Kategori: You Are My Everything
Datum:

Kapitel 69 - You Are Everything I Need

 "Vart ska ni?" undrade Maura, som stod i dörröppningen. Jag slutade direkt kyssa Niall "Till stranden" svarade Niall, "Åh, ja såklart.. Ha det roligt!" log Maura generat, eftersom vi både faktiskt hade badkläder. Vii började sedan gå mot  stranden

 Bild 1: Brad
Bild 2: Niall
 
Nella hade sin hand i min och vi slängde lätt med händerna fram och tillbaka medan vi gick. "Ehm...Nella?" mumlade jag "Ja?" "Kan du...gå före lite?" Hon tittade undrandes på mig "Va?" "Alltså, gå före in till huset så kommer jag snart" Hon nickade "Okej, men varför?" Jag log lite "Därför" Hon skrattade "Jag frågade varför" "Och jag svarade därför" fyllde jag snabbt i. Hon skrattade "Du är omöjlig ibland" Jag log mot henne, och gav henne sedan en enkel puss på munnen. Hon log ett vackert leende innan hon vände sig om och började gå mot mitt hus. Jag log efter henne, och när jag inte kunde se henne längre så vände jag mig också om och gick dit jag skulle. Affären. Jag skulle köpa några saker till henne. Jag vet att hon inte gillar när jag lägger pengar på henne, men jag vill kunna skämma bort henne i alla fall lite. Hon betalar tillbaka allt bara igenom att vara nära mig. Jag kunde köpa hela världen till henne, om det nu ens var möjligt,  men ändå skulle jag inte gett igen allt det hon ger mig. "Hej, Niall" sa en väldigt mörk röst, som tydligen visste mitt namn. Jag kände inte igen rösten, och vände mig om. Personen som stod där var Brad, och han log. Jag svarade inte, utan bara stirrade kallt på honom "Fick reda på en annan sak idag, som gör att jag blir ännu mer kär i din flickvän. Hon har snygg kropp" Nu tittade jag på honom, fast argt. Det är äckligt att han går efter oss och stirrar på Nella på ett sätt som jag avskyr att någon annan än jag gör "Har du spionerat på oss?" Brad skrattade "Spionera är väl lite att ta i. Man kan säga att jag bevakar min framtida flickvän" "Låt Nella vara" "Varför då? Det är du som ska låta henne vara. Hon är inte värd en ful, konstig och otrogen kille som du" "Jag är inte otrogen" sa jag emot. "Inte? För att jag såg nämligen att du och Demi Lovato har något?" Jag kände ångern inom mig. Det kunde jag inte säga emot. Det var idiotiskt av mig att ens lägga märket till Demi. "Det var ett misstag" mumlade jag fram "Lika stort misstag som när Nella blev ihop med dig?" Jag tittade ner i marken "Nella kommer göra slut med sig när som helst. Det är bara en tidsfråga, hon bara leker med dig. Har du inte fattat det? Hon är inte ens kär i dig" Inte ens chans att jag skulle gå på det igen, Nella har sagt till mig att hon är kär i mig. Och jag litar helt klart på henne, hon har ett hjärta, så hon skulle aldrig leka runt med någon. "Jag tycker faktiskt Nella hade det bättre hos Kent, även om hon blev slagen. Allt är bättre än att vara ihop med dig" Jag tittade förvånat upp på honom. Hur kunde han veta det där med Kent? Nella skulle aldrig säga det till någon. Dom som vet det är killarna, jag, hennes mamma och pappa och hennes kompis Sarah. "Hur vet du det?" Han log, och gick ett steg närmre mig "Jag vet allt om min Nella" Jag tittade surt på honom när han yttrade ordet min. Hon var inte hans Nella, hon är min. "Och om inte du gör slut med henne, så kommer det komma ut till alla tidningar i hela världen." Jag höll kvar en hård blick i hans ögon. Att få välja mellan att världen skulle veta en privat sak om Nella, som hon själv nästan har svårt att förstå, är det inte bra att hela världen vet det. Men dessutom så kunde jag inte ens tänka mig att vara utan Nella. Att jag inte kunde kalla henne min "Ingen kommer tro på dig" fräste jag. Han verkade förstå att jag hade rätt och började på ett annat ämne för att inte han skulle erkänna att han haft fel "Niall, du verkar inte ha fattat det här. Nella, är min. Brad och Nella, hör du inte hur bra det låter? Men Niall och Nella. Det låter inte bra alls." Jag tittade argt på honom, och började sedan gå dit jag skulle "Nella är en hora" Jag stannade upp, och vände mig om och tittade argt på honom. Men försäkrade mig själv om att han bara sa det för att göra mig arg "Du sa nyss att du ville bli ihop med henne" "Ja, det är därför jag vill bli ihop med henne. När hon och jag blir ihop så ska v..." Jag avbröt honom igenom att snabbt gå fram och slå till honom, inte hårt, men inte eller så löst. Bara så han skulle sluta prata. Det han pratade om var äckligt, han känner inte ens Nella. Brad slog tillbaka, men mycket hårdare "Nella är inget annat än en liten bitchig h..." Jag slog till honom igen, jag kunde bara inte hejd det. Den här killen sökte efter trubbel. Han backade några steg, och slog sedan tillbaka. Det kändes ärligt talat inte så mycket. Jag försökte bara att ignorera det han sa, och gick med snabba steg mot dit jag skulle.
 
 
 
När jag kom ut från affären med en kasse i handen stod Brad utanför och väntade, och log ett hån fullt leende. Jag gav honom en sur blick innan jag gick med snabba steg. "Du, Niall. Vi hann inte prata klart" Jag hörde Brads röst bakom mig "Jag vill inte prata med dig" "Jag tänkte bara fråga hur det känns att var ihop med en hora?" Jag stannade och tittade surt framför mig. Han säger det bara för att göra mig sur ekade i mitt huvud. Han tycker inte det. "Om man är ihop med Nella så måste man väl få f..." Jag satte ner kassen på marken och gick sedan fram till Brad och slog till honom i axeln, hårt den här gången. Igen säger så om min Nella, jag vet inte vad det är han snackar om och vad han säger att Nella är, men det är absolut inte sant. Jag vet inte vad han fått det ifrån "Håll tyst, okej?! Nella är absolut ingen hora, det kan du vara själv!" fräste jag argt mot honom. Han bara log och skrattade,  innan han slog till mig igen "Nella behöver en riktig man, som kan ta hand om saker. Inte en försiktig och mesig kille som du" Han fick säga absolut vad han ville om mig, men inte om Nella. "Niall!" hörde jag rösten som fick mig att bli varm inombords.  Jag vände mig om och fick se Nella komma gåendes i snabb takt och stannade bredvid mig och gav mig en frågande blick. "Vad gör du? Jag var så orolig, du inser väl att du varit borta i en timme! Du sa att du skulle vara borta ett litet tag!" Nella kramade om mig, och jag kramade tillbaks. Jag vet hur det känns. När jag tappade bort Nella när vi skulle till Nandos, jag kan kan ens beskriva det. Men jag fick ångest. Jag hörde hur hon snyfta till och jag lyfte ena handen för att försiktigt dra handen längs hennes hår medan jag kramade henne hårdare "Scchh..." hyschade jag, och försökte låta lugnande, medan jag själv nästan brast ut i gråt. Jag ville verkligen inte att hon skulle gråta, det gör ont inom mig att se det. "...sweetie, det är okej, jag är här nu" mumlade jag in i hennes hår, vilket var det jag skulle vilja hört om det var ombytta roller. Jag avbröt kramen, för att titta in i hennes ögon. Hon hade två tårar på kinderna, och jag strök bort dom med tummen, och pussade henne försiktigt på munnen "Nämen ser man på, är det inte Nella?" Nella vände sitt huvud mot Brad, och drog sedan mig närmre sig, som om hon blev rädd. "Ni passar ihop, två stycken idioter" Varken jag eller Nella sa något, jag släppte försiktigt kramen och tog sedan hennes hand, och började dra henne bort mot huset.
 
 
"Det är nackdelarna med att ha en snygg flickvän, Niall, alla andra killar som ser henne kommer vilja ha henne" sa Greg och proppade i sig en cupcakes med Nellas namn på som vi bakat igår när jag berättade för honom vad som hänt. Jag vände mitt huvud mot Nella, och såg direkt en rodnad på hennes kinder. Jag log stort, då jag faktiskt insåg att hon inte var någon annans än min. Jag tog hennes hand och drog henne lätt mot trappan. Jag ville att vi skulle gå upp på mitt rum så jag kunde prata med henne ostört. Hon förstod nog vad jag ville, för hon började gå i förväg uppför trappan.  Jag tog tag i hennes hand och vi gick tillsammans upp på mitt rum. När vi kom fram tänkte hon gå och sätta sig på min säng, men jag drog henne mot mig och när hon nästan snubblade in i min famn så la jag armarna på hennes midja. 
Jag tog sedan upp ena handen för att smeka henne över rodnaden och hon log och tittade ner på sina fötter. Jag la handen under hennes haka och förde upp hennes ansikte mot mig, och tittade in i hennes vackra ögon. "Du är så vacker" viskade jag tyst till henne. En nästan illröd färg spred sig över hennes kinder, och jag lutade mig försiktigt fram och lät våra läppar snudda varandra, och började sedan kyssa henne. Jag gick mot henne, vilket fick henne att backa, och hon landade sen i min säng. Då fick jag som jag ville. Hon avbröt den underbara kyssen och satte sig upp i sängen. Jag la mig ner bredvid henne medan jag  lutade ryggen mot väggen och granskade hennes ansikte. Hon var vänligt vacker, och den är otroligt att hon inte förstått det. "Jag älskar dig..." mumlade hon fram. Jag log, åt den varma känslan som spred sig i min kropp. "Jag älskar dig också, sweetie..." Mumlade jag och lutade mig in mot henne och kysste henne igen. Allt jag behöver är Nella. 

Ett bråk mellan Brad och Niall, önskat av Anonym :) Dock var det lite...Nu vill jag verkligen höra vad ni tyckte!! Nästa är slutet på You Are My Everything ettan. 
//Nellie
Kommentera för mer!!

Kommentarer
Namn: Johanna

Gris bra!!(grymt bra!! Haha lite rå humor ;)) Nej men ush, gillar inte när dom bråkar...:/ jag kan inte fatta att detta snart är slutet på första 'boken'!!:'C buhu :''P
Xx Johanna ♥️

Svar: Haha, nej det kan nästan inte vi eller :) Och taaack så sjukt mycket! :-) //Nellie
Hilda Nellie

Datum: 09 Oktober 2013 Tid: 20:57
Namn: Maja

Snart slut :'(

Svar: Japp :( Men det kommer ju en tvåa :) //Nellie
Hilda Nellie

Datum: 10 Oktober 2013 Tid: 06:49

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback