Kategori: Meddelanden
Datum:

Kort Paus...

Hejsan! :)
 
Vi har tänkt att ta en paus i två veckor, dels för att Nellie har åkt utomlands utan internet tills då och jag känner mig inte för att skriva själv, men också dels för att vi ska kunna "ladda upp" inför novellen. Nellie kommer att ta varje fria tillfälle hon har på semestern att skriva, och jag kommer att skriva så fort jag får tillfälle, så att när vi kommer tillbaka om två veckor, så har vi massa nya kapitel färdiga förhoppningsvis! Och ni får reda på vad novellen handlar om  :). Jag kan faktiskt säga i förväg om att den kommer handla om Harry! :)
 
Vi kommer att börja uppdatera igen om två veckor, den 28 juni! :) 
 
PS: Någon som har gått på konserten, eller ska gå idag?! :)
 
//Hilda o Nellie 
 

Kommentarer
Namn: Agnes

Jag ska på konserten idag!! :D Är sjukt glad!! :)

Svar: Vad roligt!! :D :)
Hilda Nellie

Datum: 14 Juni 2014 Tid: 13:10
Namn: Tilda

Jag var på konserten den 13:e o den var såå sjukt bra!!❤️

Svar: Vad kul! Kan hålla med om att den var jätte bra!! :) :D <3
Hilda Nellie

Datum: 24 Juni 2014 Tid: 21:12

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback