Kategori: Meddelanden
Datum:

Inlägg Ang. Roller I Nästa Novell m.m

Heeej!
 
Vi fick många kommentarer på förra kapitlet om detta med roller i nästa novell! :)
 
Och vi kan väl avslöja i förväg...att den kommer handla om Liam, och en skådespelerska som ska spela tjejen, vars namn vi inte ska nämna ;)
 
I novellen kommer de att vara kända, och det är så att Louis kommer ha Eleanor som flickvän, Zayn kommer att ha Perrie, meeeen... 
 
Harry och Niall är ju singlar såååå.... Någon av er kommer att få spela doms flickvänner, eller tja, Harry är väl lite paxad liksom till Bella, men Niall's kommer att vara tillgänglig! :) 
 
 Niall kommer att möta flickvännen senare i novellen bara så att ni vet :)
 
Vi får nog lotta om vem det blir, som vi lottade om one shotsen. OCH VI MÅSTE BYTA ÄMNE TILL ONE SHOTSEN OCH SÄGA FÖRLÅT!! För att vi inte lagt upp sen...jätte länge, typ innan Tied Love, meeen #4 är klar och kommer upp snart! :) Vi ska bara göra en bild till den! :)
 
Men ja, vi byter samtalsämne igen, Tied Love är slut snart, och då kommer denna novellen att komma! Så...japp...
 
Vi skulle vilja att alla fick spela Niall's flickvän, men det skulle väl ändå vara liiiiite konstigt? Så ja, bara en...tyvärr...
 
 
Men om du vill vara med i lottningen så kommentera ditt namn och säg gärna hårfärg och ögonfärg så vi kan beskriva dig mer i novellen, men det är inget måste om du inte vill! Namn är däremot ett måste...
 
Men ja, vi gör detta inlägg längre än vad det borde vara, så vi ska avsluta kort nu.
 
Hejdå! :)
PS: ÄLSKAR DEN ÄR BILDEN!! :D
 
//Hilda o Nellie

Kommentarer
Namn: Hillevi

Jag heter Hillevi och rakt blont hår och blåa ögon. :)

Datum: 07 September 2014 Tid: 22:59
Namn: Nellie

Jag heter Nellie och jag har långt brunt hår och blå ögon.

Datum: 08 September 2014 Tid: 08:14
Blogg: http://hildaonellie.blogg.se
Namn: Nellie

Jag heter Nellie och jag har blåa ögon och långt brunt hår. Och jag är ganska kort också :)

Datum: 08 September 2014 Tid: 08:20
Blogg: http://hildaonellie.blogg.se
Namn: Sofia

Jag heter Sofia! Är blond och gillar att ha lite svart sotning runt mina blå/gråa ögon! :) Älskar att fota och SÅKLART älskar jag 1D, så om det går in någonstans i novellen som Niall's tjej så blir jag riktigt glad! :) Ni kan gå in på min blogg om ni vill se bilder på mig också !:)

Datum: 08 September 2014 Tid: 09:58
Blogg: http://allineedihave.se
Namn: roxanna

jag heter roxanna jag har ganska långt hår som är blont och jag har grön blåa ögon p.s ni är bäst :D <3

Datum: 08 September 2014 Tid: 14:55
Namn: Vanessa

Heter Vanessa och har väldigt lockigt mörkbrunt hår och har bruna ögon.

Datum: 08 September 2014 Tid: 16:33
Namn: Lisa

Jag heter Lisa har blont hår och bruna ögon xx

Datum: 08 September 2014 Tid: 16:42
Namn: Johanna

Johanna, långt blont hår och grön/blå ögon :) älskar allt som har med mode att göra och att träna :D hoppas jag blir XD

Datum: 08 September 2014 Tid: 17:44
Namn: Samantha

Jag hetar samantha och har långt brunt hår o blåa ögon :)

Datum: 08 September 2014 Tid: 18:54
Namn: Sami

Hej jag kallas för Sami (heter egentligen Samantha) men har mörktbrunt lockigt hår, bruna ögon, lite fräknar och sminkar mig ganska naturligt.Jag är ganska kort och har hyfsat liten figur.Jag skulle jätte gärna vilja bli vald som Nialls flickvän eftersom det skulle betyda sjukt mycket att ens få äran att vara med i en av era noveller.Sedan älskar jag Niall så pass mycket,det går inte att beskriva.Av det vi har hört av Niall så har vi ganska lika hobbys eller vad man ska kalla det!Ville bara ännu en gång säga att det här är världens bästa blogg och läser den varje dag ,skulle inte klara mig utan den!Kram :)

Datum: 09 September 2014 Tid: 19:55
Namn: bella

kommer ni skriva nästa novell med engelska dialoger också? jag vill det. om det går bra för er? :) asså menar inget illa, men man lever sig mer i berättelsen. menar inget illa om att ni skriver svenska dialoger. vet ni vad jag menar? :)

Svar: Ja, vi förstår vad du menar :) :D och vi kommer ta en till omröstning om det :)
Hilda Nellie

Datum: 09 September 2014 Tid: 21:27
Namn: Alexandra

Jag heter Alexandra, jag har guld/blont hår och nästan kristall blåa ögon, jag är smal och är 163 cm lång :)

Datum: 09 September 2014 Tid: 23:31
Blogg: http://hildaochnellie.blogg.se
Namn: Emma

Jag heter Emma! Jag har blond hår och blåa ögon.

Datum: 10 September 2014 Tid: 15:33
Blogg: http://novellfoton.blogg.se
Namn: Nellie

Hej jag skulle verkligen vilja vara med i den här novellen! Jag har långt brunt hår och mörka blåa ögon och kallas för Nellan. Jag älskar att teckna och sjunga. Min favorit färg är lila och min favorit sport är fotboll och volleyboll (eftersom att jag går i volleyboll). Jag skulle göra vad som helst för att få vara med i den här novellen! Så snälla, snälla, snälla! Ps: jag tycker att ni är grymt bra på att skriva och jag läser era noveller hela tiden!!

Datum: 13 September 2014 Tid: 01:49
Blogg: http://hildaonellie.blogg.sr

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback