Kategori: Tied Love
Datum:

Kapitel 15 - I Understand

 "Hello?" Svarade jag, och blev bemött av Tobys kalla röst, vilket fick mig att tappa mitt leende. "Did you catch her?" Jag stirrade intensivt på Olivia "Yes" "Good! So are you coming home soon?" Jag andades in djupt "No" Det blev tyst ett tag, han verkade vara helt chockad. Jag säger aldrig emot honom. "Excuse me?" "I said no, we won't come home?" "What are you talking about Harry?! Come home now!" Jag svalde hårt "No, we are going to start over" Han verkade helt frustrerad "No, Harry! Come ho-" Mer börde jag inte förrän jag la på, och gick in i butiken som Olivia var i. Jag gick fram till hyllan hon stod framför och placerade mina armar runt hennes midja "Have you found anything?" Hon nickade, leendes, och vände sig om mot mig, och visade upp en skiva, som jag inte ens tittade på. Jag var för upptagen att titta på henne. Jag log och pussade henne på kinden "Perfect" 
 
 
För tillfället var vi i ett hotell rum. Harry hade berättat att han ville börja om, och komma bort ifrån Toby, Hayes, Miranda, alla. Jag hade sagt okej, utan att ens tänka på det. Att komma bort ifrån det som nu tydligen verkade vara min vardag kändes som ett paradis, vilket det var. Nu låg vi på den mjuka hotell sängen, med mitt huvud på hans bröst, och hans armar runt mig, medan vi intensivt tittade på programmet på hotell teven. Jag hade helt och hållet glömt bort familj och vänner. "Knock knock..." Började Harry säga långsamt, och jag suckade "No, please" Suckade jag och satte mig upp. Harry var snabb med att placera hans armar runt mig igen, och dra mig mot honom "Oh come on! Just one!" "Fine, who's there?" "Weirdo" Jag höjde ena ögonbrynet, även fast han inte kunde se mig "Weirdo who?" "Weirdo you think you're going?" Harry log, och tittade ner på mig som om han väntade på en reaktion. Jag bara himlade med ögonen "Hey! I saw that" Jag rynkade på pannan "How?" "It's a mirror right there" Han pekade åt sidan "Oh..." Det knackade högt på dörren "Who is there?!" Ropade Harry ut "Room service" Svarades det på andra sidan dörren "Room service who?" Det blev tyst ett tag, och Harry suckade och ställde sig upp och gick dör att öppna "Okay, at least that one was badder than mine" Sa han och öppnade sedan och jag skrattade tyst för mig själv. Harry höll att prata med personen och ta emot sakerna medan jag satt på sängen och fann min mobil mycket mer intressantare.  Efter ett tag kom Harry med en vagn som han ställde bredvid sängen och jag tittade upp från mobilen "What is that?" Undrade jag nyfiket medan jag tittade på maten på vagnen "It's called food, you put it in your mouth..." jag fnös "I know, I just meant, why?"  "Well, we are on a hotel, we have to order room service..." Han log och satte sig ner på sängkanten "Who wants to take the first bite?" 
 
 
Maten var helt fantastisk, och jag satt nu i sängen med Harry stod i duschen och sjöng högt. Spice Girls, Wanna Be, för att vara exakt. Jag vet, manligt val. Plötsligt fyllde en anann låt rummet. Jag tittade bredvid mig och fick se Harrys mobi.. 'Toby' stod det. "Harry!" Ropade jag högt "Yes, love?" Även fast han hade sagt det många gånger, så misslyckades det inte med att få mig att rodna. "Toby is calling" Hårtorken stängdes av, och Harry stormade ut igenom badrumsdörren "Do not answer!" Utbrast han högt, jag skulle inte vara förvånad om hela hotellet hörde det "God, Harry, a little bit louder and maybe the queen of England will hear you..." Muttrade jag tyst, men inte tyst nog för att förhindra att Harry skulle höra då han skrattade högt. Det var inte förrän då jag upptäckte att han bara hade en handduk runt höften. Jag rodnade då lätt och tittade ner i mitt knä. Han skrattade tyst och gick fram mot mig "I like the effect I have on you" Han använde sig fria hand att placera under min haka och styrde mitt huvud uppåt. Han studerade min rodnad noggrant, som om han tog in den hör stunden. Jag fnös tyst "You mean my blush?" "Yes, that, and..." Han strök sina fingertoppar över min kind, och ner mot min nacke. Hans beröring orsakade sakta gåshud mot hans mjuka fingertoppar "...and that" Avslutade han med ett leende, innan han lutade sig fram och kraschade ihop våra läppar. Efter ett tag av kyssande så puttade jag bort honom "Go finish your hair drying or showering lr whatever..." Mumlade jag tyst innan jag satte mig på sängen där jag suttit innan telefonen hade ringt "It would be funnier with you" Muttrade Harry på sin väg tillbaka mot badrummet. Jag fnös tyst igen "Keep dreaming, Styles..." 
 
 
Jag satt med min mobil i sängen, och bläddrade förbi massa bilder på mig och min bösta vän, Emelie. Några bilder var på min brorsa som jag tagit i smyg, och jag satt och log åt hur fjantig han såg ut på alla. Jag saknade dom, så mycket. Jag vill hem, men, jag är rädd för att Harry kommer bli sur om jag frågar. Han kom ut ifrån duschen med bar överkropp och jag andades in "Ehm..." Mumlade jag långsamt ut "...Harry?" "Yes love?" Han hittade sin tröja och förde de snabbt över huvudet och trädde i armarna för att sedan dra ner den över hans tonade mage. "Eh... I don't really know bow to ask this...eh....canwepleasegohomeiwanttosemyfamily?" Han tittade förvirrat på mig "What?" "Can..em, you please take me home I want to see my family and friends..." Mumlade jag tyst. Harry satte sig framför mig och placerade hans händer på varsin sida om mig. Jag tittade förvånat på honom, och nästan lite skrämt. Han pussade mig mjukt på pannan och jag mjuknade under honom "Of course, Olivia, I won't keep you here. When do you want to go?" Jag andades ut, han förstod "As soon as possible" Han nickade "Sooo... What about today at three?" Jag nickade leendes "Do you want to see your friends?" Jag nickade igen "I understand..."  
Sååå.....vad tycker ni ? :)
och jag vet, kort och långtråkit... Men det blir nog runt 20 kapitel för denna novell.. Jag tror vi varnade om att den skulle vara kort i början av novellen... Men vi kanske glömde ? Jag vet inte, men japp 
GRATTIS TILL LIAM I EFTERSKOTT !! :D
//Nellie
Kommentera för mer! :)

Kommentarer
Namn: Bella

Jättebra! :) längtar till nästa! :) kram! :)

Svar: Tack sååååå hemskt nycket! :D Kram! :)
Hilda Nellie

Datum: 31 Augusti 2014 Tid: 00:25
Namn: THE REVOLT

Vilken intressant blogg!^^ annorlunda! :D gillar det!:D

Svar: Tack såååå jätte mycket !! :) :D
Hilda Nellie

Datum: 31 Augusti 2014 Tid: 00:25
Blogg: http://TheRevolt.blogg.se
Namn: Tilda

Asså ett ord: BÄST!!!

Svar: Tack SÅÅÅÅÅÅ otroligt mycket!!!! :D
Hilda Nellie

Datum: 31 Augusti 2014 Tid: 02:28
Namn: Sofia

ÅÅÅÅÅÅH JAG ÄLSKAR DEN HÄR SERIEN SÅÅÅ MYCKET! Asså riktigt älskar, sitter och ryser när jag läser!! MERA MERA MERA!

Svar: Alltså tack såååååå sjuukt mycket !!!!!!!! :D :)
Hilda Nellie

Datum: 31 Augusti 2014 Tid: 09:59
Blogg: http://allineedihave.se
Namn: Johanna

Gryyymt braaa!!:)))))

Svar: Tack SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ mycket !! :D :)
Hilda Nellie

Datum: 31 Augusti 2014 Tid: 19:13
Namn: Anonym

Såååååååå braaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Svar: TAAACK såå SUPER mycket!!!! :D
Hilda Nellie

Datum: 31 Augusti 2014 Tid: 20:53

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback