Kategori: You Are My Everything
Datum:

Kapitel 68 - Borrow Clothes

Jag log, åt tanken. Nella log också och jag började kyssa henne "Men du vet, för att få ett barn, måste man först göra ett" Nella rodnade och drog täcket över huvudet, för att dölja det. Jag skrattade och drog ner täcket och kysste henne. Hon är det bästa jag har.

 Bild 1: Nella
Bild 2: Niall
Jag vaknade upp, långsamt. Jag vet inte vad som hade väckt mig, men antar att det var bullret i köket. Jag märkte då  att jag låg på något mjukt, men ändå lite hårt. Och att någon hade både händerna på min rumpa. Jag tittade snabbt och såg då att det var Nialls händer, och att det var han jag låg på. Och han låg på soffan. Jag log och pussade honom lätt. Han öppnade ögonen och verkade genast vänja sig vid ljuset "God morgon min lilla solstråle" viskade och och pressade lätt sina läppar mot mina. Såfort han verkade märka vart han hade händerna drog han bort dom, nog eftersom han tyckte att det hela kunde misstolkas lite. "God morgon" viskade jag tillbaka, även fast jag igentligen inte hade någon aning om varför vi viskade "Drömt något speciellt?" Jag skakade på huvudet "Du?" Niall log och skakade på huvudet han med. Jag lutade huvudet mot hanns bröst och han la genast armarna runt mig. "Niall, Nella, Greg, frukost!" utropade Maura från köket. Jag ställde mig upp och Greg dunsade ner för trappan. Niall hade också ställt sig upp och tog nu min hand och började röra sig mot köket. Väl inne i köket putade Greg Niall en bit bort och viskade sedan "Niall, jag såg vart du hade händerna på Nella, jag sa ju att ni var redo!" Nial suckade och knuffade sin storebror ifrån sig och tog sedaan frukost "Greg, du är inte så särskilt bra på att viska" sa jag med ett iriiterande leennde. Greg såg ut som att han ville begrava sitt ansikte i en kudde "Va? Vad menaar du?" "Det ni pratade om i ditt rum igår kväll, hörde jag, det där, hörde jag." Greg vände blicken mot Niall "Fråga om hon är redo nu då!" Jag suckade och tog macka och satte mig ner och började äta
  
*
  
"Idag är det lördag" upprepade Niall nervöst. Jag tittade upp på honom och följde hans rörelser när han gick  fram och tillbaka i sitt rum medan jag bekvämt låg i sängen och höll på med mobilen. "Niall, varför är du så nervös?" Niall suckade och skakade på huvudet "Allvarligt så vet jag inte, jag menar det är en speciell sak, visst, men om du verkligen älskar mig så kommer det hända..." Jag fattade absolut 0% av meningen han sa. "Vad är en speciell sak?" Niall suckade igen "Det kan jag inet berätta" Jag vände mig i sängen men höll kvar hans blick i min blick. "Vad det än var, så kommer det hända, för jag älskar dig" Niall log och gick fram och pussade mig i pannan "Det kommer förändra hela ditt liv, Nella, så att du vet" "Bara du följer med mig så" Niall log större "Absolut" "Niall...Brad vill bara inte sluta smsa" mumlade jag med blicken nere i mobilen "Sen du smsade 'Låt Nella vara ditt äckel' så har han skrivit det här" suckade jag och vände mobilen mot honom
" 'Varför då, jag ser ingen andledning till varför jag inte får det' 'Är det du som är pojkvän jäveln? Det äär du som ska låta Nella vara ditt äcklo''" Niall suckade "Jag vill inet läsa mer, nu vill jag bara slå till honom."Gör inte det" utbrast jag snabbt.. Niall suckade "Nejdå" "Men jag behöver några riktiga kläder att ha" berättade jag medan jag tittade ner på mina kläder, pjamas, vilket bestådde av  ett linne och mjukisbyxor. "Du kan låna av mig" Niall pussade mig sedan i pannan och reste sig upp och hämtade kläder uur hans garderob "Här byxor, och här är en tröja" Jag tog kläderna occh stälde mig upp och bytte snabbt om med ryggen mot Niall. Jag vandrade sedan bort till spegeln och tittade mig i den "Den är intee gjort för att man ska ha stor rumpa, så den kan vara lite tajt där" Jag höjde ena ögonbrynet åt Niall "Så det du står här och säger är att jag är 'A Bigass'?" Niall skrrattade och la armarna runt mig "Nej, men tjejer haar ju större rumpa än killar, right?" Jag nickadde "Jag bara skojade" Niall log och pussade mig på kinden "Den är inte eller gjord för att man ska ha.." Niall pekade i luften åvanför magen och under halsen. "Vad då för något?" retades jag. "Jamen... Du vet... Tjejer har två stycken... Ovanför magen..." Jag skrattade "Jag fattar" Niall log mot mig "Är den tajt där då?" undrade han och drog lite i tröjan där. "Lite grann bara, men byxorna satt ganska bra" Niall pussade mig på kinden "Du passar bättre i mina kläder än jag själt" Jag skrattade åt honom och la sedan minaa armar runt hans hals. Hans händer var snabbt på min midja och började kyssa mig. Jag avbröt kyssen för aatt tittta ut igenom fönstret. Det var varmt ute, väldigt varmt. "Ska vi gå och bada?" Niall nickade "Har du bikini under?" Jag skakadde på huvudet med en ledsen min. Niall log "Jag kan ssätta på den åt dig" Jag log "Nej, tack, jag klarar mig själv" Niall suckade, men pussade mig ändå på munnen. Pussen ökade mitt sug efter att få kyssa honom. Jag bet mig löst i löppen, medan jag tittade  ner på hans läppar. Och vände mig sdan ssnabbt om för att förhindra att jag skulle kasta mig över honomm. Niall skkrattade, som måste sett exakt hur jag tänkte "Jag byter om på toaletten" meddelade jag innan jag snabbt gick in på toaletten.
  
När jag kom ut stod Niall i badbyxor och väntade utanför "Kommer duu?" Jag nickade och  tittade ner  i marken för att inte mmin blick skulle åka till hans mage. Det är jobbigt egentligen, och så pinsamt när haan märkker att jag stirrar. Niall pussade mig på huvudet och jag log och vände huvudet upp mot han och började försiktiigt kyssa honom. "Vart ska ni?" undrade Maura, som stod i dörröppningen. Jag slutade direkt kyssa Niall "Till stranden" svarade Niall, "Åh, ja såklart.. Ha det roligt!" log Maura generat, eftersom vi både faktiskt hade badkläder. Vii började sedan gå mot  stranden.

VAD tycker ni?! Ledsen för ett kort kapitel. I alla fall jag måste bara säga att nästa novell, kommer handla om Louis. Den efter det, kommer vara tvåan på den här. K
//Hilda
Kommentera för mer!!

Kommentarer
Namn: Johanna

Omg!! Såå gulligt!!:) Meeeer :D
Xx ❤️

Svar: Taaaccckk såå mktttt! :D //Hilda
Hilda Nellie

Datum: 07 Oktober 2013 Tid: 07:42
Namn: Maja

Super bra kapitel som vanligt älskar uppdateringen:)

Svar: Tack såååå mkt!! :) //Hilda
Hilda Nellie

Datum: 07 Oktober 2013 Tid: 21:06
Namn: Melanie

sååå sjukt braaa ! ;) vill inte att den ska ta slut ! haha vet att nästa novell är om Louis men kommer du göra en om Liam nån gång? :)

Svar: Taaaack så sjukt mkt! Vi vet inte riktigt, men någon gång säkert :) //Hilda
Hilda Nellie

Datum: 08 Oktober 2013 Tid: 07:40

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback