Kategori: You Are My Everything
Datum:

Kapitel 67 - Old Picture

"Hej, eller borde jag säga godmorgon?" Jag log när Niall satte sig bredvid mig "Niall, varför pratade du och Greg om mig?"Niall stelnade till "Hörde du oss?" Jag nickade. Han började rodna stort och jag log åt hur söt han egentligen är när han rodnar. "Är du redo?" undrade han sen och tittade på mig. Jag mumlade något till svars och tittade ner i madrassen. "Naaww, sweetie, det är okej. Ingen stress" log Niall och pussade mig i pannan. Jag kysste honom och Niall besvarade kyssen.

 Bild 1: Bilden
Bild 2: Niall
Bild 3: Skräckfilmen
"Niall!" Jag kände igen den där rösten, Holly. Jag vred på huvudet och fick se Holly stå och vinka som en galning utanför den igenomskinliga dörren åt Niall, som satt bredvid mig i soffan. Niall tog min hand "Om hon är taskig, viska det så skickar jag ut henne direkt" Jag nickade och Niall gick och öppnade "Hej, Niall" log hon "Hej" log han tillbaka och släppte in henne. Hon började krama honom och han kramade tillbaka. Jag kände hur avundsjukan bubblade i mig, men försökte tänka på att dom faktiskt bara var vänner. "Hej, Nella" sa hon och satte sig bredvid mig. Mest nog för att hon inte ville att jag skulle titta bredvid Niall. "Ska vi titta på en film?" frågade Holly. Niall stängde dörren och tänkte gå och sätta sig bredvid mig, men Holly drog ner honom bredvid sig. "Okej, eller vad tycker du, Nella?" Niall tittade på mig "Okej... det blir bra."
 
 
Jag tittade på Nella, Holly hade valt en skräckfilm och Nella verkade rädd. Det jag ville göra just nu var att trycka henne närmre mig och viska till henne att det bara var en film. Men Holly satt imellan oss och Holly tryckte sig jätte nära mig. Jag la ut min arm bakom Holly och tänkte precis peta på Nella "Åh, du lägger armen runt mig, Niall" sa Holly med ett leende och tog min hand. Jag tittade besvärat upp på Nella och hon tittade tveksamt på mig, innan hon vände sig tillbaka till filmen. "Holly, jag vill helst sitta bredvid Nella just nu" Holly tittade surt på mig "Nej, du stannar hos mig, så jag inte blir rädd" Jag ville bara kasta henne ner på golvet och sedan gå fram till Nella och lägga mina armar runt henne. "Just det, Niall... kommer du ihåg den här bilden?" Hon tog fram sin mobil och visade en bild. En gammal bild på oss. Sen bläddrade hon vidare och kom fram till en ännu gamlare bilder när hon och jag pussades på munnen. Holly var noga med att visa Nella bilderna. Nella mötte min blick snabbt innan hon reste sig och sprang upp på övervåningen. Jag suckade "Varför visade du den!? Det där  var länge sen. är du dum i huvudet!?" Holly stirrade på mig "Okej, förlåt då!" utbrast Holly och störtade ut igenom dörren. Jag hade nu två val, antingen springa ut efter Holly, eller springa upp efter Nella. Det självklara valet var ju självklart Nella.
 
Jag grät, jag vet att det var väldigt lamt, men det gör ganska ont. "Nella?" undrade Niall mjukt och satte sig bredvid mig. Snabbt torkade jag bort tårarna från mina kinder, som var beviset för att jag hade gråtigt "Är du ledsen?" Jag ryckte på axlarna och Niall drog sina armar runt mig och drog sedan ner mig i hans famn "Det gör ju lite ont att se att den man älskar mest i hela världen kyssa någon annan, men det var ju bara en gammal bild..." mumlade jag. Niall log "Den man älskar mest i hela världen? Jag hoppas det är mig du menar och inte Holly" Jag skrattade "Såklart det är dig, Niall. Jag älskar dig verkligen jätte mycket" Niall pussade mig i pannan och jag log större. "Jagälskar dig också, Nella. Du är den jag lever för. Jag har alltid trott att man aldrig kan vara så kär i någon så man inte vet v ad man ska göra, och att en kyss kunde göra så mycket. Men du vände upp och ner på allt det." Under tiden Niall hade pratat så hade han vält ner oss både försiktigt i sängen och han hade hållt ögonkontakt hela tiden. "Hur många flickvänner har du haft innan mig?" undrade jag "Två, Holly och Sandra. Hur många pojkvänner har du haft innan mig?" Jag tänkte enkelt svara en, Kent. Men kom sedan på mig att jag haft några innan. Linus i åttan, Adam i nian, Eric i nian, Hedvig, Omar, Danny, Felix, Kalle och Fredrik under dom två åren jag gick i gymnasiet. Jag gick aldrig det tredje. Och sen Josh, och efter det kom ju Kent. Jag räknade alla snabbt i huvudet "Elva" sa jag, en aning pafft faktiskt. Det känns inte som så många. Niall höjde på både ögonbrynen "Elva?!" ekade han, och lät en aning besviken. "Vem var din favorit?" Jag svalde "Hedvig" "Älskade du honom?" Jag nickade kort. "Kallade han dig något speciellt?" "Hallon paj, eller Hallon" mumlade jag. "Varför?" "För att han älskade Hallon" Niall avbröt vår ögonkontakt och satte sig upp i sängen. Jag satte mig upp bredvid honom. Niall drog handen igenom sitt hår och suckade "Vad?" undrade jag "Snart är jag den tolfte som du sitter och berättar om för din nya pojkvän, och när han frågar så kommer du säga att jag kallade dig sweetie" Jag suckade "Nej, Niall. Såvida inte du gör slut, så kommer vi aldrig göra slut. Säg inte så"Niall mötte min blick "Förlåt gumman, men jag har haft två, och du elva. Det är klart, om msn är tilldsmmsnd med een snyg person får man räkna med det" Niall tog min hand och pussade mig sedan på munnen. "Du kallaade säkert Sandra och Holly för sweetie, och berättade exaktt samma saker för dom" mumlade jag. Niall tittade upp på mig "Nella, du är den första som jag ens gett något smeknamn till, och det enda romantiska, elleer ens snälla jag sagt till dom andra har varit 'Vilken fini klänning' eller liknande. Du är speciell, Nella, så jag behandlar dig speciellt" Jag log mot Niall "Jag kan tänka mig din och min framtid. Vi gifter oss en dag,utomhus kanske? Kanske på en strand? Sedan flyttar vi till en villa med vatten, villken färg på huset gillar du?" Jag log "Blått med vita knutar" "Då blir det blått med vita knutar. Sedan en vacker dag, får vi ett barn. Vi döper det till ett vackert namn, och uppfostrar det. När det barnet blivit två år blir du gravid igen, ochh efter 2 år är vi småbarns föreldrar. När barnen flyttat hemifrån såå åker du och jag till något mysigt land, kanske Spanien? Vi kan köpa hus där, om du vill, sen lever vi där tillsammans i resten av våra liv" Direkt efter den lilla historien Niall berättat, så pussade han mig två gånger på munnen. "Men du vet, för att få ett barn måste man först göra ett" Jag skratade jag drog täcket över mitt ansikte föör att dölja rodnaden. Niall skrattade också och drog av täcket och började kyssa mig. Jag log. JJag kunde inte ha det bättre än såhär.

Vad tycker ni om Nialls reaktion när Nella berättade hur många killar hon haft innan honom?
//Nellie
Kommentera för mer!!

Kommentarer
Namn: Bubblan

Det står 67 på denna Novell och jag hittar ej 66 + Så ligger det här kapitlet vid 52:orna Så jag är lite förrvirad

Svar: Vi förstår inte riktigt vad du menar, vi är väldig trögtänkta ibland. Men om d menar att du inte hittar, att du vill hitta gamlare kapitel, så klickar du på You Are My Everything vid kategorierna. //Nellie
Hilda Nellie

Datum: 03 Oktober 2013 Tid: 07:37

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback