in i mina ögon, sedan ner på mitt grepp om hans händer, sedan upp i mina ögon, och log. "Vad som helst?" Jag nickade. Harry log större "Okej. Jag får kyssa dig 10 gånger, när som helst, var som helst, plus en kyss nu" Jag bet mig i läppen "Något annat? Vad som helst utom det" Han skakade på huvudet "Och, att om jag 'råkar' komma åt din rumpa så blir du inte sur eller ledsen" Jag skakade på huvudet "Nehe, då får väl Paul veta då" Jag suckade ångestfyllt "Okej då!" utbrast jag. Jag skulle aldrig följt med honom, jag skulle stannat hos Louis. "Bra, då tar jag min kyss som jag skulle få nu" Han lutade sig mot mig, och jag bara stängde ögonen hårt och hoppades att det skulle gå fort. För Louis och dig, för Louis och dig, ekade i mitt huvud, och jag hade helt allvarligt talat lust att spy när Harrys läppar kom i kontakt med mina. 
 
 
 
När jag hade lämnat Harry hos pappa och killarna, så berättade dom att Louis hade stannat utanför någon butik. Dom hade bara sagt vart den låg, och jag följde deras beskrivning och efter ett tag såg jag Louis, och sprang rakt in i hans famn. Han fattade först inget och trodde det var någon annan, men såg sedan att det var jag och kramade om mig och grävde ner sitt ansikte i mitt hår. "Hej, babe" Nu kände jag mig trygg, jag kände mig så otrygg och osäker efter kyssen i provhytten. "Hej, baby" svarade jag tyst. När kramen avslutades log han mot mig. Jag började kyssa honom, och han kysste tillbaks. "Här" sa han när kyssen var slut, och höll upp en vacker bukett blommor "Åh, vad fina" sa jag och luktade försiktigt på dom "Bra, dom är till dig" Jag tittade upp på honom "Va?" Han nickade,  med ett leende "Sluta vara så perfekt" gnällde jag otåligt. Louis skrattade och la ena armen runt min samtidigt som han började gå "Om det är någon som är perfekt så är det min underbara flickvän" Jag mötte Louis blick, och tittade sedan ner i marken. Jag kom på vad jag och Harry hade gjort, och skämdes, innerligt mycket. Men det var ju samtidigt för mig och Louis "Vad är det, babe?" undrade Louis med en orolig ton "Inget" svarade jag bara "Säkert?" Jag nickade, och kunde inte undvika att möta Louis oroliga blick. "Det är okej Louis, allvarligt" Han log lite "Okej" Det blev en viss stel tystnad mellan oss, det kändes nästan som om han inte trodde mig. Men det var skönt att han inte ställde några mer frågor. Jag hoppade till när ett alarm från en butik började tjuta, men blev ännu mer förvånad när Louis fall ner på knä och höll för öronen "DET DÄR LJUDET, DET ÄR MIN KRYPTONIT, FÅ DET ATT SLUTAAAA!!!!" Skrek han ut, över hela staden, alla människor tittade förvånat på honom, som nu börjat vrida sig på marken som jag vet inte vad. När larmet slutade tjuta, borstade han lätt av sig, och reste sig upp "Kom, babe, vi går" 

Vad tycks? :) Varför tror ni Harry valde att hon skulle ge honom kyssar? 
//Nellie
Kommentera för mer!!

Kommentarer
Namn: Johanna

Gryyymt bra!!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Svar: Taack sååååååååå mycket!! :)
Hilda Nellie

Datum: 16 November 2013 Tid: 22:40
Namn: Mrs Nellie Directioner

Oh My God!!! VAD håller Hazza på med???!!!!

Svar: Haha, ja det kan man undra
Hilda Nellie

Datum: 17 November 2013 Tid: 10:55
Blogg: http://heynoveller.blogg.se
Namn: Mrs Nellie Directioner

ps, roligt att en av er också heter Nellie, det heter jag med, det är ju inte supervanligt:) hejhej Nellie och Hilda!

Svar: Haha, ja, det är väldigt roligt! :)
Hilda Nellie

Datum: 17 November 2013 Tid: 17:05
Blogg: http://heynoveller.blogg.se
Namn: Maja

Pedohaz ;) lol.. Nej men asbra kapitel :)

Svar: Haha :D Och tack så sjukt mkt! :)
Hilda Nellie

Datum: 18 November 2013 Tid: 20:30
Namn: roshan

wow så jävllabra <3

Svar: Tack såå hemskt,msuper mkt!! :) <3
Hilda Nellie

Datum: 20 November 2013 Tid: 20:28

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback