Kategori: You Are My Everything
Datum:

Kapitel 66 - Bridge

"Skönt att höra. Åh, cupcakes!" När Greg hörde ordet cupcakes sprang han ifrån hallen och in i köket "VART!?" Jag skrattade "Nu ser jag likheterna mellan dig och Niall" Niall skrattade och la armarna runt mig midja. "Det står ju Nella på hälften av dom?" suckade Greg "Då vill jag inte äta dom" "Varför inte? Nella är ett vackert namn" Jag rodnade och tittade ner i golvet "Men då är det väl Nellas cupcakes?" Niall skakade på huvudet "Ja!" utropade Greg och tog minst tre stycken och gick sedan ut och satte sig i soffan.

 Bild 1: Nella
Bild 2: Stranden
Niall stönade "Åh, vad varmt det är!" utbrast han sedan och började ta av sig tröjan. Jag satt bara i solstolen ute på tomten, med Niall bredvid mig och Maura och Greg solade också bredvid oss. Jag är inte så mycket för att sola, jag är mer en bad-människa. "Nella, ska vi gå till badet?" undrade Niall som om han läst mina tankar "Ja, ska ni med Maura och Greg?" undrade jag. Dom öppnade munnen för att svara, men Niall öppnade munnen snabbare "Nej! Jag vill vara ensam med Nella!" "Men, Niall, dom får följa med om dom vill" sa jag och vände mig om med ett leende mot Niall. Min blick var först placerad i hans ögon, men gled sedan ner till hans perfekta muskelösa mage. Niall skrattade när han såg att jag stirrade och jag tvingade mig själv att titta bort, även om det var nästintill omöjligt. "Nej, gå ensamma ni! Vi stannar här och gör i ordningen lunchen" log Maura "Säkert?" undrade jag och ställde mig upp "Ja, absolut" Jag gav henne ett leende, som ett okej, men blev sedan bortdragen av Niall som sedan lyfte upp mig. Jag skrattade "Vad gör du?" Niall pussade mig i pannan "Sweetie, det är ett bad rakt över här, ingen är på det badet, för det är knappt någon sol där. Går det bra att bada där ändå? Jag vill vara ensam med dig" Jag nickade "Det går bra" Niall log "Nella, om jag ska vara helt ärlig förstår jag inte.Jag menar, ja, jag fattar att om du levt med Kent, och han har sagt till dig att du är tjock och ful, så börjar du ju tro på det, även fast det inte är sant. Men nu är du borta från honom, anledningen att killar tafsar på dig, ler mot dig och går fram och pratar med dig är för att du är perfekt, Nella. Det är nackdelen med att vara snygg, fin, vacker, het, cool och sexig, vilket du absolut är" Jag kände hur jag rodnade och tittade undrandes på Niall "Det där med nackdelen att vara snygg fattar jag inte, du är ju snygg, fin, vacker, het, cool och sexig och allt det där du sa, men ändå går bara typ 3 tjejer fram till dig" Niall log "Jag tror det är för att dom ser i min blick att jag är upptagen" Jag förstod vad han menade och jag log "Jag får typ hjärtformade ögon bara jag tänker på dig. Det är igentligen galet vad du gör med mig" Han satte ner mig och jag märkte då att det var sand under mina fötter. Jag hade knappt märkt att Niall hade gått någonstans. Niall tog sedan min hand och började gå mot vattnet. "Det finns en liten brygga" log jag och släppte Nialls hand för att lätt tassa ut på bryggan. När jag var längst ute på bryggan så doppade jag försiktigt foten i vattnet, det var väl varmt. Niall la armarna runt min midja och tryckte mig närmre honom. Jag kunde inte unsgå att titta ner emellan oss och titta på hans mage. "Se, men inte röra regeln gäller" skrattade Niall när han såg vad jag tittade på. Jag log och pussade honom på kinden "Är det allt? En ynka puss på kinden?" Niall putade med underläppen och jag log mot honom. "Se min mun, men rör inte min mun" log jag. Niall tittade besviket på mig "Va!?" Jag log och skakade på huvudet. Jag sa nog mest det för att irritera honom. Jag hann knappt tänka något förren Niall hade dragit ner mig, så att han hamnade på bryggan och jag på honom. Han försökte då började kyssa mig men jag vejde undan, och det irriterande var att jag kunde känna hans mage mot min. Se men inte röra ekade i mitt huvud och  jag ställde mig snabbt upp. Niall låg kvar på bryggan och tittade på mig "Du är vacker nerifrån med" sa han tillslut. Jag log "Du är vacker uppifrån" Niall ställde sig upp och närmade mig för att kyssa mig. "Ingen kyss, eller puss, Niall" Han suckade, men började sedan le, som om han kommit på en idé. Han bärde upp mig och höll ut mig ovanför vattnet "Om du inte kysser mig, så släpper jag dig ner i vattnet" Jag skrek till "Nej!" "Kommer du kyssa mig?" Jag skakade på huvudet "Dåså, ledsen, sweetie" förlät Niall och släppte mig sedan i vattnet. Jag simmade snabbt upp till ytan "Niall!" tjöt jag. Niall log "Jag varnade dig" Jag log mot honom "Jaja, nu får du hjälpa mig upp" sa jag och räckte upp handen mot honom "Självklart, sweetie" Niall tog tag i min hand och istället för att han drog upp mig, drog jag ner honom i vattnet och han landade med ett plats i vattnet, efter ett skrik. Han dök upp framför mig och log "Du är smart, Nella, väldigt smart" Jag log och pussade honom på munnen "Du sa inga pussar eller kyssar" log Niall. "Så du vill att jag slutar? Okej..." "Nej!" utbrast Niall "Vet du vad? Glöm vad jag sa" Jag log och kysste honom på munnen. 
   
 *
   
Lunchen var uppäten och jag höll på att somna i Nialls säng. Niall låg bredvid mig och stirrade på mig, samtidigt som han drog sina fingrar igenom mitt hår. "Jag älskar dig, Niall" mumlade jag fram "Jag älskar dig med, sweetie" sa Niall som en viskning och han pusade mig sedan i håret. Tre knackningar väckte mig och sedan stack Greg in huvudet "Niall, får jag prata med dig" "Visst" mumlade Niall fram och pussade mig på kinden innan han reste sig upp och gick mot Greg. Greg drog direkt i Niall och stängde sedan dörren med en smäll som fick mig att vankna ordenkligt. Jag gäspade och satte mig upp i Nialls säng "Vad är det?" undrade Niall "Kan Nella höra oss?" "Nej, såklart inte det är 3 rum ifrån, Greg" Jag fnissade till över hur fel dom hade "Bra, jag måste fråga vart du hittade henne. Hon är ju fantastisk, finns det fler tjejer som henne?"Nepp, hon är unik." Greg suckade "Hur mycket gillar du henne?" "Gillar!?" utbrast Niall "Jag älskar henne!" "Jaha, är hon trevlig?" "Japp" "Är hon rolig?" "Japp" "Är hon bra i sängen?" Det förblev tyst och jag kunde känna hur Niall tittade surt på honom. "Vad!? Det är en fråga" "Jag vet inte..." mumlade han till svars "Va? Såklart du vet, ni gjorde ju det nu" "Nej, vi kysstes" suckade Niall "Jaha...Det förklarar en del" "Exakt" "Så ni har aldrig gjort det?" "Nepp" "Men kom igen, Niall, det är ett tecken på att man älskar varandra, älskar du inte henne?" "Ja, som jag sa. Men det det händer när det händer, och jag vet inte ens om hon är redo" Greg suckade "Sen när behöver någon vara redo?! Det är bara att göra det!" "Varför stressa på allt? Det händer när det händer, Greg, ta det lungt! Och förresten, varför bwrättar jag det ens för sig? Det är privat. Jag går tillbaka till min Nella" sa Niall. Jag log, för att han kallar mig hans. Niall öppnade dörren och log mot mig "Hej, eller borde jag säga godmorgon?" Jag log när Niall satte sig bredvid mig "Niall, varför pratade du och Greg om mig?"Niall stelnade till "Hörde du oss?" Jag nickade. Han började rodna stort och jag log åt hur söt han egentligen är när han rodnar. "Är du redo, för... Det vi pratade om?" undrade han sen och tittade på mig. Jag mumlade något till svars och tittade ner i madrassen. "Naaww, sweetie, det är okej. Ingen stress" log Niall och pussade mig i pannan. Jag kysste honom och Niall besvarade kyssen.

THAT AKWARD MOMENT WHEN THE GIRLFRIEND HEAR WHAT THE BOYFRIEND AND THE BOYFRIENDS BROTHER TALKS ABOUT...
Vi ska göra så att det blir exakt 70 kapitel på denna, vilket betyder att den är slut om fyra kapitel :( Meeeeen!! Det är kommer en tvåa på You Are My Everything, så detta är inte det sista ni ser elr ja...läser av dom!! :)
//Hilda
Kommentera för mer!!

Kommentarer
Namn: Johanna

Oooh maaaaayy gaaaaadd!! Så gulligt!! Bara 4 kapitel kvar...?! Sheeet!!:O Jag hittar inte ord för hur bra det är!:D
Xxx Johanna ❤️

Svar: Taaaaaaaaaacccckkk sååå myycckkeeeet! :) //Hilda
Hilda Nellie

Datum: 03 Oktober 2013 Tid: 18:31
Namn: Maja

Asså jag älskar att ni uppdaterar så ofta och att novellen äger såklart och yeeeees det kommer en 2:a;))))

Svar: Taaaaack så sjukt mycket, betyder as mkt!! :) //Hilda
Hilda Nellie

Datum: 03 Oktober 2013 Tid: 21:07

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback