Kategori: Forever And Always
Datum:

Kapitel 6 - Do You Need Help?

"Har du någonsin åkt i en limousin?" Undrade Niall, samtidigt som han log mot mig "Ja, faktiskt, en gång på skoldansen i nian" Niall såg nästan lite besviken ut, när han nickade kort "Fast däremot har jag aldrig kysst någon i en limousin" Niall skrattade "Åh" Han vickade kort på ögonbrynen, innan han tryckte sina läppar mot mina. 
 
"Min solstråle?" Hörde jag Niall viska in i mitt öra. Trött vred jag på mig i det jag trodde var en säng, men slog genast upp ögonen då jag kom på mig själv med att jag satt upp i limousinen. "Vi är framme" Jag blickade ut igenom det tonade fönstret, och fick syn på en vacker byggnad, med en fin terass. Det var stora glasfönstret, som räckte från golvet till början av taket nästan över allt, så man kunde tydligt se in i de vitmålade rummen. Blommor stod som en gång uppför huset "Vackert..." Fick jag ur mig, chockad, utan att beskriva vad som vad vackert. Niall skrattade tyst bakom mig "Menade du din spegelbild i glasrutan eller det utanför?" Jag gav honom en trött, och menande uppsyn med ett leende, och skulle precis öppna dörren, då den öppnades av sig självt. Förvirrat intalade jag mig själv att dörren var radiostyrd eller något, men fann sedan den logiska förklaringen. Personen som hade kört bilen stod och höll upp den. Jag log tacksamt, innan jag klev ut ur bilen. "Här, sweetie, gå och lås upp. Om du är hungrig finns det mat i kylen" Niall räckte fram nycklarna till huset, och jag tog emot dom "Okej..." Mumlade jag tyst fram, innan jag började gå upp mot huset. När jag kom upp så var det första jag möttes av en enorm hall, som satt ihop med köket och vardagsrummet. Imponerat gick jag runt i rummet, och min blick hamnade på möblemanget. Det var som att hela huset, förutom toaletten, var i ett ända stort rum. Det var öppet, och fint. Jag gillar det skarpt. Dörren öppnades, och Niall gick in med många kassar i händerna och ryggsäck på ryggen. Jag tänkte precis erbjuda hjälp, då han ställde ner allt. Han gick sedan fram till mig, och la armarna runt mig "Är det okej?" Mumlade han in i mitt hår "Det är mer än okej, det är fantastiskt" Niall log. "Bra, för vi kommer ju spendera mycket tid här" Jag nickade kort "Har du hyrt det?" Han nickade samtidigt som han gav mig en puss på kinden "Men om du gillar det kan vi ju köpa det och ha det som sommarställe" Jag höjde ena ögonbrynet "Köpa? Hur mycket skulle det kosta?" Niall ryckte på axlarna medan hans blick släppte min i några sekunder för att ännu en gång glida över rummet "Kanske tio tusen något sådant, vi skulle ha råd" Jag blinkade "Vi?" Niall log, och mötte min blick "Ja, vi, vi är gifta nu, det betyder att vi delar ekonomi, vilket betyder att du är en miljonär" Jag drog bort hans armar runt mig och vände mig helt mot honom "Niall, nej, det är dina pengar, du har jobbat hårt för dom. Jag tänker inte bara gifta mig så har jag pengar, jag vill jobba för dom, jag måste skaffa ett jobb "'Han skakade på huvudet "Nej, snälla, jobb betyder att du inte kommer vara hemma hela tiden, och jag vill att du ska vara hemma med mig" Jag log kort mot honom innan jag gav honom en snabb puss på munnen "Det är sent, vi borde gå och lägga oss" Niall nickade instämmande, och tänkte precis pussa mig då jag slingrade mig ur hans famn för att börja gå mot sängen. Jag struntade i att borsta tänderna, jag hade helt enkelt inte lusten. Niall kom efter mig, och jag satte mig ner på sängkanten, och drog av mig de höga klackskorna "Tack och lov" Suckade jag ut "De här skorna har dödat mig" Niall skrattade lågt "Behöver du en fotmassage?" Jag log "Sen kanske, nu kommer det värsta problemet..." mumlade jag, medan jag tittade ner på klänningen. Niall drog bara enkelt och utan problem av sig sina byxor, medan jag, och jag snurrade runt likt en hund som jagade sin egen svans, och tänkte faktiskt lägga mig på golvet och kravla ur mig den då jag såg Niall i spegelbilden, som stod och tittade roat på mig. Jag skrattade, och vände mig om mot honom "Testa att sätta på den på dig själv och sedan ta av den, det är inte enkelt!" Han log "Jag föredrar att inte ha på mig en klänning. Och dessutom hur fick du på den då?" "Danielle och Perrie hjälpte mig" Mumlade jag ut medan jag började snurra runt igen "Behöver du hjälp, sweetie?" Jag stannade kort upp, och tänkte igenom det hela. Men sedan insåg jag att jag inte hade något val om jag inte ville sova med den inatt "Ja, tack" Sa jag, med en liten osäker stämma. Niall gick bara säkert fram till mig, och började dra i den. Efter några sekunder hade han fått av den där den satt tajt, så resten hade jag nog kunnat klara. Men istället så fortsatte Niall bara hjälpa mig, och han fick ner den helt. Plötsligt pressade Niall sina läppar mot min hals. Jag vände mig om, och våra läppar mötte varandra. Hans händer hamnade runt min bara midja, och drog mig närmre honom. Han började föra mig mot sängen igenom att gå mot den samtidigt som hans läppar var upptagna med mina. Han lyfte försiktigt upp mig innan han fortfarande lika försiktigt la mig ner i den fantastiskt mjuka sängen. Kyssen upphörde för några sekunder, då Niall var tvungen att krypa fram mot mig, för att sedan krascha våra läppar mot varandra. Det kändes lite orättvist, att jag skulle vara utan tröja medan han hade den på, så jag började dra av hans tröja, men den var inte den enda anledningen. Det var även för att jag var i behov av att känna hans varma hud mot min. Kyssen upphörde igen för några sekunder när jag drog tröjan över huvudet på honom. Men de möttes så snart som jag kastade iväg den en bit bort. Nialls händer hamnade på mitt bh-band, och då avbröt han kyssen. Han lutade sin panna mot min, och vi både andades häftigt efter den långa kyssen "Är det okej?"  Andades Niall mot mina läppar. Jag tänkte i endast några sekunder, innan jag försiktigt nickade på huvudet "Säker?" Jag nickade ännu en gång, innan jag flätade in mina fingrar i hans blonda hår och tryckte honom försiktigt mot mig, då våra läppar möttes igen. Vi slutade inte med det vi höll på med förrän alla våra kläder låg lite utslängda lite överallt i rummet, och jag låg trött med ryggen mot honom, och vi hade gjort det. Jag kände hur hans starka arm virade sig runt min midja "Godnatt, sweetie" Viskade han in i mitt öra, innan han placerade en mjuk puss på min kind. Jag somnade med ett svagt leende på läpparna.
 
 
 
Jag vaknade sakta av några svala andetag som träffade mitt ansikte. Jag öppnade ögonen, och att se hans ansikte fick fjärilarna att vakna. Däremot blev dom ännu fler när han sakta började le "Godmorgon" Mumlade han ut, med sin hesa morgonröst. Jag log tillbaka "Godmorgon" Svarade jag, och våra läppar möttes i en passionerad kyss. "Jag har gjort frukost" Berättade han svagt, och tittade djupt in i mina ögon. "Verkligen?" Han nickade kort "Här" Han reste sig upp från sängen, för att dra en bricka som låg vid fotänden av sängen. Jag tänkte precis dra ifrån mig täcket, då jag kom ihåg att jag inte hade några kläder på mig. Jag skrek ljust till och gömde mig bakom täcket "Nella, sweetie, jag har sett dig utan kläder förut" Jag gav honom en menande min "Niall, du kanske inte märkt det, men det här huset har helt öppna fönster" Niall skrattade lågt "Nej, säger du det? Det har jag inte märkt" Jag skrattade "Men här, sweetie, jag kan ge dig några kläder" Han sköt brickan mot mig, innan han ställde sig upp från sängen och började gräva i min resväska, vi hade inte hunnit packa upp än. Jag började äta av den underbart goda maten, medan min blick följde när Niall letade efter några kläder i min väska. "Blir det här bra?" Niall höll upp ett linne med några shorts "Förvånade bra" Log jag, och tog emot dom. Niall log stolt "Toppen, är du klar om två timmar?" Jag mötte hans blick "En timme" Han nickade leendes "Okej, vi möts i köket då, jag hade tänkt att vi skulle göra en speciell sak då" Jag höjde ena ögonbrynet medan jag log "Exakt vad?" Han log större, och hemlighetsfullt, innan han sträckte sig mot mig, för att ta sin mobil som låg på sängbordet bakom mig "Hemlighet" Sa han kort, och tog den, innan han avfyrade ett underbart vackert leende och gick ut ur rummet.

Okej, vad tycker ni? :)
Blev lite awkvard att skriva de där i mitten av kapitlet, men jag tror ni vet varför dom behövde göra det ;)
Kommentera! :) 
//Nellie
Kommentera för mer!!

Kommentarer
Namn: Johanna

Hehe jag tror jag vet varför...;) Älskar verkligen denna storyn, och jag får typ lyckorus när jag ser att ni lagt ut ett nytt kapitel ^^;) xxx

Svar: Hehe ;) Tack såååå jätteee myckeet!! :D :) xx
Hilda Nellie

Datum: 23 Februari 2014 Tid: 14:27
Namn: Tilda

Bäst som vanligt!

Svar: Tack sååååååå jätteee myckeet!! :) :D
Hilda Nellie

Datum: 23 Februari 2014 Tid: 14:41
Namn: Bella

jättebra :)

Svar: Tack såå myckeeet!! :)
Hilda Nellie

Datum: 23 Februari 2014 Tid: 17:58

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback