Kategori: Forever And Always
Datum:

Kapitel 25 - I Still Love You

Han tog tag runt mina lår, och pressade mig försiktigt, men ändå tveklöst mot väggen, och kysste mig passionerat. Jag la armarna runt hans nacke, och bara jag hon kunde inte hindra all den glädjen hon kände inuti från att visas. Han log efter kyssen, och vi både två lutade pannorna mot varandras, andades häftigt efter kyssen "Jag älskar dig" Andades han tungt mot mina läppar "Otroligt ändlöst mycket" Jag log, lyckligt "Jag älskar dig med" Vi både två lät deras läppar möta igen, men med mer passion den här gången.
 
Jag stönade lågt medan jag drog filten tätare kring mig. Förut så var jag illamående, nu har jag en konstant smärta i magen utan uppbehåll. "Är det något jag kan göra?" Undrade Niall mjukt, som satt bredvid mig i soffan som var placerad mitt emot fönstret, och strök försiktigt ut håret ur mitt ansikte. "Bara om du kan få smärtan att sluta" Mumlade jag fram och vred på mig så filtarna knölade ihop sig under mig. Det blev tyst från Niall ett tag och när jag vred blicken mot hans håll tittade han medlidandes på mig. "Nella" Han hoppade sig närmre bredvid mig och la armarna skyddandes runt mig "Titta ut igenom fönstret" En aning förvånad tittade jag ut igenom fönstret, och mina ögon fann inte direkt något speciellt. "Ser du att molnen bildar något speciellt?" Förväntansfullt letade min blick efter ett moln som såg ut som något speciellt, men förstod en stund sedan att det var en fråga, och undrade om jag kunde hitta något moln. "Jag ser, en kanin som surfar" Jag rynkade på pannan, och försökte få fram konturerna av det som han beskrev, men lyckades inget vidare. "Jag fattar inte vart du ser det, jag ser en vas med blommor" Berättade jag bestämt medan jag la huvudet på sned en aning "Eller en tjej" Niall skrattade lågt "En tjej? Vart?" Jag gestikulerade förgäves upp mot molnen, vilket Niall inte verkade bry sig så mycket om då han bara la armarna tajtare runt mig "Hur mår du nu?" Direkt när Niall yttrade de fyra orden så kände jag efter, vilket betydde att jag då kände den kraftiga smärtan. Jag insåg då att jag inte tänkt på smärtan förut, vilket förvånandes resulterade att jag inte kände den. "Likadant" Mumlade jag fram, och Niall nickade innan han fortsatte prata.
 
Jag kände mig väldigt sur där jag satt i soffan och tittade på teve. "Hur mår du?" Niall gick in i rummet med en kopp te i handen och räckte mig den. "Bra" Mumlade jag surt fram innan jag tog emot koppen. "Toppen, då kan vi..." Under tiden Niall pratat så hade han lagt armarna runt mig, vilket jag direkt reagerade på och avbröt honom "Bort med dina händer!" Jag slog lätt bort hans händer från mig och han suckade "Någon är visst på surt humör" Mumlade han ironiskt, och jag himlade med ögonen "Finns det något sätt jag kan byta det sura humöret mot ett glatt humör?" Jag tänkte efter "Tja, jag vill ha en milkshake" Niall vred blicken mot mig och log mot mig lite "Okej, jag går och köper milkshake" Bestämde han sig och ställde sig upp medan min blick följde honom. "Kommer tillbaka snart!" Utbrast han glatt när han hade tagit på sig skorna och log mot mig från dörren "Vem bryr sig" Muttrade jag bittert, vilket fick Niall att skratta tyst "Jag älskar dig fortfarande" Log han innan han öppnade dörren och stegade ut.
 
 
"Hej, du har kommit till Niall, jag kan tyvärr inte svara nu, men...ja...jag ser att du har ringt och ringer upp. Hej då!" Jag suckade och tryckte bort samtalet. Jag lyssnade ända till slutet av telefonsvararen endast för att det lugnade mig en aning att lyssna på hans röst, hans söta irländska accent. Oron steg däremot i mig när jag påmindes varje minut, och sekund om att Niall inte kommit hem på fyra timmar. Mitt sura humör hade utbytts till oroligt, jag hade försökt ringa honom runt trettio gånger, men han hade inte svarat en enda gång. Jag gick frustrerat fram och tillbaka medan alla möjliga tankar om vad som hänt åkte runt i mitt huvud. Tillslut kunde jag inte hålla uppe min fasad och började gråta, samtidigt som jag damp ner i soffan bakom mig. Jag skulle inte kunna leva utan Niall, jag skulle aldrig kunna förlåta mig själv om det hänt något med honom. Samtidigt som jag satt och grät hörde jag hur en svag ringsignal började spelas. Jag stannade upp och tystnade, för att lyssna på Im Yours av Jason Mraz börja spelas, vilket var min ringsignal för Niall. Jag rusade upp ur soffan och till min mobil som jag slängt på bordet. Jag svarade snabbt "Din idiot du anar inte hur orolig jag varit" Andades jag ut, av lättnad "Ehm, ursäkta, är det här Nella Horan?" Jag stelnade till då rösten inte alls tillhörde Niall. Jag stirrade på skärmen, det stod att det var Nialls nummer "Ja, vem är det här?" Han verkade ignorera min fråga, vilket inte spelade så mycket roll med tanke på vad han sa "Det gäller Niall Horan. Han ligger inne på sjukhuset."
 
Ni fick vänta så länge och så var det ett kort kapitel som tillslut kom...Ledsen! Nästa kommer förhoppningsvis komma snabbare och vara längre. Men nu vill jag höra vad ni tycker och tror har hänt! :) Kommentera! :)
//Nellie
Kommentera för mer!!

Kommentarer
Namn: Anonym

OMG längtar tills nästa om den inte kommer snart så kommer jag då av längtan

Svar: Tack såååå hemskt myckeeet!!! :D :)
Hilda Nellie

Datum: 20 April 2014 Tid: 22:05
Namn: Felicia

Han har sökert blivit påkörd! :( Eller så kanske Kent krypit fram o gjort något... Bara det inte blir som alla andra noveller där någon hamnar i koma och glömmer bort dom senaste 4 åren. Gråter alltid i sånna, men bra kapitel! Och när ska Nella få reda på att hon är gravid?

Svar: Tack såååå sjuuukt mycket!! :D Och antagligen snart, kanske minst fem kapitel eller något sådant :)
Hilda Nellie

Datum: 20 April 2014 Tid: 23:39
Namn: Johanna

Omg va hemskt!! Fy hoppas att det inte har hänt något för allvarligt!!:/ xx

Svar: Ja, man för hoppas det ! :) xx
Hilda Nellie

Datum: 21 April 2014 Tid: 09:40
Namn: Anonym

OMG GUD VAD BRA LÄNGTAR TILLS NÄSTA KOMMER
SÄKERT DÖ AV LÄNGTAN

Svar: Haha, taaaack såååå hemskt myckeeet!!! :D :)
Hilda Nellie

Datum: 21 April 2014 Tid: 11:39
Namn: Tilda

Sååå himla bra! Längtar sjuuuuuuuukt mycket till nästa del!:D

Svar: Tack sååååååå himla mkt!! :) :D
Hilda Nellie

Datum: 22 April 2014 Tid: 16:50
Namn: Nora

längtar tills nästa se vad som har hänt (när kommer det) ?

Svar: Tack sååååååå mycket!! Den kommer så fort som möjligt, förhoppningsvis ikväll :)
Hilda Nellie

Datum: 22 April 2014 Tid: 17:26
Namn: bella

jättebra! :) Men ska inte killarna typ på turné snart eller åka och uppträda? :)

Svar: Tack såååååååå hemskt mycket!! :) Och vi vet inte, kanske :)
Hilda Nellie

Datum: 23 April 2014 Tid: 19:52

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback