Kategori: Forever And Always
Datum:

Forever And Always - Trailer

 
Som rubriken lyder - här är en trailer på Forever And Always, novellen vi ska börja med efter denna, tvåan på You Are My Everything skillnaden är bara att den här ska heta Forever and always :)
Kvaliten är väl sådär och ljudet medelmåttigt, men det var svårt :D 
 
Kapitel 35är försenat för vi gjorde det här istället, men jag ska få ut kapitlet ikväll! :) 
Iaf här är den, säg vad ni tycker! :)
 
 
 PS: Om der inte funkar, gå in här: http://m.youtube.com/watch?v=gpKt4hf_G8Q
 
 
//Hilda o Nellie

Kommentarer
Namn: Felicia

Wow.... Bara wow!

Svar: Haha, taack! :D :)
Hilda Nellie

Datum: 19 Januari 2014 Tid: 15:11
Namn: Millan

Säger som Felicia wow den novellen kommer bli GRYM!!:)

Svar: Tack såååå super mycket ! :) :D
Hilda Nellie

Datum: 19 Januari 2014 Tid: 17:37
Namn: Bella

den värkar jättebra :)

Svar: Tack såå jätte mkt! :) :D
Hilda Nellie

Datum: 19 Januari 2014 Tid: 20:29
Namn: Vella

Åh vad bra den var! Bara trailern var ju sjuktbra! När ska ni börja med den? 👌

Svar: Så fort vi är klara med den som skrivs nu :) Tack så mkt ! :D
Hilda Nellie

Datum: 25 Januari 2014 Tid: 09:40
Namn: Shams

Hej jag älskar din blogg bara trailern var sjukt bra och jag fattar inte hur du kan göra en så bra trailer!!
Jag börja med min blogg igår och det skulle vara kul om du sog den♥♥

Svar: Tack såå jätte myckeet!! :) Vi tittar gärna in på din blogg :) <3
Hilda Nellie

Datum: 23 Februari 2014 Tid: 13:12
Blogg: http://onedirectionovellb.devote.se

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback