Kategori: Tied Love
Datum:

Q&A :)

Vilken musik lyssnar ni på? (förutom One Direction)
Hilda: Ed Sheeran, Eminem, och några låtar av New Politics 
Nellie: Katy Perry, Ariana Grande, Taylor Swift, Ed Sheeran :)
 
Hur gamla är ni? 
16 år :)
 
Hur känner ni varandra? 
Vi började i samma skola år 2007 :)
 
Vart i Sverige bor ni? 
Södermanland :)
 
Vilka är era favoriter i 1D och varför just dem? 
Hilda: Louis, eftersom att han är högljudd, rolig, och barnslig :P :)
Nellie: Liam eller Niall, för att dom är söta och snälla
 
 Hur upptäckte ni killarna och hur länge har nu vart fan/directioner? 
 Hilda: Jag upptäckte dom via Gotta Be You videon år 2011 och har varit directioner i 3 år
Nellie: Hilda visade mig en video och jag blev kär i dom :) 2011 så 3 år
 
Har ni vart på deras konserter? 
 Vi var där den trettonde, dom jätte super bra! :D
 
Har ni träffat dem? 
 Inte i verkligheten men tusen gånger i drömmar
 
Har ni syskon? 
 Nellie: Tre mindre systrar
Hilda: En store bror :)
 
Har ni några husdjur? 
 Nellie: Om man inte räknar en äcklig spindel i avloppet, så nej
Hilda: En hund som heter Bosse :)
 
Vad är eran favoritmat? 
 Nellie: Lasange
Hilda: Tacos
 
Är ni syskon eller väldigt bra kompisar? Ni kanske har svarat på detta förut men kommer inte ihåg i så fall xD
 Vi är bästa vänner :) :D
 
Vilket är erat favorit land? (ni får säga ett som ni inte varit i också) 
 
Hilda: Irland, var det till och med innan One Direction då jag besökte Cork :D :) 
Nellie: Frankrike, jag älskar språket, det är så vackert
 
favorit färg? 
 
Hilda: Blå
Nellie: Gul
 
Tur nummer, och varför? 
 
Hilda: 16, eftersom jag är 16 år... :P
Nellie: Ett, vet inte ens varför
 
När kom ni på att ni kunde skriva bra? 
 
Hilda: Jag har ingen aning..
Nellie: Jag har alltid velat vara författare, ändå sen jag var elva så sen jag var elva gissar jag?
 
Hur kom ni på att ni skulle göra denna bloggen? 
 
Det var vår första blogg, 1dnovel.devote.se, vi både älskade One Direction så vi sa bara "Varför inte göra en novell blogg?" :)
 
Vad gillar ni mest med med detta 'fandomet'?
 
Hilda: Att alla är så roliga och härliga, speciellt våra killar i 1D <3 
Nellie: Alla är liksom tillsammans, att man känner gemenskap som om man ser någon på stan som har en One Direction tröja eller något och man själv har en också så ler man mot varandra  
 
 
PS: Kapitel 10 kommer upp så snabbt som möjligt! :)
 
 Hej då! :) 
//Hilda o Nellie

Kommentarer
Namn: Anonym

Det var kul att jag läsa om er!!:) när tror ni nästa kapitel kommer 👏

Svar: Tack ! Ute nu, förlåt för väntan!! :)
Hilda Nellie

Datum: 24 Juli 2014 Tid: 07:50
Namn: Felicia

När kommer nästa kapitel? :D

Svar: Ute nu! FÖRLÅT för försenad! :)
Hilda Nellie

Datum: 24 Juli 2014 Tid: 23:28

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback