Kategori: Forever And Always
Datum:

Kapitel 3 - Room Service

 Jag satt och väntade tålmodigt i bilen, tills Niall öppnade dörren och satte sig på andra sidan. Bilen startade, och Niall började då köra ut bilen från våran parkeringsplats. Niall log smått mot mig, och tog försiktigt tag i min hand som låg helt fritt i mitt knä. Jag log tillbaka, och tog ett hårdare tag runt hans hand. "Mot hotellet"
 
"Hur går det med Niall då?" När Danielle nämnde hans namn tittade jag upp på henne "Va?" Hon log lite, troligen åt min reaktion när hon sa hans namn "Du och Niall, hur går det?" Jag ryckte lätt på axlarna "Bra" Log jag, något som jag antar de tog för givet "Kom igen, Nella! Detaljer nu då!" Bestämde Perrie medan de båda två tittade intresserat på mig "Toppen, jag älskar honom, vi ska gifta oss, räcker det med detaljer för er?" De både fnissade tyst "Det duger" Bekräftade Danielle med ett kort leende. Jag besvarade leendet, innan vi blev avbrutna av en hög knackning som kom från dörren "Room service!" Hördes en mans röst. Både min, Danielle och Perries blickar föll direkt på varandra, med ett lyckligt ansiktsuttryck. Det tog några sekunder, innan vi alla tre skrek lyckligt, och alla rusade upp från sängen, mot dörren. Vi smällde upp dörren, och killen verkade förvånad över att se tre överlyckliga tjejer med endast magtröjor och shorts på sig, som log mot honom. "Ehm..." fick killen bara ur sig, medan han nästan tittade skrämt på oss. Jag stod bakom och bet mig hårt i läppen, för att inte börja skratta "Den tar vi!" Sa Danielle, och drog bordet med mat och dricka innanför dörren, innan hon långsamt stängde dörren i ansiktet på killen som bara stirrade "Vad var det med honom?" Skrattade jag, och släppte ut skrattet jag hållit inne, precis som dom andra "Har han aldrig sett en möhippa förut?" Jag skakade lätt på huvudet, innan jag blickade ner på all mat och dricka som fanns på bordet "Gud, mitt paradis..." Mumlade jag för mig själv, vilket fick dom att skratta "Okej, men innan vi äter..." Danielle fortsatte inte på meningen, utan man hörde bara hur hon rörde sig bakom oss. När vi både vände oss om för att titta om hon ramlat eller något, så fick vi ett slag av en kudde "Kudd krig!" Medan Perrie snabbt greppade tag i en kudde, och började slå Danielle med den, så var jag lite efter, och tog bara snabbt tag i en kudde, innan jag började svinga den mot dom. Fjädrar från kuddarna flög runt i rummet, och en blandning mellan skrik och skratt fyllde rummet. Det här var helt crazy. 
 
 
 
"Har du några treor?" Zayn blickade snabbt ner på sina kort, innan hans blick mötte Liams igen "Finns i sjön" Liam gav ifrån sig en suck, men lutade sig fram för att ta ett kort ur högen på bordet "Jag vet att du fuskar..." Mumlade han sedan. Harry och Louis satt uttråkat, och tittade på Zayn och Liams kortspel. Jag satt och tittade igenom min och Nellas sms konversation. Nella var allt jag kunde tänka på just nu, även fast det här ska vara en natt med mig och mina kompisar "Nej, hörni! Det här är ju bara så sjukt tråkigt!" Gav Harry ifrån sig tillslut "Har du någon bättre idé?" Undrade Zayn med en lugn ton utan att släppa blicken från sina kort. Frustrerat suckade Harry "Vad som helst utan det här, tjejerna har säkert mycket roligare" Mumlade han surt, och av rent sammanträffande hörde vi dom tjuta just då "NEJ MEN VAD FAN, DANIELLE, DET DÄR ÄR MIN MAT!" Sedan hörde man ljusa skrik och skratt fylla hela hotellet. Jag log stort, det var Nellas röst som hade skrikigt det där "Kan vi inte gå till tjejerna!" Harry tittade storögd på oss, som om han kommit på en idé, vilket var det han sa "Jag kom på världens bästa idé!" Han tittade på oss alla, med ett stort hemlighetsfullt leende, medan vi tittade nyfikna på honom. Oboy, det här kommer bli roligt. 
 
Ett tag senare stod vi utanför tjejernas dörr, man hörde skratt och fnissande. De flesta av fnissandet kunde jag koppla till Nella. "Jag vann helt klart kuddkriget" Fnös Nella plötsligt "Yeah, right, alla i rummet vet att det var jag" "Hallååå, vinnaren sitter hääär!" Alla tre skrattade efter ett tag, och Nellas skratt hördes definitivt högst, vilket fick mig att le stort. Hon är bara för härlig, och om bara någon dag, blir hon min, för alltid. "Nu!" Viskade Harry tyst, innan han bröt upp dörren till deras hotellrum. Alla skrek, och Louis släckte lampan, vilket fick dom att skrika ännu högre. Killarna gjorde skrämmande ljud, och följde efter Danielle och Perrie. Nella kunde jag däremot inte se, förrän jag stannade upp mitt i rummet, då jag hörde hastiga andetag bredvid mig. Jag vände försiktigt på huvudet, även fast det var helt mörkt, kunde jag se att det var hon. Hennes ögon bara lyste i mörkret, likaså hennes hår. Jag log, och gick några steg mot henne, innan jag placerade mina händer på hennes midja. Hennes andetag blev snabbare "Gör mig inte illa" Andades hon ut "Aldrig någonsin, sweetie" Jag kände hur hon slappnade av en aning "Niall?" Undrade hon, svagt, däremot svarade jag inte, utan bara pressade mina läppar hungrigt mot hennes. Efter någon sekund besvarade hon kyssen, och hon armarna runt min nacke. Jag drog armarna tätare kring hennes midja,  vilket fick henne att tvingas gå närmre mig. Kyssen blev allt intensivare, och hon bet löst tag i min underläpp vilket, som alltid, fick ett okontrollerat stön att lämna mina läppar. Det fick en del av ljudet bakom oss att upphöra, medan vi bara fortsatte. "Vad var det?" Hörde jag Liams röst bakom mig "Liam?!" Utbrast både Perrie och Danielle förvånat, "Gud så taskiga ni är, killar, vi trodde det var någon mördare eller något!" De skrattade bara "Men seriöst, hörde ni ljudet?" Vi fick avbryta kyssen för att Nella skulle kunna få le, vilket självklart fick mig också att le. Jag skulle låtit henne fortsatt att le, om inte jag behövde hennes läppar trycka mot mina så intensivt mycket just nu. Jag började kyssa henne igen, och tryckte henne försiktigt mot väggen. Hon slingrade sina ben runt min midja, vilket fick mina händer snabbt åka från hennes midja till hennes lår, som för att bära upp henne. Medan vi kysstes intensivt, så tändes lampan, och vi hörde suckar bakom oss "Niall, vi sa skrämma dom, inte kyssa dom!" Utbrast Louis, men vi slutade inte för det "Det är det här jag pratar om, han kan bara inte stå emot! Vi kanske ska låta de få ett eget hotellrum, bokstavligen, för om jag har rätt kommer dom göra en sak som jag inte vill att dom ska göra när jag är i samma rum" Fortsatte Louis, och de andra mumlade något till svars. Då avbröt Nella kyssen, och hennes ben släppte min midja, och jag satte försiktigt ner henne på marken igen. "Nej, det behövs verkligen inte" Försäkrade Nella dom, med ett nervöst skratt på slutet av meningen, och en röd rodnad på hennes kinder. Jag skulle vilja vara ensam i ett hotellrum med henne, bara hon och jag. Men det var ju såklart en möhippa och en svensexa, egentligen ska vi inte ens se varandra på kvällen, men jag skulle aldrig stå ut med det. 

Vad tyckeeer niii?! :D Kommentera! :)
//Hilda
Kommentera för mer!!

Kommentarer
Namn: Johanna

Ååå blev jätte glad när jag såg att det fanns ett nytt kapitel!!:)
Super bra!!:D xx

Svar: Haha, tack sååååååå jätteee mycket!! :)
Hilda Nellie

Datum: 16 Februari 2014 Tid: 19:56
Namn: Tilda

Skiit bra!!

Svar: Tack sååå myckeeet!! :D
Hilda Nellie

Datum: 16 Februari 2014 Tid: 20:19
Namn: Bella

jättebra :)

Svar: Tack såååå jäättee myckte! :)
Hilda Nellie

Datum: 16 Februari 2014 Tid: 21:07

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback