Kategori: Meddelanden
Datum:

Förlåt!

Ingen uppdatering på 5 dagar... FÖRLÅT! 
 
 Det är så här att Hilda har inte mycket skrivlust, medan jag har det, och jag kan ju inte börja skriva kapitel 3 om inte Hilda inte har skrivit kapitel 2. Och så frågar jag Hilda "Ska jag skriva kapitel 2 istället för du?" Hon svarar "Nej, det är lugnt, jag kommer skriva ikväll" Och eftersom jag känner henne så vet jag att det kanske inte riktigt blir så, och så blir det inte eller. Men NU har hon gått med på att jag ska skriva det, så det kommer upp imorgon! :)
 
Ledsen för förseningen!
 
PS: Om du läser detta Hilda, så skyller jag inte på dig! Jag förstår att det är mkt nu med skolan och allt, och att du inte har inspiration! :)
 
PSS: Gif:en på Zayn alltså omfg han är så arjhrskjghdfjhghjkvf
 //Nellie

Kommentarer
Namn: Felicia

Omg zayn är så ****** heeet! Med blåa ögon!!!!! Självklart är han snygg annars oxå!

Svar: Asså gud jag veeeeeeet :D han är så himla argh! Kan inte beskriva :D
Hilda Nellie

Datum: 08 Oktober 2014 Tid: 19:19
Namn: bella

Vem av er skriver min Liam Oneshot? :) hur går det med den? :) hur långt har ni kommit nu? förlåt att jag tjatar och är jobbig :(

Svar: Just nu skriver jag (Nellie) den, vi har kommit lika långt som förut. Förlåt för att det tar lång tid :(
Hilda Nellie

Datum: 08 Oktober 2014 Tid: 21:47
Namn: Kalle Anka

Åhh, men det är lugnt :) Man skriver när man vill och orkar och har tid. Förstår om det är mycket i skolan för det är det nog för oss alla. Men den här är iallafall sjukt spännande och jag längtar verkligen efter mer! Har typ gått in här och kollat efter nästa varje dag, haha :p

Svar: Tack SÅÅÅÅÅÅ sjukt mycket för att du förstår! :) :D
Hilda Nellie

Datum: 09 Oktober 2014 Tid: 12:37

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback