Kategori: You Are My Everything
Datum:

Kapitel 63 - Abnormally

"Bra, Nella, titta vad du gjort, du har förändrat Niall helt" skrek hon och gick sedan med bestämda steg iväg "Jag fattar inte vad som hänt med henne, bry dig inte om henne. Kom, vi går in till snällare människor som inte ljuger" mumlade Niall och började gå in med mig till Maura och Greg igen. 

 Bild 1: Popcorn
Bild 2: Nella
 
"Det här är inte normalt" Jag tittade oförstående upp på Niall "Va?" "Jag är inte normal" Det förblev en tyst stämning över rummet, och jag tittade på Niall med en min som betydde att jag inte fattade något "Va? Vad menar du med det" Niall tittade på mig enlång stund, och gav mig sedan ett osäkert leende. "Det här. Det är inte normalt, att älska en person så mycket. Bara jag hör namnet Nella, som säkert mer än 1000 personer heter, så blir jag helt varm i magen, och när jag ser dig, så känner jag att... det är svårt att uttrycka med ord, men det känns helt underbart, massa fjärilar i magen, och när du rör mig, hud mot hud. Det är då allt blir galet, jag kan nästan inte ens tänka klart när du står bredvid mig. Och om det är så med hud mot hud, hur tror du det är med läppar mot läppar? Det blir som att jag inte är medveten om någonting. Jag blir nästan yr i huvudet. Det är helt galet vad du gör med mig, Nella" När Niall hade pratat klart var mitt ansikte vid det här laget helt rött av min stora rodnad, jag försökte titta bort, men jag kunde inte slita bort min blick från hans ögon. "Niall, om du är onormal när det gäller det, borde du bara veta vad jag känner, vilket är exakt likadant" Niall log "Jag älskar dig" Jag fick också ett leende på läpparna "Jag älskar dig med" log jag. Niall tog händerna på min midja och drog mig mot honom. När det var ansikte mot ansikte, så började han kyssa mig. Jag kysste givetvis tillbaks. "Usch, det där är nog privat" Både jag och Niall vände upphuvudet och fann Greg sitta med en popcorn skål i knät, med bara botten fylld med popcorn och fjärrkontrollen i handen, och åt nu av popcornen medan hans blick vilade på oss. "Greg, vad håller du på med?" suckade Niall och satte sig upp när jag suttit mig upp ordentligt. "Jag hade tänkt titta på den där filmen som går nu, men varför titta på teve, när jag har min egen lilla film framför mig?" Niall suckade medan jag skrattade lite "Avbryt oss inte när vi kysser varandra, och förresten, hur länge har du suttit där?" "Sen du satt och stirrade på Nella, i typ tio minuter, medan Nella tittade ointresserat bort på teven. Sen började du hålla det där djupa talet" Niall suckade "Du hade inte behövt nämnt att jag tittade på henne" nästan viskade Niall till sin storebror "Men det gjorde du ju, du stirrade, jätteläge" "Okej, det räcker med detaljer!" "Aja, jag tittar på teve" suckade Greg och satte på teven med hjälp från fjärrkontrollen. 
"...fast vi har inget godkännande. Andra nyheter, har ni hört att Niall Horan,  från One Direction har skaffat sig en flickvän? Paret så..." Greg växlade om "Greg! Vad gör du?! Det var ju jag!" tjöt Niall och ryckte åt sig fjärren och växlade tillbaka "Och Nella!" utbrast Niall när han förstått hur ego-relaterad han  måste låtit. "...paret svarade på några frågor på flygplatsen när dom var i Irland" En film på när Niall snackade med kamera-teamet dök upp,och jag stod blygt i bakgrunden 
"Är hon gravid?" Niall skrattade "Vadå, ser det ut som det?"
"Parets fångade även på kamera i hissen" En bild dök upp på när jag och Niall kysstes i hissen dök upp.
"Just det, hiss-övervakningen" suckade Niall "Vi borde tänkt på det" Jag nickade "Nu tittar vi på filmen!" utbrast Greg, och växlade om. "Hämta mer popcorn" Jag tittade upp på Greg och han räckte popcorn skålen åt mig utan att släppa blicken från teven "Han behandlar dig redan som om du är en familjemedlem" Jag skrattade "Okej, jag hämtar, men bara för att jag inte är så intresserad av just det här" Jag ställde mig upp och tog med mig popcorn skålen ut i köket. Jag ställde ner den och letade en aning förvirrat efter vart popcornen kunde vara. Jag hoppade till när jag såg konturerna av en person, men andades ut när jag såg att det var Niall "Gud, vad du skräms" andades jag ut. Niall log "Om det är popcornen du letar efter, så är dom i skåpet rakt framför dig" Jag vände huvudet och öppnade skåpet, och mycket riktigt så låg det en popcorn påse där. Jag log "Tack" Medan jag satte in påsen i micron, så ställde sig Niall bakom mig och la armarna runt min midja. Jag vände mig om och Niall lutade sim panna mot min "Du är så söt" mumlade jag "Både till personligheten och utseendet" Niall log och pussade mig på pannan och jag slöt ögonen vid rörelsen. Niall började sedan kyssa mig "Ni missuppfattade nog vad jag menade med hämta mer popcorn" Mitt skratt förstörde kyssen och jag tittade på Greg i dörröppningen "Nej då, en popcornpåse ligger i micron" Greg nickade "Bra" "Hej, hörni" Maura komin i rummet och ställde några mjölkpaket som hon varit och handlat på diskbänken, och började sedan packa ur det in i kylen. "Hej" svarade jag när ingen annan svarade och jag drog bort Nialls händer från min midja "Vad har ni gjort så länge?" "Tittat på fil..." Började Greg, men blev avbruten sv Maura"Nella, vad har du gjort på halsen?" Jag
 tittade oförstående på henne "Va?" "Det är blått. Sträck lite på halsen" Jag gjorde som hon sa, och Niall dök upp framför mig för att titta. Niall såg först bekymrad ut, men hans min försvann sedan långsamt, som att han började fatta vad det berodde på. "Vad har du gjort?" undrade Greg "Jag har ingen aning, jag letar upp en spegel" Jag gick ut från köket och in i badrummet där den närmaste spegeln hängde på väggen. Jag såg direkt att det var en röd blå sak på min hals, jag såg direkt att det var ett sugmärke. Niall kom upp bakom mig och granskade det "Niall, har du gjort det här?" utbrast jag, tyst för att inte dom skulle höra "Jag kan ha gjort det när vi var hemma hos dina föreldrar och vi drack varm choklad i soffan" Jag suckade "Hur får man bort det?" "Ta inte bort det, då ser man på dig att du är tillsammans med någon" Jag tittade på Niall "Aja, ta bort det om du vill" sa Niall sedan "Men hur gör man det?" "Sminka iför" "NIALL, NELLA, FILMEN BÖRJAR IGEN!" Skrek Greg "Reklam pausen är slut" berättade jag för att förtydliga det för Niall och gick sedan ut från badrummet med Niall bredvid mig. Niall satte sig först, och drog sedan ner mig i hans famn. Jag log, och gosade ner mig något extra  Nialls famn.

Kommentera nu! Vill verkligen veta vad ni tycker!
//Nellie
Kommentera för mer snabbt!! :-)

Kommentarer
Namn: Anonym

Jätte bra!!

Svar: Tack jätte mycket! :-) //Nellie
Hilda Nellie

Datum: 27 September 2013 Tid: 23:06
Namn: Johanna

Helt otroligt bra som vanligt❤️

Svar: Tack sjukt mycket! :-) //Nellie
Hilda Nellie

Datum: 28 September 2013 Tid: 06:26
Namn: Maja

Asbra som vanligt läääääängtar till nästa;)

Svar: Tack så hemskt mycket!! :-) //Nellie
Hilda Nellie

Datum: 28 September 2013 Tid: 08:54
Namn: Nora

Jätte bra, hoppas att nästa kommer snart och med lite drama ksk att Niall bryter något eller något sånt skulle bli väldigt bra då

Svar: Tack sååå mycket :-) //Nellie
Hilda Nellie

Datum: 28 September 2013 Tid: 22:35
Blogg: http://worldofnora.devote.se

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback