Kategori: Forever And Always
Datum:

Kapitel 40 - The End - I Love You

"Nej då, sov du, du har arbetat väldigt mycket, och väldigt bra" Han pussade mig på kinden "Jag vaktar vårt barn" Jag log när han yttrade ordet vårt, och jag tittade mot vaggan som sjukhuset lånat ut där hon låg. Hon hade fått en rosa tröja och gråa byxor. Hon såg så söt ut. "Okej" Han log och pussade mig för tredje gången denna minut, fats nu på nästippen "Sov gott, Nella" Jag log kort mot honom innan jag drog täcket tätare runt mig. "Tack"
 
"Är hon inte söt? Jag längtar tills vi lär henne att prata, och gå" Niall log och tittade på mig  "Gör inte du det, Natalie?" Niall blickade ner mot Natalie "Jo, det gör jag, det ska bli jätte roligt" Sa han, med en väldigt ljus röst och försökte få det att se ut som att Natalie sa det "Hjälp jag gifte mig med en idiot" Mumlade jag tyst och Niall började skratta "Du gifte dig inte bara med honom, du fick ett underbart sött litet barn med honom också" Blinkade han med ena ögat och jag himlade med ögonen, men log ändå "Bara ge mig henne" Han lämnade försiktigt över Natalie till mig och jag log vid synen av henne. Det går nästan inte att förstå att det var mitt och Nialls, det kändes overkligt "Jag vill ha papper på att den här lilla vackra flickan är min" Mumlade han ut, och pussade mig på kinden "Tror du att det är någon annans?" Höjde jag på ena ögonbrynet och Nialls ögon förstorades när han förstod vad han sagt "Nej, jag menade inte så. Jag menar bara hon är så vacker, såklart har hon ärvt det från dig" "Och dig, Niall" Berättade jag medan jag gav gav honom en puss på munnen, Niall försökte att göra pussen till en kyss och jag tänkte tillåta det men blev sedan avbruten av en sjuksköterska som kom in i rummet. Hon log varmt "Jag ville bara informera om att allt gick bra under födseln, och barnet mår bra och du, Nella mår bra. Det blev inget fel, och ni har tillstånd att åka hem. Självklart får ni stanna om ni vill"  Niall log större "Tack så mycket" Sköterskan log tillbaka innan han vände sig om och försvann ut igenom dörren hon kom in igenom nyss. "Vill du åka hem?" Undrade Niall, och jag  nickade stort "Det vore skönt" "Då gör vi det" Mumlade han innan han försiktigt tog Natalie ifrån mig, för att sedan hjälpa mig upp.
 
 
 
 
 
 
 
"Niall, vart är-" Jag avbröt mig själv när jag såg Niall sitta i soffan med personen jag letade efter i hans famn, medan han vaggade långsamt fram och tillbaka "Hon verkar inte vilja sova" Berättade han innan han log trött mot mig. Jag log tillbaka innan jag gick och satte mig bredvid honom, och beundrade Natalie. "Du är en bra pappa..." Mumlade jag när jag såg hur fridfull Natalie såg ut i hans famn. Han tittade upp på mig med ett leende "Du är en bra mamma" Berättade han innan han gav mig en snabb puss på munnen. Natalie såg ut att sova i hans famn, vilket fick mig att le större än vad jag redan gjorde. Niall blickade ner på henne också "Tror du att du vill ha fler?" Undrade Niall, och jag tittade storögd på honom "Niall! Jag har precis fött en unge, ta det lugnt!" Han skrattade tyst, verkade rädd att väcka henne "Jag menar inte på en gång, jag menar om några år" Jag nickade "Ja, varför inte?" Niall gav mig en till puss, fast nu i pannan innan han vände sig om mot Natalie. Han ställde sig upp från sängen och log kort mot mig innan han gick mot hennes dörr "Jag lägger henne i sängen" Jag nickade kort som att jag bekräftade att jag hade hört vad han sagt innan han sträckte mig efter fjärrkontrollen på bordet framför mig. Jag satte på teven och det första jag såg vad Niall, jag och bebisen när vi gick ut ifrån sjukhuset "Niall Horan och hans fru, Nella Horan har nyligen fått ett barn. Vi har inte fått reda på namnet eller könet ännu, men är den inte söt?" Bilden fortsatte visas och jag log, bilden var tagen när jag gick ut ifrån sjukhuset, och Niall höll Natalie i sin famn med en hand medan han hjälpte mig i bilen med den andra. Även fast han bara höll i henne med en hand var det ett starkt grepp och omöjligt att tappa henne. Jag kände plötsligt Nialls läppar mot min nacke och märkte att han stod bakom soffan. Jag vred på huvudet så hans läppar träffade mina läppar istället och vi började kyssas. "Jag älskar dig så mycket, Nella" Jag log stort tillbaka mot honom "Jag älskar dig med"
Jag fick inte direkt inspiration till sista kapitlet, So det blev ganska så kort, förlåt. Men nu är denna novellen slut, förutom att det kommer en epilog till den snart :( Hur har novellen varit?
//Nellie
Kommentera för mer!!

Kommentarer
Namn: Johanna

Såååå bra!!

Svar: Tack såååå grymt mycket! :D :)
Hilda Nellie

Datum: 08 Juni 2014 Tid: 12:16
Namn: tabarak

Såååååååååå bra!!!!!

Svar: Tack sååååå hemskt mycket!! :D :)
Hilda Nellie

Datum: 08 Juni 2014 Tid: 22:46
Namn: Mikaela

Jätte braaaaaa

Svar: Tack såååå sjukt mycket! :D :)
Hilda Nellie

Datum: 10 Juni 2014 Tid: 06:42
Namn: Roshan

Älskar den novellen den den var jätte bra !! <3

Svar: Tack såååååå hiiimlaaaa mycket !! :D :) <3
Hilda Nellie

Datum: 10 Juni 2014 Tid: 08:10

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback